Jump to content

Het grote klaagtopic


Teh_Ninja

Recommended Posts

Ik erger mezelf kapot aan mensen die het niet kunnen verdragen dat jezelf ander muziek, games, etc leuk vindt, dan dat wat zogezegd populair is . Typisch een reactie die je kan verwachten van Die Hard "Twitards/BieberLUVers/Wiggers/Jonasfuckers/ICP Fantards/The list goes on" . Die als ze je zien genieten van een bepaalde muziek soort (In mijn Geval Nazareth, Twisted Sister, BTO, etc) Ze op je afkomen en letterlijk proberen je the converteren naar wat Popi Jopi is (Sinds wanneer is MuzAk een geloof geworden ?), en je zogezegd ook nog eens gaan staan te bedreigen als je niet luistert naar hun Fürhers...Ahem...favorieten . Dit soort moet zo snel mogelijk verdreven worden voordat er werkelijk echt iets fout gaat. Zet ze op een Curses Vrijheid van Meningsuiting en als dat niet helpt, zou er direct een poort naar HEL geopent moeten worden om ze daar in te leiden en hopen dat dat nooit meer terugkeert, zodat de gewone mens gewoon weer voort kan met wat er werkelijk toe doet, gewoon zijn wie je bent, en je werkelijk niets aantreken van de mensen die hier boven in het bericht beschreven zijn, want het is het echt niet waard om je voor te doen als iemand die je niet bent. HET KAN NIET!

Met groeten van : Your favourite HardRock Bastard : 1973 .

PS:Muziek is geen Religie of Geloof of What Ever, Hoewel LED ZEPPELIN of NAZARETH IS OUR LORD AND SAVIOUR best fijn klinkt :D JK .

EDIT: Ook erger ik me Dood aan mensen die zeggen dat Graphics het meest belangrijke element is in games, dankzij dat soort mensen ben ik minder gaan gamen, komt neer op : They should also die in a Fire.

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    25

  • NicolaB

    22

  • .PhoeniX.

    22

  • SpacyColours

    21

Dat als je WorldofTanks zit te spelen en iemand meldt zich aan op MSN. En omdat de map rechtsonder zit zie je de halve map dan niet meer.

Als je een spelletje doet dat dan iemand zich steeds in-en uitlogt op MSN.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je WorldofTanks zit te spelen en iemand meldt zich aan op MSN. En omdat de map rechtsonder zit zie je de halve map dan niet meer.

Als je een spelletje doet dat dan iemand zich steeds in-en uitlogt op MSN.

Volgens mij als je je status op MSN op bezet zet, dan verschijnen die meldingen niet meer toch?

[/zitaljarennietmeeropmsn]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ja, ik heb nu een goeie. Reclame filmpjes van youtube. Staat altijd harder dan het orginele filmpje zelf. Dan moet je constant met je geluid kloten. En zeker 's nachts als m'n ouders op bed liggen kijk ik wat andre van duin filmpjes of zo of de lama's of flodder op youtube en dan krijg je af en toe z'n reclame filmpje en die staat dan net even te hard. Zo irritant. :( Ook filmpjes op ongein.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb nu een goeie. Reclame filmpjes van youtube. Staat altijd harder dan het orginele filmpje zelf. Dan moet je constant met je geluid kloten. En zeker 's nachts als m'n ouders op bed liggen kijk ik wat andre van duin filmpjes of zo of de lama's of flodder op youtube en dan krijg je af en toe z'n reclame filmpje en die staat dan net even te hard. Zo irritant. :( Ook filmpjes op ongein.

Zet een koptelefoon op, of mp3 oortjes :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb nu een goeie. Reclame filmpjes van youtube. Staat altijd harder dan het orginele filmpje zelf. Dan moet je constant met je geluid kloten. En zeker 's nachts als m'n ouders op bed liggen kijk ik wat andre van duin filmpjes of zo of de lama's of flodder op youtube en dan krijg je af en toe z'n reclame filmpje en die staat dan net even te hard. Zo irritant. :( Ook filmpjes op ongein.

De lama's kun je ook hier kijken (hele afleveringen dan), als ik het me goed herinner zit er daar geen reclame in de filmpjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Okay, hoe wij MBO'ers behandeld worden. Gisteren, woensdag, mijn eerste schooldag op het ROC. Gaat als volgt:

Aanvang: 8:45

8.45 - Ik kom binnen in Main_Plaza, vraag me af of ik achter rij van 50 leerlingen moet staan, of aan LeraarMetLijstje#1 moet vragen waar heen moet. Gelukkig kies ik 't laatste, en zij stuurt mij op pad.

8.55 - Ik sta bij LeraarMetLijstje#9, achter VerhitteLeraar.

VerhitteLeraar: "Lokaal A7-033 bestaat niet."

LeraarMetLijstje#9 "Lokaal A7-033 bestaat wel, dat is A7-023."

VerhitteLeraar: "Zit vol."

LeraarMetLijstje#9 "Oh. Toch daar."

9.00 - Bestemming bereikt, paar leerlingen zitten doodstil kijken naar doodstille leraar achter z'n laptop. Ik naar MijnLeraar, zeg naam, hij zegt "Ga zitten". Ik zitten, enable "Doodstil_Voor_Me_Kijken", tot hij 5 min. later zegt "We beginnen 9.15, dan misschien meer leerlingen".

9.00 - 9.30 - Gestaag komen leerlingen binnendruppelen. Zwijgzaam doen ze /join Lokaal en /mute Player.

9.30 - Helft van klas is er. MijnLeraar begint praten. Doet hierover half uur, herhaalt constant want om de 10 minuten nieuwe leerling binnen.

10.15 - Heeft leuke kennismakings-opdracht. Even kopiëren. Niemand durft vragen waarom hij niet eerder deed. Weer stil. Ik pak agenda, tekenen.

10.45 - MijnLeraar /back. 3 opdrachten.

Opdracht 1: "Noem 2 van jouw kenmerken en lieg 1 jouw kenmerk, laat raden." One-in-a-million Marokaan grapt "Fitness, voetbal, ballet." Wij "ballet fout" hij "ja".

Opdracht 2: "Zet huisnummer, voorletters + nogwatstuff op 1 lijn." /skip want belachelijk

Opdracht 3: "Interview elkaar". Wel leuk. Maar klaar na 5 min. Blijkt dat late leerlingen moesten wachten tot opgehaald in MainPlaza. Nooit opgehaald, dus laat.

10.55 - MijnLeraar says: "Stop opdracht 11:30, dan lunchen tot 15:00, dan rondleiding." Ik grap "Nou, wordt dooreten." Komt niet aan. MijnLeraar: "Verzamelen voor rondleiding 11.15, duurt tot 12.00."

11.30 - Rondleiding, 10 minuten lopen, dan 30 minuten wachten bij service-desk met z'n allen.

12.10 - Lopen weer, meeten VerhitteLeraar.

VerhitteLeraar: "Klas kwijt"

MijnLeraar: Angry/astonished look. "Wat? Tsk... malloot..." Ik denk "Terecht", maar dan MijnLeraar /smile en VerhitteLeraar /lol. Niet omdat grap was.

12.15 Helemaal lopen naar kantine. MijnLeraar "Dit kantine."

12.20 Helemaal terug naar andere kant, MijnLeraar "doei, morgen 8.45"

12.25 Weer terug naar andere kant, uit.

Vandaag. Gemiddelde les.

10.00 - Inloggen op cloud. Ik, doen in 10 sec. Wacht op rest. Gaat niet van komen, ik vraag zelf af of ik durf openen game.

10.20 - "Als daar bent, klik "X", vervolgens "Y"." Ik --> X, Y, klaar. Wacht op rest. Gaat niet van komen, ik durf VirtualBoyAdvance starten.

10.40 - Volgende stap. Klik op "Z", "A" en "B". Ik doen. Klaar. Rest voorlopig niet. Ik start Mother, spelen.

-------- Gaat dan zo door, lunch enz. --------

13:00 - Laptop, opdracht over zelf maken. Blijf tot 15:00.

13:30 - Eerste klaar. Mag niet weg. Ook niet YouTube, en huiswerk nog niet hebben. Nutteloos.

15:00 - Eind. Niemand rooster, niemand weten over morgen. Zegt "Oh ja, ik denk morgen gewoon weer 8,45. Weet ook niet zeker."

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Voordringers bij de kassa. Sta je in de rij, bijna halverwege, kruipt er zo'n snotneus ineens tussen. Zeg je 'm duidelijk dat 'ie achteraan moet gaan staan, krijg je een bijdehante opmerking terug "'Ja, maar daar staan al mensen.".. En dan ook nog verwachten dat je ze na zo'n opmerking, hoe beleefd gebracht ook, ze niet alsnog terugstuurt naar het einde van de rij. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voordringers bij de kassa. Sta je in de rij, bijna halverwege, kruipt er zo'n snotneus ineens tussen. Zeg je 'm duidelijk dat 'ie achteraan moet gaan staan, krijg je een bijdehante opmerking terug "'Ja, maar daar staan al mensen.".. En dan ook nog verwachten dat je ze na zo'n opmerking, hoe beleefd gebracht ook, ze niet alsnog terugstuurt naar het einde van de rij. duh.gif

Hahaha :puh: Dat van mij was een geintje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Okay, hoe wij MBO'ers behandeld worden. Gisteren, woensdag, mijn eerste schooldag op het ROC. Gaat als volgt:

Aanvang: 8:45

8.45 - Ik kom binnen in Main_Plaza, vraag me af of ik achter rij van 50 leerlingen moet staan, of aan LeraarMetLijstje#1 moet vragen waar heen moet. Gelukkig kies ik 't laatste, en zij stuurt mij op pad.

8.55 - Ik sta bij LeraarMetLijstje#9, achter VerhitteLeraar.

VerhitteLeraar: "Lokaal A7-033 bestaat niet."

LeraarMetLijstje#9 "Lokaal A7-033 bestaat wel, dat is A7-023."

VerhitteLeraar: "Zit vol."

LeraarMetLijstje#9 "Oh. Toch daar."

9.00 - Bestemming bereikt, paar leerlingen zitten doodstil kijken naar doodstille leraar achter z'n laptop. Ik naar MijnLeraar, zeg naam, hij zegt "Ga zitten". Ik zitten, enable "Doodstil_Voor_Me_Kijken", tot hij 5 min. later zegt "We beginnen 9.15, dan misschien meer leerlingen".

9.00 - 9.30 - Gestaag komen leerlingen binnendruppelen. Zwijgzaam doen ze /join Lokaal en /mute Player.

9.30 - Helft van klas is er. MijnLeraar begint praten. Doet hierover half uur, herhaalt constant want om de 10 minuten nieuwe leerling binnen.

10.15 - Heeft leuke kennismakings-opdracht. Even kopiëren. Niemand durft vragen waarom hij niet eerder deed. Weer stil. Ik pak agenda, tekenen.

10.45 - MijnLeraar /back. 3 opdrachten.

Opdracht 1: "Noem 2 van jouw kenmerken en lieg 1 jouw kenmerk, laat raden." One-in-a-million Marokaan grapt "Fitness, voetbal, ballet." Wij "ballet fout" hij "ja".

Opdracht 2: "Zet huisnummer, voorletters + nogwatstuff op 1 lijn." /skip want belachelijk

Opdracht 3: "Interview elkaar". Wel leuk. Maar klaar na 5 min. Blijkt dat late leerlingen moesten wachten tot opgehaald in MainPlaza. Nooit opgehaald, dus laat.

10.55 - MijnLeraar says: "Stop opdracht 11:30, dan lunchen tot 15:00, dan rondleiding." Ik grap "Nou, wordt dooreten." Komt niet aan. MijnLeraar: "Verzamelen voor rondleiding 11.15, duurt tot 12.00."

11.30 - Rondleiding, 10 minuten lopen, dan 30 minuten wachten bij service-desk met z'n allen.

12.10 - Lopen weer, meeten VerhitteLeraar.

VerhitteLeraar: "Klas kwijt"

MijnLeraar: Angry/astonished look. "Wat? Tsk... malloot..." Ik denk "Terecht", maar dan MijnLeraar /smile en VerhitteLeraar /lol. Niet omdat grap was.

12.15 Helemaal lopen naar kantine. MijnLeraar "Dit kantine."

12.20 Helemaal terug naar andere kant, MijnLeraar "doei, morgen 8.45"

12.25 Weer terug naar andere kant, uit.

Vandaag. Gemiddelde les.

10.00 - Inloggen op cloud. Ik, doen in 10 sec. Wacht op rest. Gaat niet van komen, ik vraag zelf af of ik durf openen game.

10.20 - "Als daar bent, klik "X", vervolgens "Y"." Ik --> X, Y, klaar. Wacht op rest. Gaat niet van komen, ik durf VirtualBoyAdvance starten.

10.40 - Volgende stap. Klik op "Z", "A" en "B". Ik doen. Klaar. Rest voorlopig niet. Ik start Mother, spelen.

-------- Gaat dan zo door, lunch enz. --------

13:00 - Laptop, opdracht over zelf maken. Blijf tot 15:00.

13:30 - Eerste klaar. Mag niet weg. Ook niet YouTube, en huiswerk nog niet hebben. Nutteloos.

15:00 - Eind. Niemand rooster, niemand weten over morgen. Zegt "Oh ja, ik denk morgen gewoon weer 8,45. Weet ook niet zeker."

Dit soort onduidelijke posts.

Link to comment
Delen op andere websites

Betweters, oftewel mn zusje...

Ze vraagt iets

Ik geef antwoord

Zij zegt: Echt niet!

ff serieus... WRM VRAAG JE T DAN!

Vandaag weer. Moet ik een pleister voor dr op doen. Haalt ze m dr weer af en zegt ze: Nee het moet zo. Ik denk dan echt van: wrm doe ik dit nog voor je?!
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...