Jump to content

Wat is de beste game die je ooit hebt gespeeld?


Die Hard

Recommended Posts

Pff, veel twijfel. Red Dead Redemption staat hoog, maar Midtown Madness en GTA Vice City ook... Maar die tweede komt denk ik vooral door nostalgie. En daarnaast haal ik uit GTA V ook veel plezier, helemaal nu ik even vakantie heb en V dus een tijdje stil lag. En als je dan ook nog de parts/scraps gaat zoeken, merk je pas wat voor een game het is... Ik ga toch voor RDR.

Link to comment
Delen op andere websites

Midtown Madness :D

Geweldige game, vroeger grijs gespeeld met m'n destijds gekregen racestuur :puh:

Waar ik ook veel van genoten heb is: True Crime: New York op de GameCube.

Een resolutie van 240X360 (iets in die richting), gemiddeld iets van 20 fps, maar wel een spel met de beste gore die ik ooit heb gezien :puh:

En dan natuurlijk nog de Mario spellen :D

En natuurlijk hebben we ook nog GTA...

Een echte beste game heb ik niet, vindt het lastig omdat je niet spellen kan vergelijken in verschillende genres.

Maar True Crime en GTA staan bij mij toch wel bovenaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas was het van het ! Ik heb dat kapot gespeeld ! Ongelofelijk spel voor in die tijd !

Wat ik ook wel een leuke game vond was LA Noire, die was zo goed uitgewerkt ! Ik hoop dat ze hier ook een hedendaagse versie van maken ! :o

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel Test Drive Unlimited 1, deeltje 2 was iets minder, maar die kon er ook wel mee door.

Toen TDU 1 was aangekondigd was ik helemaal verbaasd, voor het eerst een nieuw concept ( vrij rondrijden, met meerdere mensen cruisen/racen over een eiland van het formaat die ik nog niet eerder had gezien ). Ik wou dan ook meteen het spel kopen, in eerste instantie heb ik dat dan ook gedaan, voor mijn PS2. De graphics waren echt goed voor die tijd, deze heb ik dan ook helemaal kapot gespeeld, een paar jaar terug heb ik het spel voor de PC gekocht, en ook die heb ik helemaal kapot gespeeld. Daarnaast heb ik de PC versie gemod, met carmods/soundmods/mapmods.

TDU2 voor de PS3 is iets minder dan TDU1, dit komt door de slechte connectie met de servers. Elke speler lagged, kan niet met elkaar connecten, etc. Het is gewoon triest dat zo'n game daardoor ten onder gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn een heleboel games die ik geweldig vind. GTA natuurlijk, bioshock infinite, red dead redemption en zo kan ik nog wel even door gaan. Maar er is een game die echt indruk op mij heeft weten te maken, en dat the walking dead s1 en s2 van teltalle games.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City misschien als "leukste" game. Heavy rain eigenlijk ook wel. En LA Noire.

Als "beste" game, denk ik aan The Last Of Us, maar die is eigenlijk ook gewoon een van de "leukste" games.

't Is wel een verschilletje, vind ik, maar van alle bovenstaande games heb ik echt wel genoten. Games als V ook, maar da's nog een beetje anders.

Link to comment
Delen op andere websites

de beste games die ik speelde vroeger was wel gta 2 en san andreas. op de ps2,wat ik ook best een goed spel vond was canis canem edit (bully) cce was ook de enigste game waar ik de hele storyline van heb uitgespeeld. volgens mij had ik daar twee weken over gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt heel lastig. Ik heb zoveel games gespeeld, die allemaal erg verschillend zijn. Ik heb dus meerdere games die ik heel goed vind.

De beste PC game die ik heb gespeeld is duidelijk Total War: Rome II. Wat een fantastische game vind ik dat. Het spel zit super in elkaar, de gevechten zijn heel leuk en erg mooi gemaakt. De map met landen en culturen is gigantisch en goed uitgewerkt. Daar komt bij dat ik het ook erg leuk vind dat er niet echt een verhaallijn inzit maar je helemaal zelf mag weten wat je doet. En natuurlijk dat je online kan spelen met een vriend!

Op de PS3 heb ik er meerdere. Ik vind GTA V echt een fantastische game en zeker de beste GTA die ooit gemaakt is. Dit zelfde gevoel heb ik bij Assassin's Creed 4 die ik helemaal kapot heb gespeeld. En natuurlijk vind ik FIFA ook een hele leuke game, wat weer totaal anders is.

Qua online games is het op dit moment Grepolis. Dit spel heb ik zoveel gespeeld en zoveel mensen leren kennen. Ik heb meegespeeld met erg leuke groepen en in de top-100 gestaan, dit waren erg leuke tijden. Ik ben op dit moment gestopt. Maar ga weer beginnen bij Tribal wars 2 met een leuke groep spelers van dit forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel die ik het mooist vond is Red Dead Redemption.

Gewoon geweldig die game.

Was je lekker met een missie bezig, word je in eens aangevallen door een cougar, of een beer hehe.

Het is me zelfs gebeurd toen ik met de Master Hunter challenge bezig was voor 100% completion en was op zoek naar een bighorn sheeps in Tall Trees, word ik in eens aangevallen door een beer.

1 beer, geen probleem, toen kwam de tweede, de derde en de vierde werd net iets te veel haha.

En uiteraard die halloween dlc van Undead Nightmare was ook super.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...