Jump to content

Het grote klaagtopic


Teh_Ninja

Recommended Posts

Drukke rijen bij een kassa of zo. Elke keer als ik dan voor dring zegt er z'n wijsneus dat ik achteraan moet staan. Dan zeg ik heel beleefd ''Ja, maar daar staan al mensen''. Maar hoe beleefder ik het zeg, ze accepteren het nooit en sturen mij dan weer achter naar de rij. icon_cab.gif

Moet je ook niet voordringen, sukkel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    25

  • NicolaB

    22

  • .PhoeniX.

    22

  • SpacyColours

    21

Sowieso heb ik weinig met Twitter.

Ik heb vorige week voor het eerst een account aangemaakt, en m'n idool Jean Grae toegevoegd. Gewoon om te proberen, om te kijken wat m'n idool zoal doet op zo'n dag. Nou, de hele dag op Twitter zitten dus.

Kijk, dat mensen de noodzaak voelen om elk wissewasje wat ze doen op Twitter te zetten, dat snap ik. Dat zit in de aard van de mens om een beetje de ster uit te hangen en je speciaal te voelen omdat je veel volgers hebt die zich allemaal interesseren in wat jij denkt en doet.

Maar mensen die andere mensen constant volgen en elk wissewasje moeten weten van ze, die snap ik juist niet. Dan denk ik al snel aan dezelfde mensen die roddelbladen doorspitten om weer de zoveelste leugen van de pers te lezen over een onzinnig nieuwtje van Justin Bieber of zo, of een derderangs acteur die gaat trouwen.

En dan kan ik ook nog even de pessimist uithangen, in dat dit perfect bij de tl;dr-generatie past. Ik kan niet zeggen wat ik wil in zo'n klein tweetje! :(

Link to comment
Delen op andere websites

Bejaarden mensen die gevaarlijk doen op de weg, rijden in een nieuwe auto en zijn zo sukkelig dat ze door rood rijden..

Oppakken en vergassen :cya:

Nou, oppakken lijkt me meer als genoeg.. maar vergassen is dat niet een beetje hard man?

Dat deden ze in de WO II ook al, waarom nu nog een keer? :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • Hardcore 9Gaggers. Geen manier om tegen ze praten of het antwoord is.. "Nice try <topic> fan."
  • Mensen die niet tegen hun verlies kunnen van een meisje.. :puh:
  • Pooiers/Geile jongens op straat/Verkrachters >_>

Die mensen irriteren mij het meeste nu! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...