Jump to content

Call of duty speler laat SWAT-team uitrukken !


Niked

Recommended Posts

Ook het gemiddelde inkomen ligt in Amerika een stukkie hoger, netto net geen 50.000 dollar(omgerekend ongeveer 37.500 euro)

Snap niet zo goed waarom dat relevant is aan dit nieuwsbericht, ze zouden werkloos kunnen zijn maar ook miljonair bij wijze van.

Jij brengt het zelf op he, jij zegt dat het een geheel gezin kan ontsporen, ik zeg enkel dat het modaal in Amerika een stuk hoger ligt en de boete niet met de normen van hier kan vergelijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moest eigenlijk best wel lachen toen ik dit las. :puh: En jezus 70000 euro! Ik hoop dat die ouders een goede baan hebben. Misschien kunnen ze wat spellen + console van die jongen verkopen. Heb je toch al 500+ euro erbij. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe moet dat die actie nu verdedigen? Zo'n dingen doe je gewoon niet en zoiets kun je toch ook niet ongestraft laten, laat staan wie dat allemaal moet betalen.

Tuurlijk moet die gestraft worden, maar er zijn nog wel ergere dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Geldstraffen zijn echt geen goed idee in situaties als deze. Niet dat ik een idee heb voor een andere werkstraf hoor, maar het is ongelofelijk dat de ouders hier dan voor moeten in de problemen komen te zitten. Dan kunnen ze al beter geen straf geven... Het is gewoon absurd dat de ouders er uiteindelijk een groter probleem mee hebben dan die kerel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...