Jump to content

gta online


YoyooNL

Recommended Posts

Even kijken of jullie hier ook last van hebben ....

Het gebeurde mij al vaker dat hjet spel crashte, maar sinds gisteren is het eigenlijk wel hopeloos geworden!

Ik geloof dat ik gister het systeem 6 keer in 1 uur kon resetten omdat het spel vastliep! Het blijft leuk dat online alleen dit begint je toch wel te irriteren. het spel loopt gemiddeld 10 keer per dag vast.

Ook had ik gister zo iets raars, ik laad het spel "online " ik kom in mijn garage en daar staat een speler in mijn garage en die schiet me gewoon dood WTF ? Gisteren werd ik meerdere malen gekild door een level 1000 speler en ik kon hem niet killen. Zowiezo achterlijk kom je uit je garage staat er zo,n figuur met zijn tank me daar op te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • YoyooNL

    13

  • ERRWINS

    11

  • TheDutchWesley

    7

  • SiggiDeSmedt

    6

Ik heb het niet alleen, mijn vriend net zo, een vriendin van me ook net zo! mijn ps3 is 2 weken oud lijkt me niet dat het daaraan ligt toch ? Heb net 2 nieuwe joysticks erbij gehaald, moet zeggen heb het ook alleen maar als ik gta online speel, gta story totaal geen problemen met crashes met andere spellen ook helemaal niet. Ik dacht even hier vragen wat het zou kunnen zijn, want je playstation 10 x per dag moeten resetten lijkt me niet goed, maar zonder het resetten doet die gewoon niks meer. Heb ook wel fouten in het spel dat de helft mist zeg maar, de autos rijden dan boven me echt raar!1939898_1437856576452912_1607862062_n.jpg

10151160_1437856579786245_1141201071_n.jpg

Ja heb hem wel aangegeven maar heb zo,n vermoeden dat rockstar daar niet veel mee doet, vond het nogal typisch in je eigen garage! Ik sluit tegenwoordig af op pasive mode zodat als ik weer online kom niet neergeknalt word!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dan een xbox maar die van mij loopt ook regelmatig vast, en het maakt niet uit of ik er nou 2 minuten of 5 uur opzit, wat mij opvalt is dat

het meestal gebeurt als ik in mijn appartement zit, vooral als ik de tv aanzet of van de telescoop afstap...

Offline heb ik ook nergens last van...

Die gast die in je garage stond moet je altijd aangeven...! Of ze er iets mee doen weet je niet maar als je er zelf niks mee doet kunnen ze er zeker niks aan doen...... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nee daarom heb ik hem ook maar aangegeven en ben naar een nieuwe lobby gegaan.

Ik heb het vaak tijdens missies, ben je een kwartier bezig met zo,n missie bijna bij je eindbestemming crash!

en ik heb het inderdaad ook vaak als ik in mijn appartement zit pak ik een glas wijn ofzo crash!

Het is sinds gisteren wel echt dramatisch geworden dat ik dacht maar eens hier vragen.

En ik kom ook steeds meer fouten in het spel tegen zoals de fotos hierboven!

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien help het om het installatiebestand eens te verwijderen en opnieuw te instaleren?

Je gaat gwn naar het xmb van je ps3, dan ga naar de categorie games dan heb je normaal daar 4 mappen

in de map 'hulpprogramma voor gamedata' daar staat normaal het 8-9GB bestand verwijder dat eens....

en in de map 'hulpprogramma voor opgeslagen media' daar staat normaal de updates van gta en gta online (70-100mb) verwijder deze ook eens dan moet je deze opnieuw downloaden en installeren

hopelijk lukt het!! succes ermee!!

ps: welke ps3 versie heb je?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien help het om het installatiebestand eens te verwijderen en opnieuw te instaleren?

Je gaat gwn naar het xmb van je ps3, dan ga naar de categorie games dan heb je normaal daar 4 mappen

in de map 'hulpprogramma voor gamedata' daar staat normaal het 8-9GB bestand verwijder dat eens....

en in de map 'hulpprogramma voor opgeslagen media' daar staat normaal de updates van gta en gta online (70-100mb) verwijder deze ook eens dan moet je deze opnieuw downloaden en installeren

hopelijk lukt het!! succes ermee!!

ps: welke ps3 versie heb je?

Ik zal dat me vriend vanavond eens laten doen ( ben daar niet echt handig in en bang dat ik weer dingen verwijder wat niet moet )

bedankt voor de tip!

Geen idee welke versie haha oh ben op dat gebied niet snugger!

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien help het om het installatiebestand eens te verwijderen en opnieuw te instaleren?

Je gaat gwn naar het xmb van je ps3, dan ga naar de categorie games dan heb je normaal daar 4 mappen

in de map 'hulpprogramma voor gamedata' daar staat normaal het 8-9GB bestand verwijder dat eens....

en in de map 'hulpprogramma voor opgeslagen media' daar staat normaal de updates van gta en gta online (70-100mb) verwijder deze ook eens dan moet je deze opnieuw downloaden en installeren

hopelijk lukt het!! succes ermee!!

ps: welke ps3 versie heb je?

Ik zal dat me vriend vanavond eens laten doen ( ben daar niet echt handig in en bang dat ik weer dingen verwijder wat niet moet )

bedankt voor de tip!

Geen idee welke versie haha oh ben op dat gebied niet snugger!

Het 70-100mb bestand is versie 1.11 en het 8-9GB bestand heeft geen versie dit is gewoon het grote bestand dat je bij het begin van elk spel moet installeren

Succes!!

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien help het om het installatiebestand eens te verwijderen en opnieuw te instaleren?

Je gaat gwn naar het xmb van je ps3, dan ga naar de categorie games dan heb je normaal daar 4 mappen

in de map 'hulpprogramma voor gamedata' daar staat normaal het 8-9GB bestand verwijder dat eens....

en in de map 'hulpprogramma voor opgeslagen media' daar staat normaal de updates van gta en gta online (70-100mb) verwijder deze ook eens dan moet je deze opnieuw downloaden en installeren

hopelijk lukt het!! succes ermee!!

ps: welke ps3 versie heb je?

hoe kom je bij xmb van de ps3? sorry ben er echt niet slim in!

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien help het om het installatiebestand eens te verwijderen en opnieuw te instaleren?

Je gaat gwn naar het xmb van je ps3, dan ga naar de categorie games dan heb je normaal daar 4 mappen

in de map 'hulpprogramma voor gamedata' daar staat normaal het 8-9GB bestand verwijder dat eens....

en in de map 'hulpprogramma voor opgeslagen media' daar staat normaal de updates van gta en gta online (70-100mb) verwijder deze ook eens dan moet je deze opnieuw downloaden en installeren

hopelijk lukt het!! succes ermee!!

ps: welke ps3 versie heb je?

hoe kom je bij xmb van de ps3? sorry ben er echt niet slim in!

Dit is gewoon het startscherm van je ps3

Geeft niets ;)

Ik kan je helaas wel de komende 2 weken niet meer helpen want vertrek dadelijk op vakantie :/

>>> Door Big Boss: Berichten samengevoegd. Bewerk-knop gebruiken alsjeblieft.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien help het om het installatiebestand eens te verwijderen en opnieuw te instaleren?

Je gaat gwn naar het xmb van je ps3, dan ga naar de categorie games dan heb je normaal daar 4 mappen

in de map 'hulpprogramma voor gamedata' daar staat normaal het 8-9GB bestand verwijder dat eens....

en in de map 'hulpprogramma voor opgeslagen media' daar staat normaal de updates van gta en gta online (70-100mb) verwijder deze ook eens dan moet je deze opnieuw downloaden en installeren

hopelijk lukt het!! succes ermee!!

ps: welke ps3 versie heb je?

hoe kom je bij xmb van de ps3? sorry ben er echt niet slim in!

Dit is gewoon het startscherm van je ps3

Geeft niets knipoog.gif

Ahh ik kom er wel haha.

Ben het nu opnieuw aan het instaleren! eens zien, want ik had net al tot 2 keer aan toe binnen 3 minuten de crash alweer!

wat doe jij op je vrije dag? uhh mijn gta werkend maken smile3.gif

Ik kan je helaas wel de komende 2 weken niet meer helpen want vertrek dadelijk op vakantie :/

Oh dat geeft niks, lekker op vakantie, IK WIL OOK! haha enjoy smile3.gif

>>> Door Big Boss: En voor jou geldt natuurlijk hetzelfde. Ook samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...