Jump to content

[PS3] Meeting 24-4-2014


sabinee1995

Recommended Posts

Mikequdel, vraag me op t moment af wie hier de sukkel is.

We hebben het over de MEETING regels. Niet over de rockstars regels. :)

De meeting regels geldt voor iedereen die meedoet. Dus ook voor jou.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheDutchWesley

    20

  • ERRWINS

    19

  • sabinee1995

    18

  • Niked

    16

Hallo iedereen, allereerst wil ik even zeggen dat ik het een enorm leuk idee vind, deze meetings en respect voor de mensen die het organiseren.

ik ben nog niet aanwezig geweest op zo'n meeting, wil het wel heel graag maar omwille van al die idioten die zich niet kunnen gedragen/beheersen twijfel ik om eraan mee te doen. Nu ja, niet iedereen speelt oneerlijk of gedraagt zich als een (achterlijke) kleuter dus moest er een volgende meeting komen wil ik toch wel graag joinen :).

Regels zijn er voor iedereen, je hoort ze gewoon te volgen/hanteren/respecteren. Kun je dit niet of kun je je niet vinden onder deze regels, doe je toch niet mee, ga iets anders doen .. niemand verplicht je ;). Het is heus niet leuk of 'stoer' om zo de aandacht te trekken, nee hoor .. echt niet ;). Je joined toch om fun te maken, een leuke tijd te hebben/beleven of ben ik daar nu verkeerd in :puh:?

Mijn snelste wagen is de comet (Porsche) ondanks ik nog niet alle upgrades heb. Ik weet dus al op voorhand dat ik bij een race 9/10 zal verliezen maar dat boeit mij niet. Ik ben aanwezig om plezier te hebben, het is nog altijd een game weet je wel :). Dit is een leuke manier om wat tijd door te brengen op GTA Online, socializen, even weg van het dagelijks 'random killen' , de missies etc, dan is het toch niet moeilijk om gewoon wat normale, simpele regels te respecteren?

Na het filmpje te hebben gezien vind ik dat het al bij al nog meevalt, als je het even bekijkt zonder die kleuters was het toch wel een leuk evenement, toch alleszins vanuit mijn pov (point of view) dus ik vind dat je gewoon moet blijven doorgaan met mensen die effectief iets bijdragen aan het evenement, dan zal alles goed komen en zal iedereen een leuke tijd hebben :).

Mvg Swede_Demon

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst verwelkom ik je op het forum :tu:

De meeste meetings verlopen zonder enige problemen behalve toevallig deze meeting omdat er iemand kinderachtig moest zijn. Zodra er een nieuwe meeting is, kun je natuurlijk joinen zonder problemen en ben je van harte welkom. Dan kun je ook zien hoe de leden van dit forum gezellig met elkaar online zijn. Ik hoop je snel te zien! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...