Jump to content
Joriz

Capture Creator nu beschikbaar voor GTA Online!


gallery_1_5_7582.jpg

Via de actors functie kan je NPC's plaatsen die ook bepaalde acties uitvoeren

De eerder aangekondigde Capture Creator is nu beschikbaar voor Grand Theft Auto: Online! Met de Capture Creator kan je zelf een zeer uitgebreide Capture job bouwen, hierdoor kun je nu ook zelfgemaakte creaties kan spelen en delen met je crew en vrienden.

In de Capture Creator is het mogelijk om vier verschillende soort Capture Jobs te bouwen. Namelijk:

  • Contend: Met contend dienen teams over een aantal geplaatste objecten te vechten die in niemandsland zijn geplaatst. Zodra iemand het object te pakken heeft heb je een punt en verschijnt er weer een nieu object.
  • GTA: Met GTA dien je een voertuig geplaatst op de kaart te stelen en terug te brengen naar je basis. Natuurlijk moet het andere team ook hetzelfde doen waardoor je eigenlijk een strijd tegen elkaar hebt waarbij je ook nog dient te voorkomen dat de andere wint.
  • Hold: Bij hold verzamel je pakketjes en dien je ze op je basis te bewaren zonder dat de tegenstander er dus mee vandoor gaat.
  • Raid: Hierbij dien je ook pakketjes te verzamelen maar dan vanaf de basis van de tegenstander.

Deze vier opties bieden dus een hoop mogelijkheden. Doordat de editor zo uitgebreid is kan je er ook een eigen twist aan geven. Zo is het (weer) mogelijk om eigen objecten te plaatsen waaronder voertuigen, wapens, maar ook dingen als muurtjes en zeecontainers door je gebied gevarieerder te maken. Ook kan je bepalen of de politie zich er ook nog mee komt bemoeien en met hoeveel sterren ze iedereen achterna komen zitten.

De huidige capture jobs waren misschien een beetje standaard en saai, maar met de creator kan je het dus zo gek maken als je wilt. Zo probeerde ik een GTA Capture job te bouwen waarmee je tanks dient te bemachtigen en het Shandy Shores vliegveld in één groot slagveld veranderd. Hierdoor heb je toch een Capture Job vol actie.

Mijn eerste bouwsel met de Capture Creator

De Capture Creator is vanaf nu beschikbaar vanuit het GTA Online menu in Grand Theft Auto V. Het is niet nodig extra updates te downloaden aangezien de Capture Creator al stiekem verstopt zat in update 1.12 voor GTA Online. Vergeet vooral je bouwsels hier niet te delen op het forum zodat we het met elkaar kunnen gaan spelen! smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Oh! Lijkt me leuk om te doen! Zeker een leuke toevoeging van R* Games!

Blijven de brokstukken van ontplofte auto's en zo liggen? want

als je gewoon in een gta online 5 auto's laat ontploffen en je dan

omdraait dan zijn deze auto's weg. Zou jammer zijn als dat niet het geval is.

Bewerkt: door SiggiDeSmedt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zit momenteel al een uurtje te werken aan een creatie: Het is een HEIST!!!

Het is een hold en het is bij de bank dichtbij vinewood (met interieur) en de bedoeling is: 2 groepen proberen een bankoverval te plegen dus er zijn allemaal koffers in de bank met natuurlijk SWAT en FIB NPC's , er zijn 4 koffers bij de kluis en eentje is goed verstopt :) als het af is edit ik dit bericht wel met een link ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zit momenteel al een uurtje te werken aan een creatie: Het is een HEIST!!!

Het is een hold en het is bij de bank dichtbij vinewood (met interieur) en de bedoeling is: 2 groepen proberen een bankoverval te plegen dus er zijn allemaal koffers in de bank met natuurlijk SWAT en FIB NPC's , er zijn 4 koffers bij de kluis en eentje is goed verstopt :) als het af is edit ik dit bericht wel met een link ;)

dit was ook een soort van mijn idee maar ik had het iets anders

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik ben ook al bezig.

waar de fbi of de dealer met zijn gang aan jou kant staat.

Ze hebben een soort van deal. en jha wat denk je? de deal gaat natuurlijk verkeerd.

dus jat het koffetje met geld. breng na je basis.

dit is een soort van creatie waar ik nu bezig mee ben haha

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zit momenteel al een uurtje te werken aan een creatie: Het is een HEIST!!!

Het is een hold en het is bij de bank dichtbij vinewood (met interieur)

Kijk dat is nu een goed idee :)

Mag je wel objecten in de bank plaatsen? Ik probeerde eerst mijn capture op het grote vliegveld van Los Angeles te maken maar toen zij de editor dat het restricted area is.

Ben zeker benieuwd hoe je job is. Wil hem binnenkort wel is gaan testen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een job gemaakt dat je voertuigen moet stelen uit the hood. Gebied vol met agenten gezet en het is een ware oorlog. Overal rijden auto's rond die niet uit het gebied kunnen komen en overal vliegen kogels rond. Dat je je eigen capture kan maken is een leuke zet geweest van R*!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een job gemaakt dat je voertuigen moet stelen uit the hood. Gebied vol met agenten gezet en het is een ware oorlog. Overal rijden auto's rond die niet uit het gebied kunnen komen en overal vliegen kogels rond. Dat je je eigen capture kan maken is een leuke zet geweest van R*!

en mensen spelen weer volop capture ik gok zelf dat je later survival en last steding en missions kan maken Bewerkt: door tjarda1999

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...