Jump to content
Joriz

Dit weekend kan je $GTA1,000,000 winnen!


actual_1396998481.jpg

Nu de Capture Creator editor uit is, kunnen we flink beginnen met het bouwen van onze eigen job. Daarom is het natuurlijk tijd voor een speciaal Capture weekend. Rockstar Games geeft dit weekend maar liefst vier keer $GTA1,000,000 en een exclusieve CAPTURE-nummerplaat weg voor de beste Capture jobs die dit weekend worden gebouwd. Het enige wat je hoeft te doen is je Capture job te taggen met de tag #CaptureWeekend en dan maak je dus kans op deze exclusieve prijs. Daarnaast krijgt je bouwsel als je wint natuurlijk de Rockstar Verified-status, zodat iedereen op de Xbox 360 en PlayStation 4 jouw job kan spelen.

Om alle functionaliteit in de Capture Creator uit te leggen heeft Rockstar Games ook nog een Engelstalige PDF handleiding geschreven. Al kan ik zeggen dat de editor redelijk intuitief werkt zoals te zien is in het bijgevoegde filmpje.

Ook blijft iedereen dubbel GTA$ en dubbel RP krijgen voor het spelen van Capture Jobs. Deze verdubbelaar blijft doorgaan tot maar zondag 20 april!

Kleine lettertjes voor deelname aan het Capture Weekend:

To submit your published Capture Job for consideration' date=' head to the GTA Online section of Social Club and find your created Jobs. In the details area of the Job you think is worthy, click the Edit Tags button at the bottom, add [b']#CaptureWeekend [/b]to the edit box and click Save. The deadline for submissions is 11:59 PM Eastern on Sunday (the 13th of April) . See full terms and conditions here.

In het voorgaande nieuwsbericht heb ik al veel ideeen van leden van GTAGames.nl gezien. De editor biedt zoals het onderstaande filmpje laat zien dus heel veel opties waardoor de meest coole ideeën mogelijk zijn om te maken.

Mijn eerste bouwsel met de Capture Creator

Iedereen dus veel succes met bouwen! Zou cool zijn als iemand van GTAGames.nl deze keer wint. smile3.gif

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Is gta online nog steeds zo traag met alles? Anders ga ik het misschien nog een kans geven.

Traag? Goh, het is inmiddels toch alweer lang geleden dat ik heb gehoord dat GTA Online traag was. Dus je kunt er gerust van uit gaan dat alles prima werkt. ;)

---

Ik heb eigenlijk niet veel met dat Capture-gedoe, maar wel mooi dat Rockstar Games op deze manier de Capture Creator promoot. Denk dat veel mensen daar net zo over denken. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geef die GTA $1.000.000 maar aan mij! Maar ik kan mijn eigengemaakte missies op Social Club niet openen en dus ook de tag niet toevoegen. Kan je op PS3 je eigengemaakte Capture bewerken en dan bij 'tags' #CaptureWeekend zetten?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een probleem bij het maken van een capture HOLD, ik wil namelijk een game mode maken waarbij het ene team alleen cases kan verzamelen en het andere team duffelbags. Er staat in het pdf'je van Rockstar dat dit kan maar mij lukt het niet, weet iemand hoe het moet?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een probleem bij het maken van een capture HOLD, ik wil namelijk een game mode maken waarbij het ene team alleen cases kan verzamelen en het andere team duffelbags. Er staat in het pdf'je van Rockstar dat dit kan maar mij lukt het niet, weet iemand hoe het moet?
Volgens mij kan dit ook. Is het niet wanneer je in de optie bent waarin je kunt kiezen tussen die drie items je voor het ene team een bepaald object kunt aanvinken en voor het andere team een ander object? Kwestie van aanvinken zou ik zeggen, maar weet het niet uit mijn hoofd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Trouwens,

Bookmark deze twee Capture missies en natuurlijk 'liken'! ;)

The Bank Job Heist

Redelijke lastige Capture Hold missie waarin twee teams op het zelfde moment een bank overvallen (toevallig niet ;) ). De politie is al gauw ter plaatse en in het bankgebouw wemelt het van de security guards. Probeer per team zoveel mogelijk geldzakken te verzamelen. Het eerste team met de meeste geldzakken wint. Maar ga je voor de zakken in de bank of steel je van de concurrent...

http://socialclub.rockstargames.com/member/RudyvdW13/games/gtav/jobs/job/NYJirtptzk-d8Gora5Y1dw?platformId=2

The Hunt for the Oscars

Een Capture Hold missie bij de filmstudio's van Richards Majestic. Een geweldige setting waarin twee teams tegen elkaar battlen om zoveel mogelijk 'rondslingerende Oscars' te stelen. Doe je ogen goed open want naast lijpe bodyguards en security guards lopen er ook nog onschuldige figuranten en acteurs rond in astronaut en alien pakken. Doe je best! Want Oscars leveren veel geld op in het criminele circuit!

http://socialclub.rockstargames.com/member/rudyvdw13/games/gtav/jobs/job/HN3QE1V4ZUi7rQEoDtybAA?platformId=null

Bewerkt: door Shopke

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...