Jump to content

Het grote klaagtopic


Teh_Ninja

Recommended Posts

  • Reacties 475
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    25

  • NicolaB

    22

  • .PhoeniX.

    22

  • SpacyColours

    21

Even lekker klagen over de Heists in GTA. Speel je verdomme 4 setups met een en de zelfde Host krijg je uit eindelijk geen voorrang bij de Final Heist. Zat de server vol, echt zo slecht! R* moet gewoon regelen dat als je een Heist start je met die vier alle setups kunt spelen en ook de final heist en niet steeds terug komt in een andere session.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Criminal mastermind challenge vloeiend doen tot je faalt bij de prison break finale :@

Ik zou ook beginnen bij de prison break, daar kun je niet voor heavy combat enzo kiezen en daar heb je de grootste kans van falen. Als je dan humane labs, series a, en de pacific doet speel je als laatste de fleeca.

Dat kan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

bPost. Zucht. Gisteren briefje in de bus dat er een aangetekende zending voor me is. Postbode heeft gewoon niet aangebeld; ik was de hele dag thuis. Vandaag dus met dat briefje naar postkantoor: "sorry, meneer, die lading is verkeerd geleverd. Dat zit terug in Antwerpen. Komt u maandag nog eens terug". frown.gif Ik vind PostNL veel beter. Vriendelijke mensen en die bellen tenminste aan.

Link to comment
Delen op andere websites

bPost. Zucht. Gisteren briefje in de bus dat er een aangetekende zending voor me is. Postbode heeft gewoon niet aangebeld; ik was de hele dag thuis. Vandaag dus met dat briefje naar postkantoor: "sorry, meneer, die lading is verkeerd geleverd. Dat zit terug in Antwerpen. Komt u maandag nog eens terug". frown.gif Ik vind PostNL veel beter. Vriendelijke mensen en die bellen tenminste aan.

Dien je klacht in bij het postorderbedrijf. Als dat vaker gebeurt, kan een klacht kan daar wat aan doen.

Dat is vaak een nadeel van mensen onder een te hoge tijdsdruk zetten, wat je vaak bij die bedrijven hebt. Ff een briefje in de deur (1x bellen, niet wachten) is sneller dan 2x aanbellen en 1 min wachten. Sneller = geen klagende opdrachtgever op je dak.

Met geluk komt het bij een beleidsmedewerker dan de klacht afhandelt tussen de postbode, met een overweging in hoeverre het eigen beleid bij zijn gedrag een rol speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...