Jump to content

[PS3] Meeting 24-4-2014


sabinee1995

Recommended Posts

filmpje was al geplaatst zag ik :puh: door jou wesley kon ik niet verder parachute springen :puh: jij vloog tegen me aan , kan gebeuren en ik ga er ook vanuit dat dit niet met opzet ging :bier:

Ik zag nog je bloed opspatten :puh: Wie gaat er dan ook uit een vliegtuig springen terwijl er nog een ander vliegtuig achter vliegt? :Y

haha ik zag iedereen er uit springen dus ik dacht dan ga ik ook maar :puh: t was allemaal een beetje onduidelijk wat iedereen moest doen en wanneer iedereen er uit moest.. nogal een chaotisch avondje ...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheDutchWesley

    20

  • ERRWINS

    19

  • sabinee1995

    18

  • Niked

    16

chaotisch is t juiste woordt haha, maar ondanks dat heb ik me verder prima vermaakt.

bedankt voor meeting sabine.

Was tevens een leuk moment om de stream te testen. Volgende stream wordt nog beter! :puh:

Alleen jammer dat youtube zo lang duurt met de 720p versie nadat de stream is afgelopen. :(

Bewerkt: door nitivity
Link to comment
Delen op andere websites

chaotisch is t juiste woordt haha, maar ondanks dat heb ik me verder prima vermaakt.

bedankt voor meeting sabine.

Was tevens een leuk moment om de stream te testen. Volgende stream wordt nog beter! :puh:

Alleen jammer dat youtube zo lang duurt met de 720p versie nadat de stream is afgelopen. :(

Gaat de stream direct naar YouTube dan? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, dan is het meer dan logisch dat het nu weer verwijderd gaat worden :7

Neemt youtube die stream dan op en als de stream is afgelopen wordt het dan opgeslagen en is het dan een normale video?
Link to comment
Delen op andere websites

Oh, dan is het meer dan logisch dat het nu weer verwijderd gaat worden :7

Neemt youtube die stream dan op en als de stream is afgelopen wordt het dan opgeslagen en is het dan een normale video?

Ik weet niet precies hoe het werkt, de stream is nu in ieder geval een normaal filmpje die je steeds weer kunt bekijken.
Link to comment
Delen op andere websites

Oh, dan is het meer dan logisch dat het nu weer verwijderd gaat worden :7

Neemt youtube die stream dan op en als de stream is afgelopen wordt het dan opgeslagen en is het dan een normale video?

Ik weet niet precies hoe het werkt, de stream is nu in ieder geval een normaal filmpje die je steeds weer kunt bekijken.

Het is inderdaad mogelijk om zoiets te doen. Live events zoals Samsung etc doen het ook :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

chaotisch is t juiste woordt haha, maar ondanks dat heb ik me verder prima vermaakt.

bedankt voor meeting sabine.

Was tevens een leuk moment om de stream te testen. Volgende stream wordt nog beter! :puh:

Alleen jammer dat youtube zo lang duurt met de 720p versie nadat de stream is afgelopen. :(

Gaat de stream direct naar YouTube dan? :)

Dat zal niet gaan met deze huidige capture card. Ik wou eerst beginnen met livestreamen met de elgato capture card voordat ik echt dure mik ga aanschaffen. Op het moment heb ik het persoonlijk nog niet nodig. Mocht et kanaal groeien en bloeien...dan komt avermedia in huis.

verschil?

1. Elgato gaat via usb. dus ps3 > elgato device > pc.

2. Avermedia gaat direct. dus ps3 -> pc

Alhoewel de delay maar rond de minuut ligt vind ik persoonlijk niet zo'n probleem. Vind de delay voordat youtube er na de livestream 720p van maakt wel TE LANG duren. tijdens de livestream kon namelijk gewoon 720p gekeken worden.

Maargoed, wie weet wat de toekomst ons brengt! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Tevens wat betreft de 1ste livestream, klopt idd dat je die waarschijnlijk niet kunt bekijken.

De reden hiervan is "copyrights". Je mag dus blijkbaar niet livestreamen met de ingame radio aan. Ivm nummers enz.

Deze video bevat inhoud van EmpireDi, INgrooves, SME en BicycleMusicCompany. Een of beide partners hebben deze inhoud wegens auteursrechtschending geblokkeerd.

Dus vandaar dat je deze stream wel kan zien, aangezien ik de radio uit heb staan.

Maargoed, ik dacht dus dat dat wel mocht aangezien ik dat ps3 cdtje gewoon gekocht had. :7

Link to comment
Delen op andere websites

kan er niet een soort blacklist komen voor mensen die zich misdragen in meetings ? zodat iedereen die een meeting organiseert weet of er iemand op een blacklist staat en zich kan gaan misdragen op meetings ..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...