Jump to content

Het grote klaagtopic


Teh_Ninja

Recommended Posts

  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    25

  • NicolaB

    22

  • .PhoeniX.

    22

  • SpacyColours

    21

Vrachtwagenchauffeurs die denken door de binnenbocht van een t-splitsing in te kunnen halen, gewoon met trailer. Wat... emo.gif

Bij mij krijgt 'ie hem er niet voor :D

De zwarte piet discussie. fp.gif

Dit ja, triest gedoe.

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

Vrachtwagenchauffeurs die denken door de binnenbocht van een t-splitsing in te kunnen halen, gewoon met trailer. Wat... emo.gif

Bij mij krijgt 'ie hem er niet voor icon_mrgreen.gif

De zwarte piet discussie. fp.gif

Dit ja, triest gedoe.

Ik irriteer me aan die Azo's met een Audi TT. Die dan in eens hun car willen showen en dan de linker rijbaan willen inslaan. Net als jij op je toeter wilt drukken omdat diegene 100 rijdt i.p.v. de toegestaande 130 km/h Gooit diegen... die Ruben... Een trollface op z'n hoofd en drukt het gas in. Binnen 1 seconde is ie op 130 km/h. Mijn gare 1.0 litertje auto, duurt er 1 minuut over om van 100 km/h naar 130 km/h te rijden. Daarom denken achterliggende automobilisten van: "ey Nicolaatje met je gare 1.0 autootje, blijf eens rechts rijden opaatje!"

F*ck audi TT rijders jonguh!!!!!!!!!!!!

nee hoor, gebbetje Ruben ;D

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Vlak vóór de vakantie nog huiswerk hebben, serieus, bijna niemand zit hierop te wachten. :duh: Overigens heb ik 'n pleurishekel aan Ziggo.

Sinds ik twee (wellicht meer) weken geleden kreeg ik een gloednieuwe modem van 't bedrijf, van te voren gingen ze daar meermaals over promoten; 'Als u nu iets recents besteld, heeft u ietwat sneller wifi.' Nee, dit is natuurlijk in de realiteit niet zo.. M'n internet is sindsdien ontzettend véél trager en slechter.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...