Jump to content

Lavender Town syndroom


norik

Recommended Posts

Een hele hoop van die grammar nazi's typten net zoals jij toen ze 14 waren hoor. Maar het leest gewoon een stuk fijner als je alinea's gebruikt, en niet halverwege de regels een enter doet. Desalniettemin waardeer ik jouw uitgebreide uitleg. Zelf wist ik al wel van de Lavender Town-theorie af, maar had het nog niet zo gedetailleerd gelezen als in dit topic.

Zelf geloof ik er trouwens niet zo in. Ik weet wel dat in Pokémon Green destijds die toon zat maar het is nooit bewezen dat er spelers zelfmoord door hebben gepleegd. Het enige soortgelijke voorval was bij een Pokémon-episode met Porygon, waar veel kinderen misselijk werden en sommigen zelfs een epileptische aanval kregen wegens een bepaalde scène waarin felle kleuren snel een paar seconden in beeld flikkerden. Eigenlijk gebeurde dat twee keer, omdat ze diezelfde scènes ook in het journaal hadden gezet (:fp:).

Link to comment
Delen op andere websites

Die aflevering heb ik gezien en ik ben het ermee eens datie verboden is. Het was minuten achter elkaar allerlei kleuren die het beeld vulden en elkaar hoogfrequent afwisselden. Als je iets van epileptische aanleg hebt krijg je van die aflevering een aanval.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...