Jump to content

Ik haat voetbal


ThunderDuck

Recommended Posts

Want een beetje vreemd is het wel, er zijn genoeg topics/sporten die net zo populair zijn maar deze zijn niet vastgepind.

Ik ben nogal actief in het Sport-gedeelte en de enige sport waar zowat elke dag over gepraat wordt op het forum is voetbal, dus het lijkt me meer dan logisch dat die zijn gepinned. Als er een ander populair topic was over een andere sport, was die ook wel gepinned geweest. Die bestaat alleen niet..

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    8

  • 1974

    4

  • NicolaB

    4

  • ThunderDuck

    2

Ik vind gewone voetbal ook niks aan, het enige wat mij boeit is het EK/WK :puh:

Maarja, ik hou meer van rugby, basketbal en hockey.

Het is ieder zijn persoonlijke interesse en ik respecteer die van andere zo ook dat andere mijne ook respecteren :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nogal actief in het Sport-gedeelte en de enige sport waar zowat elke dag over gepraat wordt op het forum is voetbal, dus het lijkt me meer dan logisch dat die zijn gepinned. Als er een ander populair topic was over een andere sport, was die ook wel gepinned geweest. Die bestaat alleen niet..

Onzin, krachttraining topic bevat anders ook behoorlijk wat berichten.

En als je bv. het wielren topic bekijkt en de hoeveelheid post samen met de tijd dat ie aangemaakt is, verhouding ligt bij of voorbij alle voetbal topics.

Het enigste wat jammer is, is dat bv. wielrennen niet heel het jaar op tv komt, en net dat topic dus niet heel het jaar actief is.

Maar als ik dit in handen had, had ik sowieso geen specifieke sport bovenaan gezet, omdat een populair topic toch vaak al ergens bovenaan staat.

Waarom er dan toevallig 5 topics gepinned worden over 1 sport is mij dan al helemaal een vraag, ik persoonlijk had dan eerder voor een verwijzingstopic gekozen zodat er ook ruimte is voor andere sporten, dat houd het over het algemeen wat overzichtelijker voor mensen die geen voetbal topics zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar eens hier in het sport gedeelte naar de vastgepinde topics, zegt ook al behoorlijk veel.

En naar mijn mening ook niet nodig, waarom zouden (zoveel) voetbal topics vastgepind moeten staan?

Diegene die erin geïnteresseerd zijn kunnen vast wel scrollen en als het toch zo razend populair is, dan posten mensen het wel weer naar boven.

Want een beetje vreemd is het wel, er zijn genoeg topics/sporten die net zo populair zijn maar deze zijn niet vastgepind.

SpacyColours en ik vonden dat je hier wel een punt had. Na enig overleg heb ik een aantal pinnetjes weggehaald. Populaire topics blijven toch wel bovenin hangen en hebben die pinnetjes niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze achterlijke vorm van vermaak heeft als voordeel dat je als niet-voetbalfan onmiddelijk weet wie het waard is om een gesprek mee te voeren, en wie de herseninhoud van een wandelende tak heeft.

Meen je dit nu echt?

Getuigt niet echt van 'n grote herseninhoud aan jou zijde. Voetbal is 'n sport die door alle lagen vd bevolking en over de gehele wereld gevolgd word door miljarden mensen. Ja ... daar zitten ook heel veel hersenloze tussen, maar om nu iedereen die voetbal leuk vind maar direct uit te sluiten gaat mij toch wat ver. Zou ik weinig vrienden over houden. Alhoewel ... ik heb geen hekel aan het spelletje. Kijk er graag naar, beoefende het vroeger zelf ook en ben nu trainer/coach. Ik zal dus wel de herseninhoud van 'n wandelende tak hebben, ook al besef ik dondersgoed dat voetbal maar 'n spelletje is en er veel belangrijkere zaken in het leven zijn. Maar ja ... als je je alleen maar met die belangrijke zaken gaat bezig houden, wat dan te doen voor vermaak?

Link to comment
Delen op andere websites

De voetbalfan beseft niet dat hij zijn mening beter voor zich kan houden

Dat besef hebben sommige forumgangers die een topic aanmaken duidelijk ook niet. Hoe kun je nu zo verzuurd en zwart-wit denken? En het feit dat voetbal zo vaak en veel in de media komt in België en Nederland heeft misschien ook een reden? Die reden is dat buiten al die verzuurde anti-voetbal-mensen, de meeste mensen voetbal gewoon wél leuk vinden. Voetbal is nu eenmaal de populairste sport in Nederland en België, dus is het ook logisch dat daar meer over geschreven en gesproken wordt dan pakweg petanque, hardlopen of zwemmen. Vraag en aanbod...

Als je iets niet leuk vindt, laat het dan gewoon voor wat het is. Jij doet wat jij wil, anderen doen ook wat zij willen, zonder daarvoor veroordeelt te moeten worden.

Deze achterlijke vorm van vermaak heeft als voordeel dat je als niet-voetbalfan onmiddelijk weet wie het waard is om een gesprek mee te voeren, en wie de herseninhoud van een wandelende tak heeft.

Dit is echt de achterlijkste reactie die ik ooit heb gelezen hier op het forum en dit bewijst dus twee dingen: dat jij één van die mensen bent die eigenlijk ook niet de moeite waard zijn om een deftige discussie mee te beginnen en dat je het intelligentiecoëfficiënt van een walnoot hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar eens hier in het sport gedeelte naar de vastgepinde topics, zegt ook al behoorlijk veel.

En naar mijn mening ook niet nodig, waarom zouden (zoveel) voetbal topics vastgepind moeten staan?

Diegene die erin geïnteresseerd zijn kunnen vast wel scrollen en als het toch zo razend populair is, dan posten mensen het wel weer naar boven.

Want een beetje vreemd is het wel, er zijn genoeg topics/sporten die net zo populair zijn maar deze zijn niet vastgepind.

SpacyColours en ik vonden dat je hier wel een punt had. Na enig overleg heb ik een aantal pinnetjes weggehaald. Populaire topics blijven toch wel bovenin hangen en hebben die pinnetjes niet nodig.

Ik wil jullie werk nu niet in twijfel trekken maar ik snap niet zo goed waarom het WK-topic al gepinned is terwijl het half juni pas begint. Het Buitenlands voetbal-topic en CL & EL-topic is unpinned terwijl het seizoen nog volop op gang is..

Misschien is het slimmer om de actuele evenementen te pinnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze achterlijke vorm van vermaak heeft als voordeel dat je als niet-voetbalfan onmiddelijk weet wie het waard is om een gesprek mee te voeren, en wie de herseninhoud van een wandelende tak heeft.

Meen je dit nu echt?

Getuigt niet echt van 'n grote herseninhoud aan jou zijde. Voetbal is 'n sport die door alle lagen vd bevolking en over de gehele wereld gevolgd word door miljarden mensen. Ja ... daar zitten ook heel veel hersenloze tussen, maar om nu iedereen die voetbal leuk vind maar direct uit te sluiten gaat mij toch wat ver. Zou ik weinig vrienden over houden. Alhoewel ... ik heb geen hekel aan het spelletje. Kijk er graag naar, beoefende het vroeger zelf ook en ben nu trainer/coach. Ik zal dus wel de herseninhoud van 'n wandelende tak hebben, ook al besef ik dondersgoed dat voetbal maar 'n spelletje is en er veel belangrijkere zaken in het leven zijn. Maar ja ... als je je alleen maar met die belangrijke zaken gaat bezig houden, wat dan te doen voor vermaak?

Ik DENK dat TD bedoelt, althans, in dat geval ben ik het met hem eens, dat je als niet-voetbalfan wel goed kunt oordelen over mensen die voetbal leuk vinden en er discussies over gaan houden. Er zij achterlijke blinde voetbalfans; daar is echt geen fatsoenlijke discussie mee te houden; en het blijkt dan meestal ook dat ze in andere discussies geen goede discussiegenoot zijn. Er zijn ook voetbalfans die wel realistisch en niet-blind kunnen discussieren, dat is een heel ander verhaal...

(En als TD dit niet bedoelt, dan heb je gelijk mijn mening :D)

Ik heb echt een hekel aan blinde voebalfans. Ken een paar blinde Feyenoord-fans, en die oordelen sowieso altijd tegen Ajax (hun goede wedstrijden zijn te danken aan de zwakke dag van de tegenstander en hun slechte wedstrijden zijn ineens symbool voor het hele team) en voor Feyenoord (een slechte wedstrijd is dankzij de bunker van de tegenstander en een goede wedstrijd laat zien hoe een fantastisch team het is), met hen mijd ik elke vorm van discussie, zowel over voetbal als daarbuiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid: Ik bedoel niet dat alle voetbalfans dom zijn, of dat voetbalfans letterlijk het IQ van een wandelende tak hebben. Je zou moeten beseffen dat in een gechargeerd topic als deze je mijn uitspraken met een korreltje zout moet nemen.

Wat Dutchy betreft: Dat is inderdaad een reden waarom ik zo'n hekel heb aan voetbal. Daar komt nog bij dat veel mensen voetbal veel belangrijker vinden dan zij dit (naar mijn mening) zouden moeten vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

*Zinnge Lap Tekst*

Amen .

Daarbij dat als ze die pokke bal eindelijk hebben, schoppen ze hem weer de wijde wereld in :7 .

Zeg nou zelf, wie wil er nou niet een Bal uit het stadion jatten en dan een horde aan Lanterfantende Mallotten achter je aan krijgen ?

Wat een uitdaging vindje niet :puh: ?

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...