Jump to content

FM 13 - Nederland naar nummer 1! - PC


BoerTijger

Recommended Posts

Football-Manager-2013-Zehn-Games-banner_post.jpg

Inleiding

Venzio, Visser23 en ik spelen het spelletje Football Manager 2013. In dit spel functioneer je als manager en mag jij de weg naar de top met jouw club gaan behalen. (Meer info, klik hier). In dit geval gaan wij met z'n 3e Nederland naar de top helpen. Venzio heeft voor FC Twente gekozen, Visser23 voor Feyenoord en ik voor PSV. In dit topic houden wij jullie op de hoogte van onze ontwikkelingen! Speel je toevallig ook Football Manager 2013 en wil je meedoen? Dat kan, stuur een van ons 3 even een privébericht en dan komt alles goed.

Het begin

De voorbereidingen zijn gespeeld; hier zie je de resultaten:

Venzio - FC Twente

2nbu9ax.png

Visser23 - Feyenoord

28kknbp.png

BoerTijger - PSV

24dodie.png

Vragen, opmerkingen of weet ik het wat, reageren mag altijd!

Link to comment
Delen op andere websites

Tof, ik heb ook altijd veel FM gespeeld. Volgens mij heeft mijn broer nog wel een origineel exemplaar liggen. Spelen jullie samen in één competitie? Zo ja, dan wil ik mijn club Ajax reserveren. icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Tof, ik heb ook altijd veel FM gespeeld. Volgens mij heeft mijn broer nog wel een origineel exemplaar liggen. Spelen jullie samen in één competitie? Zo ja, dan wil ik mijn club Ajax reserveren. icon_mrgreen.gif

We spelen inderdaad in dezelfde competitie! Ajax is nog vrij! Je hebt wel steam nodig en hierbij dan ook FM13, voeg me maar toe op steam: 'venzio' en ik zorg dat je erbij komt.

Vanavond om half 9 (ongeveer) gaan we weer beginnen, nog 1-2 weken tot de eerste competitiewedstrijd! (Ingame tijd)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik zal eens kijken of dat gaat lukken. Maar je kunt in principe alleen spelen als je er alle vier bent, hoe doen jullie dat?

Dat is een beetje het enige probleem. We kunnen daar het best gewoon een afspraak over maken, bijvoorbeeld dat als 3 vd 4 online zijn dat we toch verder spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...