Niked Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Hoe krijg je de hotknife ? Ik weet dat je de wagen alleen maar kreeg als je de collector editie had Maar is er nog een andere manier om hem te krijgen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Votair Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 In Online of Story mode? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niked Posted April 7, 2014 Author Report Share Posted April 7, 2014 In Online of Story mode? online Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERRWINS Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Hij was online te verkrijgen met de Valentijn update Link to comment Share on other sites More sharing options...
Votair Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Misschien helpt deze video je? >>> Door Phoenyxar: Content verwijderd.<<< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaitjee98 Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Hij was online te verkrijgen met de Valentijn update De Roosevelt was te verkrijgen met de Valentijns update, de Hotknife is nooit beschikbaar geweest voor mensen die geen CE hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niked Posted April 7, 2014 Author Report Share Posted April 7, 2014 k ga het straks proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERRWINS Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Hij moet online beschikbaar zijn geweest want hij staat op de website van Legendary Motorsport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Votair Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 k ga het straks proberen Ik heb verschillende reacties gehoord, over dat dit gepatcht zou zijn. Je kunt het proberen, maar ik geef geen 100% kans dat het lukt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niked Posted April 7, 2014 Author Report Share Posted April 7, 2014 Hij moet online beschikbaar zijn geweest want hij staat op de website van Legendary Motorsport. voor de gene met de ce die de wagen ook online willen Link to comment Share on other sites More sharing options...
xCrazyShotgun Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 (edited) Je kan de Hotknife krijgen door een glitch met de mobiel, maar ik weet het niet zeker of dat het nog kan. Edited April 7, 2014 by xCrazyShotgun Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaitjee98 Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Je kan de Hotknife krijgen door een glitch met de mobiel, maar ik weet het niet zeker of dat het nog kan. Ik denk niet dat R* vriendelijk zal zijn als ze erachter komen, daarom zou ik het ook niet doen. Ik wil niet het risico lopen dat mijn 1.7 miljoen wordt verwijderd ofzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mocrotunus Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Als het de video was met die url/link aan te passen naar de url van de hotknife en dan purchasecar dan werkt ie niet meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Votair Posted April 8, 2014 Report Share Posted April 8, 2014 Als het de video was met die url/link aan te passen naar de url van de hotknife en dan purchasecar dan werkt ie niet meer Dat was hem, ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesperkaj Posted April 8, 2014 Report Share Posted April 8, 2014 Glitches als het verkrijgen van bijzondere voertuigen mag niet besproken worden. Discussie gesloten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts