GuitarGuy666 Posted November 26, 2012 Report Posted November 26, 2012 Mensen die iets verkeerd gebruiken zoals: thats what she said, of andere dingen Mensen die dingen kopieren van 9gag of andere sites terwijl ze ze zelf niet snappen Docenten die altijd maar de pik op je hebben Mensen die denken dat ze beter zijn Mensen dij steeds maar klagen en supergtagamer heten Mensen die aan een stuk door praten Quote
Dipsie8 Posted December 6, 2012 Report Posted December 6, 2012 (edited) Namenstelers op Callofduty.nl mogen opzouten. Ook de andere rare figuren, btw. Edited December 6, 2012 by Dipsie8 Quote
Sir_Ballas Posted December 6, 2012 Report Posted December 6, 2012 teletubbies sesamstraat de tweenies en al die andere kutseries waarvan het liedje in mijn hoofd zit Quote
SpacyColours Posted June 13, 2013 Report Posted June 13, 2013 De kantine bij mij op school! Ik heb laatst anderhalf uur staan wachten op een stoeltje naast de kantine, glurend naar de ene medewerkster die haar hele weekend in geuren en kleuren beschreef aan de ander terwijl ze elk product steeds 10 minuten lang vast bleef houden alvorens het in de rekken te leggen. En echt, anderhalf uur met toenemende frustratie (sowieso al met koppijn) op een stoeltje zitten te kijken naar een stel wijven dat de tijd van de wereld neemt is minder leuk dan dat het klinkt. En vandaag heb ik weer een kwartier gewacht, tot ik uiteindelijk maar weer naar boven ben gegaan omdat ik nu geen zin had om weer 'uit principe' te wachten op mijn ontbijt... ik had mezelf voorgenomen om de eerstvolgende keer dat dit zou gebeuren, gewoon dat restaurant in te lopen, iets te pakken (die medewerksters zijn immers toch nergens te bekennen) en zonder betalen er vandoor te gaan, maar ik heb me nog net kunnen tegenhouden. Één voordeel; dit is in ieder geval een extra impuls om thuis te ontbijten... Quote
FireFighter Posted June 16, 2013 Report Posted June 16, 2013 Ik had een mooie headshot op 588m, wordt je direct als hacker uitgescholden. :7 Quote
$NeoSyp$ Posted June 22, 2013 Report Posted June 22, 2013 Mensen die hun klaagzucht met de gehele online wereld moeten delen. Quote
3L1077 Posted June 22, 2013 Report Posted June 22, 2013 Mensen die hun klaagzucht met de gehele online wereld moeten delen. Als dat jouw klacht is, klaag je over jezelf, klaagception! Quote
GuitarGuy666 Posted June 26, 2013 Report Posted June 26, 2013 Ik had een mooie headshot op 588m, wordt je direct als hacker uitgescholden. :7 En dan nu de call of duty ghosts single player missie 1. Schiet hem neer op 1000 meter afstand. *schiet* *is raak* " Je bent geband door "Cpt. Price". Reden: Hacker. Quote
End Of The Riot Posted June 27, 2013 Report Posted June 27, 2013 Als enigste persoon van jouw leeftijd geen vakantiewerk kunnen vinden. Quote
NicolaB Posted December 17, 2013 Report Posted December 17, 2013 (edited) Grmbl...hmpf..hmnm... Grr... mhm... Zo, dat voelt opgelucht! Edited December 17, 2013 by NicolaB Quote
dionkoffie Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 ik haat het als bomen tegen mij gaan praten Quote
3L1077 Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 ik haat het als bomen tegen mij gaan praten Verklaar u nader... Quote
Faenty. Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 Dionkoffie, zit je aan de hallucinerende middelen, maat? Quote
3L1077 Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 Ik heb al dagen niet meer zo gelachen. Wat slik jij bij je koffie, Dion? Quote
Recommended Posts