Jump to content

[PS3] Meeting 24-4-2014


sabinee1995

Recommended Posts

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheDutchWesley

    20

  • ERRWINS

    19

  • sabinee1995

    18

  • Niked

    16

ik heb nog wel bussen van pegasus die jullie kunnen gebruiken

Voelt het goed om de playlist te winnen na smerig beuken? :)

voelt zeker goed want dat is racen he niet huilen

Ondanks je headset heb je volgens mij nog wel wat moeite met luisteren, aangezien we hadden aangegeven dat we races wilden zonder dat er werd gebeukt. Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog wel bussen van pegasus die jullie kunnen gebruiken

Voelt het goed om de playlist te winnen na smerig beuken? :)

voelt zeker goed want dat is racen he niet huilen

Ondanks je headset heb je volgens mij nog wel wat moeite met luisteren, aangezien we hadden aangegeven dat we races wilden zonder dat er werd gebeukt.

ik heb dat niet gehoord en dat jullie niet kunnen racen zonder te beuken is niet mij schuld ik ben zelf ook zovaak gebeukt en ben alsnog eerste geworden
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook te laat besloten om ineens te veranderen van thema (kleren wagens alles was veranderd)

het thema heeft niks te maken met het gedrag van mensen .. als er een regel is ( die voor de aanpassing er ook al was ) geen mensen killen of iemand zn eigendom slopen of wat dan ook en dat word niet gedaan is dit voor iedereen erg storend .. een thema heeft hier niks mee te maken , regel is regel .

beuken hoort niet in een race meeting thuis en als je toch wilt beuken doe dat dan buiten de meeting om en probeer hier serieus te rijden ! of zie jij ze in de formule 1 ook rammen en beuken tegen alles wat los en vast zit ?? lekker kinderachtig als er van te voren word gezecht niet beuken , het moet voor iedereen leuk en eerlijk blijven hea das wel zo netjes.. tuurlijk een botsing kan gebeuren maar probeer wel te laten zien dat je er echt niks aan kon doen en proberen te remmen waar het moet , laat iemand die sneller dan jou is gewoon voorbij gaan en neem genoegen met een wat lagere plaats dan gehoopt, maar ja t is niet anders dan .. maar ga hem niet van de weg rammen omdat jij zoon onnozel iemand bent die niet tegen zijn verlies kan ...

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog wel bussen van pegasus die jullie kunnen gebruiken

Voelt het goed om de playlist te winnen na smerig beuken? :)

voelt zeker goed want dat is racen he niet huilen

Ondanks je headset heb je volgens mij nog wel wat moeite met luisteren, aangezien we hadden aangegeven dat we races wilden zonder dat er werd gebeukt.

ik heb dat niet gehoord en dat jullie niet kunnen racen zonder te beuken is niet mij schuld ik ben zelf ook zovaak gebeukt en ben alsnog eerste geworden

Je was de enige die volop aan het beuken was. Beuken staat bij mij gelijk aan verliezen.

Sorry dat ik dit zeg maar als ik ooit een meeting geef, kan ik je verzekeren dat ik je niet uitnodig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog wel bussen van pegasus die jullie kunnen gebruiken

Voelt het goed om de playlist te winnen na smerig beuken? :)

voelt zeker goed want dat is racen he niet huilen

Ondanks je headset heb je volgens mij nog wel wat moeite met luisteren, aangezien we hadden aangegeven dat we races wilden zonder dat er werd gebeukt.

ik heb dat niet gehoord en dat jullie niet kunnen racen zonder te beuken is niet mij schuld ik ben zelf ook zovaak gebeukt en ben alsnog eerste geworden

Je was de enige die volop aan het beuken was. Beuken staat bij mij gelijk aan verliezen.

Sorry dat ik dit zeg maar als ik ooit een meeting geef, kan ik je verzekeren dat ik je niet uitnodig ;)

:klap: hier ben ik het volledig mee eens :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Beuken is voor mij een teken dat je slap bent en niet kan racen. Je kan niet winnen en daardoor gaanje het op een andere manier proberen om van de andere de pret af te nemen. Sorry hoor maar als iemand een serieuze meeting probeert te houden dan moet je niet de meeting verstoren of door andere redenen de meeting laten verpesten.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook te laat besloten om ineens te veranderen van thema (kleren wagens alles was veranderd)

het thema heeft niks te maken met het gedrag van mensen .. als er een regel is ( die voor de aanpassing er ook al was ) geen mensen killen of iemand zn eigendom slopen of wat dan ook en dat word niet gedaan is dit voor iedereen erg storend .. een thema heeft hier niks mee te maken , regel is regel .

beuken hoort niet in een race meeting thuis en als je toch wilt beuken doe dat dan buiten de meeting om en probeer hier serieus te rijden ! of zie jij ze in de formule 1 ook rammen en beuken tegen alles wat los en vast zit ?? lekker kinderachtig als er van te voren word gezecht niet beuken , het moet voor iedereen leuk en eerlijk blijven hea das wel zo netjes.. tuurlijk een botsing kan gebeuren maar probeer wel te laten zien dat je er echt niks aan kon doen en proberen te remmen waar het moet , laat iemand die sneller dan jou is gewoon voorbij gaan en neem genoegen met een wat lagere plaats dan gehoopt, maar ja t is niet anders dan .. maar ga hem niet van de weg rammen omdat jij zoon onnozel iemand bent die niet tegen zijn verlies kan ...

ik had het ook niet over het gedrag maar over dat dit te laat is veel wisten dit niet en zijn in andere kleding afgekomen of met een limo en dan kijk ik naar thedutchwesley

Link to comment
Delen op andere websites

Merk dat er echo is op de stream. Verbeterpuntje voor de volgende stream.

Jammer idd dat er niet geluisterd kan worden.

Kan je dat filmpje laten zien op dit forum? Dan kunnen andere mensen kijken hoe de meeting eigenlijk helemaal is verpest door een paar gasten. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook te laat besloten om ineens te veranderen van thema (kleren wagens alles was veranderd)

het thema heeft niks te maken met het gedrag van mensen .. als er een regel is ( die voor de aanpassing er ook al was ) geen mensen killen of iemand zn eigendom slopen of wat dan ook en dat word niet gedaan is dit voor iedereen erg storend .. een thema heeft hier niks mee te maken , regel is regel .

beuken hoort niet in een race meeting thuis en als je toch wilt beuken doe dat dan buiten de meeting om en probeer hier serieus te rijden ! of zie jij ze in de formule 1 ook rammen en beuken tegen alles wat los en vast zit ?? lekker kinderachtig als er van te voren word gezecht niet beuken , het moet voor iedereen leuk en eerlijk blijven hea das wel zo netjes.. tuurlijk een botsing kan gebeuren maar probeer wel te laten zien dat je er echt niks aan kon doen en proberen te remmen waar het moet , laat iemand die sneller dan jou is gewoon voorbij gaan en neem genoegen met een wat lagere plaats dan gehoopt, maar ja t is niet anders dan .. maar ga hem niet van de weg rammen omdat jij zoon onnozel iemand bent die niet tegen zijn verlies kan ...

ik had het ook niet over het gedrag maar over dat dit te laat is veel wisten dit niet en zijn in andere kleding afgekomen of met een limo en dan kijk ik naar thedutchwesley

Ik kwam in een limo omdat er geen bussen op dat moment waren en ik geen andere kleren aantrok was omdat ik Niet wist dat ik die kleuren kleren aan moest trekken. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

filmpje was al geplaatst zag ik :puh: door jou wesley kon ik niet verder parachute springen :puh: jij vloog tegen me aan , kan gebeuren en ik ga er ook vanuit dat dit niet met opzet ging :bier:

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

filmpje was al geplaatst zag ik :puh: door jou wesley kon ik niet verder parachute springen :puh: jij vloog tegen me aan , kan gebeuren en ik ga er ook vanuit dat dit niet met opzet ging :bier:

Ik zag nog je bloed opspatten :puh: Wie gaat er dan ook uit een vliegtuig springen terwijl er nog een ander vliegtuig achter vliegt? :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...