Jump to content

What de font?


Cabyon

Recommended Posts

Ik verkende net even de site imgur, waar ik op de volgende - wel heel handige - site stuitte.

Het is een pagina van myfonts.com genaamd WhatTheFont. Het werkt als volgt: upload een afbeelding of voer de url van een afbeelding in, selecteer van welke letter(s) je het lettertype wil weten en hij geeft je een aantal resultaten. Op zich werkt het best netjes. Klik hier voor de site.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Stuit je op zich dan niet altijd op fonts van MyFonts? Want die zijn wel betalend, volgens mij..?

WhatFontIs heb ik al een paar keer gebruikt, en meestal krijg je er zowel goede betalende als niet-betalende fonts voor.

Moest ik het nog eens nodig hebben, zal ik die van MyFonts een proberen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik deze sites al jaren om mijn *ahum* expertise in het herkennen van lettertypes te tonen. Eigenlijk ken ik alleen Arial en Verdana maar. hypocrite.gif Overigens steekt het wel heel nauw allemaal. Zelfs met deze sites is het vaak nog behoorlijk lastig om het juiste font te vinden, maar het helpt zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...