Jump to content

Pottermore


Michael

Recommended Posts

Pottermore is een website die je weer helemaal terug neemt naar de wereld van Harry Potter. Wanneer je een lidmaatschap aanvraagt zal je meteen worden meegenomen in de wereld van Pottermore. Je hebt bijvoorbeeld dat je gedeeltes van de film kan spelen, in het begin wordt je bijna automatisch in een ceremonie geplaatst waar je een test moet doen waar uitblinkt welke huis je bent. Wanneer je deze test hebt gedaan kan je tegen mensen van je eigen huis duelleren, kan je contact zoeken met andere huisgenoten en kan je proberen om zoveel mogelijk punten te verdienen om jouw huis naar de eerste plek te brengen. Pottermore is in mijn ogen gewoon een geweldige website als je een fan van de Harry Potter reeks bent. Ik kijk al tijden naar de films en ik ben op een gegeven moment ook begonnen om een boek te lezen van Harry Potter op school, helaas is deze uiteindelijk weer meegenomen door een andere liefhebber. Wanneer je gedeeltes van Pottermore speelt kan je ook exclusieve content vinden, je kan ook verhalen lezen van Joanne Rowling en je kan collectibles zoeken. Deze collectibles zijn weer heel handig als je spreuken wilt leren, want je zal een aantal keren in het spel een gratis spreukenboek vinden. Zijn er ook forumleden een liefhebber van Pottermore? Ik heb op dit moment wel een aantal accounts op de website maar ik heb nog nooit de kans gehad om echt helemaal de website te verkennen. Dit komt dan ook omdat de site steeds wordt bijgewerkt met nieuwere missies. Ik heb ook besloten om niet het lijstje in te vullen, om de reden dat dit gewoon een spel is die op het internet is en dat er genoeg informatie op de website staat. Het belangrijkste informatie over Pottermore zal je ook kunnen vinden in dit topic. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Dit klinkt wel interessant. Ik ben zelf een grote Harry Potter fan, heb een paar weken geleden weer alle films gekeken en alle boeken heb ik wel meer dan een paar keer gelezen. Ik ga zeker een kijkje nemen. Thx voor het delen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de site van in het begin gevolgd, maar ben al snel de interesse verloren. Het biedt zeker wel bijkomende informatie over de boeken, maar voor de rest vond ik het nu niet zo spetterend. Misschien is er in de tussentijd al het een en het ander veranderd, mogelijk ga ik nog eens een bezoekje brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de site van in het begin gevolgd, maar ben al snel de interesse verloren. Het biedt zeker wel bijkomende informatie over de boeken, maar voor de rest vond ik het nu niet zo spetterend. Misschien is er in de tussentijd al het een en het ander veranderd, mogelijk ga ik nog eens een bezoekje brengen.
Er is sinds de release wel heel wat nieuwe content toegevoegd, zodat het een stuk interessanter is dan toen het allemaal net was opgestart. Best wel de moeite waard om toch nog eens te gaan kijken denk ik!
Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook de mogelijkheid om in PlayStation Home een outfit te krijgen van Pottermore. Dan krijg je twee nieuwe outfits voor beide charachters die je hebt. Je kan ook je account linken om een nieuwe toverstaf te krijgen, en je kan Diagon Alley bezoeken en andere spectaculaire plekken van Harry Potter! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt awesome, als echte Harry Potter-fan moet ik dit natuurlijk ook eens proberen. yep.gif

Leuk! Als je even je naam doorgeeft op dit topic, dan kunnen anderen je toevoegen als vriend op Pottermore. Ik zal wel even een lijst maken met mensen die op Pottermore zitten. Mijn naam is in ieder geval MagicDust11576 :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Jammer, de oude pottermore is blijkbaar uit de lucht gehaald en ze hebben er een blog van gemaakt waar informatie op komt, maar vele mensen zijn gewoon hun accounts kwijt en alle content die er eerst was is verwijderd. Teleurstellend, want ik vond het echt een leuke website.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Maar... ik had hem nog niet uitgespeeld! traantjes.gif

Volgens mij was het einde nog niet eens open toen ik het aan het spelen was. Toen zat ik in het vierde verhaal, ik kan nog herinneren dat er veel gezeur was van de gebruikers dat de verhalen te langzaam werden toegevoegd. Wel jammer dat ze het zomaar verwijderen zonder enkele waarschuwing. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Die site is al jaren open, als ze dan nog niet alle verhalen erop hadden gezet, ging het inderdaad wel zeer traag.

Ik vond er eerlijk gezegd niet veel aan. Het gaf je veel achtergrondinformatie, maar vond het voor de rest niet echt goed uitgewerkt of niet iets dat je aandacht erbij houdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, volgens mij begon ik ongeveer vijf jaar geleden, en daarna heb ik steeds nieuwe accounts moeten maken omdat ik niet mijn eigen naam kon kiezen, wat best wel dom was aangezien ik altijd namen vergeet die worden gemaakt door een computer. Het enigste wat ik eigenlijk graag deed was tegen andere mensen een wedstrijd hebben met spreuken, maar uiteindelijk werd dat ook saai. Ik had zelf wel graag het spel nog willen uitspelen maar goed. Ik moet ook zeggen dat het een grote hype was, helemaal dat ze toen bepaalde mensen wel gingen toelaten en anderen weer niet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Was dat niet helemaal in het begin? Toen hadden ze gewoon betatesters nodig.

Die spreuken waren wel leuk en die toverdranken ook. Zoals ik echter al zei: niet leuk genoeg om er lang de aandacht bij te houden. Na een tijdje was het gewoon hetzelfde. En eens je het een paar keer gedaan had en de werking doorhad, werd het te makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...