Jump to content

beste muscle car in online


hey800

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    7

  • FcUtreg4Life

    3

  • WaXweazle1976

    3

  • hey800

    3

Als je de specificaties van alle Muscles vergelijkt, dan zou de Bravado Gauntlet de beste/snelste Muscle moeten zijn.

Ik vind zelf de Sabre Turbo de mooiste muscle car

300px-DeclasseSabreTurbo-Front-GTAV.png

En is ook redelijk goedkoop in Online :)

Ik rijd zelf altijd in een full-customized Vapid Dominator. Echt een klasse auto die ik je kan aanraden. Goede wegligging, snel en niet duur. Aanradertje dus.

De genoemde wagens zijn ook gratis van de straat te plukken...is nog goedkoper ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de looks, geluid en de fun factor zou ik de Sabre Turbo aanraden... was mijn eerste auto online en is gewoon een Vette bak... :D

post-139012-0-56528700-1398848129.jpg

Voor het races heb ik zowel de Dominator als de Gauntlet geprobeerd en naar mijn idee rijd de Gauntlet een stuk stabieler, ik vind de Dominator idd een beetje

uitbrekerig al ie vol getuned is... maar das mijn idee, het is maar net wat waar je zelf de voorkeur aan geeft, bijv. onderstuur of overstuur... ;)

post-139012-0-55275400-1398848440.jpg

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik find de figero het mooist hij is snel niet te duur 21 duizent :*D

Als je 'm van de staat plukt is ie nog goedkoper, maar ik vind de Sabro Turbo getuned de mooiste als het ging om muscle cars. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de looks, geluid en de fun factor zou ik de Sabre Turbo aanraden... was mijn eerste auto online en is gewoon een Vette bak... :D

post-139012-0-56528700-1398848129.jpg

Voor het races heb ik zowel de Dominator als de Gauntlet geprobeerd en naar mijn idee rijd de Gauntlet een stuk stabieler, ik vind de Dominator idd een beetje

uitbrekerig al ie vol getuned is... maar das mijn idee, het is maar net wat waar je zelf de voorkeur aan geeft, bijv. onderstuur of overstuur... ;)

post-139012-0-55275400-1398848440.jpg

:bier:

Wat voor mooie kleur gebruik jij?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is all genoemd maar ik zeg het ook maar.de vigero.het is echt een pareltje. Echt een mooie oldschool auto.

Ik hoop als er ooit nog een muscle auto bij komt in online. dat hij dan is gebaseerd op een 67 gto.dat is echt een mooie wagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...