Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Hanneswasco

Keuzes maken: leuk of nutteloos?

Verhaallijn keuzes  

24 members have voted

1. 1. Vind je de de feature leuk?

• Ja
      19
    • Neen
      0
    • Neutraal
      5

Recommended Posts

Danger_dog_guy_7

Zeker een top feature! :Y Iets wat gta V in mijn ogen wel mistte. Het geeft een beetje diversiteit en voegt iets leuks toe aan de game. Een must voor gta VI vind ik.

Phoenyxar

Iets wat gta V in mijn ogen wel mistte.

V had anders wel een pak meer keuzes dan IV, zowel verhaallijn-gewijs als zijmissies. Ze zijn niet allemaal even ingrijpend, maar dat is ook maar logisch.

JasonStatham

Mogen ze wat mij betreft eruit gooien, dit is zo een concept dat ik denk van doe het goed of doe het niet en R* doet het absoluut niet goed in GTA als je het mij vraagt. Niet alleen zijn de gevolgen ver van significant, de keuzes zelf zijn ook zo makkelijk om te maken. Kan me niet herinneren dat IV me ooit voor een dilemma gooide. Nog maar te zwijgen over de shitshow van een A, B of C aan het einde van V.

Wat me wel leuk zou lijken, zijn dialoogkeuzes tijdens het autorijden :)

Phoenyxar

Kan me niet herinneren dat IV me ooit voor een dilemma gooide.

Nou nou, The Holland Play en Deal/Revenge moet je toch iets zeggen? :o (dat zijn de grootste)

JasonStatham

Kan me niet herinneren dat IV me ooit voor een dilemma gooide.

Nou nou, The Holland Play en Deal/Revenge moet je toch iets zeggen? :o (dat zijn de grootste)

Nee , gewoon niet dus. Ik zou 100x Playboy X killen en altijd voor Revenge gaan.

Phoenyxar

Ah, op die manier.

Je hebt gelijk dat niet alle opties goed zijn uitgebalanceerd of uitgewerkt. Zelf vind ik het leuk dat ze er zijn, maar ze zijn zeker ver van perfect.

Big Boss

Ik ben geen fan van Lost Forever. Ik vind dat je altijd de mogelijkheid moet hebben om de andere keuze (uiteindelijk) ook te spelen zonder gebruik te moeten maken van meerdere savegames. De meeste moderne games kennen het concept van slots zelfs niet meer en slaan je voortgang automatisch op.

PrioX

Ik vind het wel een leuke toevoeging, alleen waren de keuzes niet zo speciaal. Ik vind het altijd wel lastig. Ben altijd ''bang'' dat ik een verkeerde keuze maak waardoor het spel voor mij verpest wordt. Maar het geeft het spel wel weer replay value. 

Dutchy3010

Ik vind het niets. Ik kijk naar de gevolgen op het www en afhankelijk daarvan maak ik m'n keuze. Het heeft niets te maken met gevoel of wens.

SpacyColours

Ik ben het roerend eens met mezelf van drie jaar terug, al zou ik nu wat minder leenwoorden gebruiken om het te verwoorden.