Jump to content

jetpack info


hey800

Recommended Posts

hallo, ik zou graag wat info over de zogenaamde jetpack willen hebben.

hebben jullie misschien iets ontdekt of iets? :?

(ik wist niet of ik dit in online of in eastereggs forum moest doen).

groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Yep, inderdaad het hoort bij het zogeheten Chiliad mystery http://thechiliadmystery.com/

Maar er is nog niks definitiefs gevonden over de jetpack. Alleen nog maar geruchten.

het komt om dat er op de Mount chiliad deze muurtekening staat

h1FDF5a-1024x734.jpg

En daar zie je iets wat lijkt op een poppetje met een jetpack.

Nu kan je denken dat er dus echt iets in het spel moet zitten, maar het kan ook zo maar zijn dat rockstar dit gewoon als grote grap heeft neergezet, en dus iedereen op een dwaalspoor zet.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel degelijk iets bekend over de jetpack, in de files (ik weet niet precies hoe die dingen heten :$) van GTA V/GTA Online heeft er meerdere malen jetpack in gestaan en ook nog wat informatie daarover. Het heeft er btw na patch 1.12 dacht ik in gestaan, dus binnenkort misschien een jetpack? :) Ik denk niet dat ik het filmpje mag plaatsen waarin ik dit gezien heb, maar het heeft best wel vaak op YT gestaan daarover. En als ik dit niet mag posten, verwijder deze post dan maar :$ Daarom heb ik het eigenlijk ook in een spoiler gezet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...