Jump to content

[PS3] MEETING 03-05-2014


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    11

  • TheDutchWesley

    5

  • sabinee1995

    5

  • Kaitjee98

    4

Matige meeting. Dit komt Door de organisator en Door sommige leden. De voorbereiding was leuk maar de uitvoering was 10 keer niks.

Het was gewoon een chaotische boel. Helaas

Link to comment
Delen op andere websites

Matige meeting. Dit komt Door de organisator en Door sommige leden. De voorbereiding was leuk maar de uitvoering was 10 keer niks.

Het was gewoon een chaotische boel. Helaas

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik het er mee eens ben. :puh:

En Danger_Dog dan kan je me best dreig-prive berichtjes sturen dat ik het verkloot heb en dat volgens jou niemand in de meeting mij mag, maar jij bent de grootste hypocriet hier op het forum. Iedereen zijn meeting afkraken maar zelf niet in staat zijn duidelijk te maken wat de bedoeling is, jij liep zelf te kloten en ik probeerde alleen maar om er een goedlopend geheel van te maken. Dus ik weet niet wat je nu wilt?

Bewerkt: door ImagineerBram
Link to comment
Delen op andere websites

Matige meeting. Dit komt Door de organisator en Door sommige leden. De voorbereiding was leuk maar de uitvoering was 10 keer niks.

Het was gewoon een chaotische boel. Helaas

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik het er mee eens ben. :puh:

En Danger_Dog dan kan je me best dreig-prive berichtjes sturen dat ik het verkloot heb en dat volgens jou niemand in de meeting mij mag, maar jij bent de grootste hypocriet hier op het forum. Iedereen zijn meeting afkraken maar zelf niet in staat zijn duidelijk te maken wat de bedoeling is, jij liep zelf te kloten en ik probeerde alleen maar om er een goedlopend geheel van te maken. Dus ik weet niet wat je nu wilt?

je kan wel zeiken maar iedereen die er was vond als jouw kritiek niet nodig en oninterresant. Daarbij, ik kraak niemands meeting af, en als je er geen zak aan vond was je toch lekker opgerot :tu:

Ps. Ik wil dat jij je gezeik houd en je niet meer aanmeld op mijn meetings 8)

Matige meeting. Dit komt Door de organisator en Door sommige leden. De voorbereiding was leuk maar de uitvoering was 10 keer niks.

Het was gewoon een chaotische boel. Helaas

dat vond ik ook, maar iedereen was remoerig en deed wat hij zelf wilde, als ik iets wilde doen of zeggen werd er niet geluisterd of werd gedaan wat zij wilden. Op die manier kan ik ook geen meeting houden. :(

>>> Door thebig: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg 'Bewerken'. Met wat knip- en plakwerk kan je altijd uit een quote het bericht halen waarop je wilt reageren.<<<

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Matige meeting. Dit komt Door de organisator en Door sommige leden. De voorbereiding was leuk maar de uitvoering was 10 keer niks.

Het was gewoon een chaotische boel. Helaas

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik het er mee eens ben. :puh:

En Danger_Dog dan kan je me best dreig-prive berichtjes sturen dat ik het verkloot heb en dat volgens jou niemand in de meeting mij mag, maar jij bent de grootste hypocriet hier op het forum. Iedereen zijn meeting afkraken maar zelf niet in staat zijn duidelijk te maken wat de bedoeling is, jij liep zelf te kloten en ik probeerde alleen maar om er een goedlopend geheel van te maken. Dus ik weet niet wat je nu wilt?

je kan wel zeiken maar iedereen die er was vond als jouw kritiek niet nodig en oninterresant. Daarbij, ik kraak niemands meeting af, en als je er geen zak aan vond was je toch lekker opgerot :tu:

Ps. Ik wil dat jij je gezeik houd en je niet meer aanmeld op mijn meetings 8)

Ik wil ook wel is wat, maar ik krijg het ook niet ;)

Je kan niet omdat je meeting niet lekker liep mij de schuld geven... Ik heb het niet verpest en ik had daar geen intentie toe. Voor de mensen die vaker samen met mij online zijn weten denk ik wel dat ik een beetje van slap-ouwehoeren houd. Mischien moet ik je maar wijzen op het feit dat je, je gewoon niet aan je eigenregels hebt gehouden?

1: Je zei niet schelden. Je schold voor durend en heb meerdere scheldwoorden uit jou headset vandaan horen komen.

2: Elke keer als het rustig was en we konden beginnen, vond jij het nodig om tegen de politie aan te beuken, hierdoor moest je, jouw voertuig weer reparen en voelde je opeens een drang om naar de kapper te gaan.

3: Je zou een playlist maken, ik heb geen playlist gezien.

4: Je was zelf totaal niet duidelijk.

Bij meetings van andere personen kan ik mij altijd gewoon gedragen, ik gedraagde me hier ook maar volgens jou niet, dus schuif je de schuld maar op mij af dat jouw meeting het water is gevallen. Ik heb niks tegen je en ik heb het beste met je voor. Maar ik vind de manier waarop je mij benaderd hebt na de meeting niet volwassen . En dan ook nog zeggen dat je er bij "Ons" niet meer inkomt? Sorry hoor maar dat is een beetje triest als je zo iedereen tegen me op wilt zetten. Ik hoop dat je niet meer boos bent en dat we gewoon weer samen door èèn deur kunnen. Hopelijk tot de volgende meeting.

Mvg.

Link to comment
Delen op andere websites

Matige meeting. Dit komt Door de organisator en Door sommige leden. De voorbereiding was leuk maar de uitvoering was 10 keer niks.

Het was gewoon een chaotische boel. Helaas

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik het er mee eens ben. :puh:

En Danger_Dog dan kan je me best dreig-prive berichtjes sturen dat ik het verkloot heb en dat volgens jou niemand in de meeting mij mag, maar jij bent de grootste hypocriet hier op het forum. Iedereen zijn meeting afkraken maar zelf niet in staat zijn duidelijk te maken wat de bedoeling is, jij liep zelf te kloten en ik probeerde alleen maar om er een goedlopend geheel van te maken. Dus ik weet niet wat je nu wilt?

je kan wel zeiken maar iedereen die er was vond als jouw kritiek niet nodig en oninterresant. Daarbij, ik kraak niemands meeting af, en als je er geen zak aan vond was je toch lekker opgerot :tu:

Ps. Ik wil dat jij je gezeik houd en je niet meer aanmeld op mijn meetings 8)

Rotdag, rot tijd, ik kom dus niet. Veel plezier alvast :)

je moet niet reageren als je niet komt

doe het lekker toch :7

>>> Door thebig: En je mag er nu mee stoppen. Je mag altijd zelf een meeting organiseren als je het denkt beter te kunnen.<<<

Vanuit deze post probeerde je jezelf te bewijzen maar ik denk dat het is tegengevallen als ik alle reacties zo lees. En alle kritiek moet je juist als opbouwende kritiek opvatten en niet beledigend. Als je het beledigend opvat, dan ben je, in mijn ogen, een slechte host ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook wel is wat, maar ik krijg het ook niet knipoog.gif

Je kan niet omdat je meeting niet lekker liep mij de schuld geven... Ik heb het niet verpest en ik had daar geen intentie toe. Voor de mensen die vaker samen met mij online zijn weten denk ik wel dat ik een beetje van slap-ouwehoeren houd. Mischien moet ik je maar wijzen op het feit dat je, je gewoon niet aan je eigenregels hebt gehouden?

1: Je zei niet schelden. Je schold voor durend en heb meerdere scheldwoorden uit jou headset vandaan horen komen.

2: Elke keer als het rustig was en we konden beginnen, vond jij het nodig om tegen de politie aan te beuken, hierdoor moest je, jouw voertuig weer reparen en voelde je opeens een drang om naar de kapper te gaan.

3: Je zou een playlist maken, ik heb geen playlist gezien.

4: Je was zelf totaal niet duidelijk.

Bij meetings van andere personen kan ik mij altijd gewoon gedragen, ik gedraagde me hier ook maar volgens jou niet, dus schuif je de schuld maar op mij af dat jouw meeting het water is gevallen. Ik heb niks tegen je en ik heb het beste met je voor. Maar ik vind de manier waarop je mij benaderd hebt na de meeting niet volwassen . En dan ook nog zeggen dat je er bij "Ons" niet meer inkomt? Sorry hoor maar dat is een beetje triest als je zo iedereen tegen me op wilt zetten. Ik hoop dat je niet meer boos bent en dat we gewoon weer samen door èèn deur kunnen. Hopelijk tot de volgende meeting.

Mvg.

ik ben het met je eens, playlist hield ik voor mezelf en wat schelden betreft was niet tegen elkaar schelden, het lag ook niet alleen aan jou maar voor mijn gevoel kreeg ik veel kritiek van je. Bij deze is onze discussie dan ook gesloten. smile3.gif

Ik heb er wel zin in! Zet mij maar op de lijst puh2.gif PSN is thedutchwesley en headset aanwezig!

meld je gwn niet aan als je niet komt duh.gif

>>> Door thebig: Hopelijk is dit de laatste keer dat ik dit moet zeggen voor jou: gebruik 'Bewerken' als je op het punt staat een dubbelpost te plaatsen.

Onnodige posts als deze kunnen we trouwens missen als kiespijn.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...