Jump to content

Ergeren aan Koningsdag


Kaitjee98

Recommended Posts

>>> Door Guardian1980: Dit is een serieus topic, en als je enkel wilt reageren op een plaatje dat je leuk vindt maar niet op het onderwerp zelf, kan je dat eventueel doen in een PB naar de poster of via een profielreactie.<<<
Link to comment
Delen op andere websites

Man man man wat een leuk leven zal jij hebben. Elke dag worden er mensen beroofd, verkracht vermoord of andere ernstige situaties, maar nee meneer zeurt om Koningsdag. Come on. :7

Dit deel van het forum gaat toch over opinie? Ik mag hier dus toch gewoon mijn mening geven over van alles en nog wat? Vind het een beetje een goedkope opmerking als ik eerlijk ben.

Ik heb een hartstikke leuk leven, en heb veel lol met verschillende dingen en mensen. Moet ik overal dan positief over zijn? Verder hebben verkrachtingen, berovingen ed hier niets mee te maken, en ik vind het nogmaals apart dat het net lijkt alsof ik m'n mening over Koningsdag hier niet kwijt kan.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Man man man wat een leuk leven zal jij hebben. Elke dag worden er mensen beroofd, verkracht vermoord of andere ernstige situaties, maar nee meneer zeurt om Koningsdag. Come on. :7

Wat een verschrikkelijk lege opmerking. Elke dag gaan er duizenden mensen dood omdat ze geen schoon water hebben. Je kan deze situatie beter maken door naar ontwikkelingslanden te reizen en daar de bevolking helpen. In plaats daarvan zeur jij op een internetforum over mensen die zeuren. De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet.
Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd he, snap ik er echt geen kut van, hoe kun je zo'n dag nou niks vinden? Zelf heb ik mij hartstikke fijn vermaakt, met een grote groep vrienden ben ik nog naar de stad Groningen gegaan om te feesten, het was erg fijn en gezellig! Dat we een dag hebben als deze is ook wel goed voor de samenleving denk ik, het laat weer wat saamhorigheid zien, we kleding ons massaal in oranje of rood-wit-blauw, overal Nederlandse vlaggen, hartstikke mooi toch? Zelf zie ik het gewoon als een groot feest. Een feest waar ik maximaal van geniet. Wat de koning op dat moment doet, zal mij hard aan mijn roestvrijstalen anus oxideren, ik heb het in elk geval gezellig gehad!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is roest vast staal :{

Nope.

Wat betreft Wesley zegt: To each their own. Sommige mensen vinden dergelijke evenementen niet leuk. Ik zelf woon in Groningen en ik ben die dag expres de binnenstad niet ingegaan, omdat het me veel te druk was. 'Saamhorigheid' is niet echt van belang bij Koningsdag: Voor veel mensen is het gewoon een excuus om te drinken. In het geval van een bepaald lid werd het zelfs aangegrepen als excuus om 3 uur lang op iemands buste te liggen. Dat er dan zo'n drukte over wordt gemaakt snap ik niet.

Dat wil niet zeggen dat ik iets tegen Koningsdag heb, hoor. Ik ben niet voor of tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij is Koninginnedag, nu dus Koningsdag, de dag van het jaar. Ik kijk er altijd naar uit. Heel Nederland viert feest, overal gezelligheid en ik kom altijd weer oude bekenden tegen die ik normaal nooit zie. Ik zou niet zonder willen.

Link to comment
Delen op andere websites

lol wat

Als je het over correct taalgebruik hebt dat is het Genootschap Onze Taal duizend keer meer betrouwbaarder dan een willekeurige staalhandelaar. Onze Taal is zo toonaangevend als het maar komt. Daarnaast erkent het Groene Boekje roestvrijstalen wel als woord, en roestvaststalen niet.

Ik ben het met je eens dat roestvaststaal niet de beste benaming is, maar het is vergelijkbaar met een kogelvrij vest. Beiden zijn woorden die niet helemaal correct zijn, maar in het dagelijks taalgebruik geaccepteerd zijn als het juiste woord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, een kogelvrij vest bestaat eigenlijk ook niet, zoiets heet een kogelwerend vest, het probleem is dat mensen die er geen of weinig verstand van hebben het verkeerde in de mond hebben.

Als vroeger diarree verward zou worden met racekak, dan had nu waarschijnlijk racekak in het woordenboek gestaan, maar dat betekend nog steeds dat diarree officieel correct is en racekak slechts een verwarring is ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...