Jump to content

[PS3] Meeting 24-4-2014


sabinee1995

Recommended Posts

Kreeg ma geen uitnodiging, helaas...

ik zag jou niet in mijn vriendenlijst

ik ben er uit gegaan , het was een zootje , kon jij niks aan doen hoor :) maar ten eerste die gozer die zat te schieten op de bus en in de bus zodat we smeris kregen .. daarna na 30 min eindelijk op t vliegveld te zijn aangekomen , werd er ook weer geschoten , en in de lucht toen ik en vele andere het (witte) vliegtuig uitsprongen werd ik geraakt door het blauwe vliegtuig en ik was weer dood ..dus toen was voor mij de lol eraf en ben ik er mee gestopt :) hoop dat het de volgende keer beter en gezelliger is .

nogmaals lag dit niet aan jou of aan de organisatie .. er waren een par leden die zich niet konden gedragen

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheDutchWesley

    20

  • ERRWINS

    19

  • sabinee1995

    18

  • Niked

    16

Zet mij ook maar op de lijst:

M'n psn is Stanhofstra1811

En ik heb een headset!

>>> Door thebig: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg -zoals reeds meermaals aangegeven door andere leden - 'Bewerken' te gebruiken. <<<

jammer dat je het moest verpesten voor de meeste :(

Eigenlijk iedereen.
Link to comment
Delen op andere websites

Is idd leuk nu, ook al zitten er steeds nog clowns te maar niet kunnen stoppen met beuken tijdens de races.

was idd gezellig, maar dat achterlijke gebeuk van t zooitje droeftoeters naar links en rechts als ze t niet kunnen winnen ben ik ook goed zat. En dat is dus ook de reden waarom ik net weg ben gegaan.
Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niet dat mensen de regels niet lezen fan een meeting, er is ook meerdere keren ingame aangegeven niet te schieten of iemand te vermoorden maar helaas is dit toch gebeurd .. erg jammer dit maar dat is dus de rede dat ik vroegtijdig ben afgehaakt. toen ik eenmaal in de race lobby zat liep mn ps3 vast en toen was ik er ff helemaal klaar mee .. heb ook niet mee gedaan aan de parachute springen omdat ik door een blauw vliegtuig werd geramd op t moment dat iedereen uit het vliegtuig sprong , ik sprong dus ook maar ja ik ging na 1 tel al dood :S erg jammer dit

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niet dat mensen de regels niet lezen fan een meeting, er is ook meerdere keren ingame aangegeven niet te schieten of iemand te vermoorden maar helaas is dit toch gebeurd .. erg jammer dit maar dat is dus de rede dat ik vroegtijdig ben afgehaakt. toen ik eenmaal in de race lobby zat liep mn ps3 vast en toen was ik er ff helemaal klaar mee .. heb ook niet mee gedaan aan de parachute springen omdat ik door een blauw vliegtuig werd geramd op t moment dat iedereen uit het vliegtuig sprong , ik sprong dus ook maar ja ik ging na 1 tel al dood :S erg jammer dit

Precies, uiteindelijk ben ik toch maar gebleven omdat veel vrienden van mij erbij zijn/waren. Vond het ook een beetje lullig om ze achter te laten, ik zat ook op het punt te vertrekken.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...