Jump to content

Hoeveel geld heb jij op dit moment?


Together

Recommended Posts

Ik speel ALTIJD solo !!!! Mara om een of andere reden blijf ik geld kwijt zijn soms. Ik sluit ook steeds af met Online en dan ga ik naar michael en sluit ik daar ook af. Maar als ik zo eens en dan toch eens open speel in online, schieten ze me meteen af !!! Daarom dat ik niet meer meedoe aan online, en gewoon solo speel :)

Je kan ook gewoon vrienden zoeken om mee online te spelen ^^
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 305
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    14

  • coolguynl

    14

  • Kaitjee98

    12

  • FlexxNL

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik speel ALTIJD solo !!!! Mara om een of andere reden blijf ik geld kwijt zijn soms. Ik sluit ook steeds af met Online en dan ga ik naar michael en sluit ik daar ook af. Maar als ik zo eens en dan toch eens open speel in online, schieten ze me meteen af !!! Daarom dat ik niet meer meedoe aan online, en gewoon solo speel :)

Je kan ook gewoon vrienden zoeken om mee online te spelen ^^

of een vrouwelijke character maken. uit ervaring blijkt dat bijna niemand mij doodschiet en iedereen vrienden wilt worden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

idd lelijke huizen ! Alle 10car garages zijn flatgebouwen en geen enkel ander safehuis kan je door de ramen kijken. Waarom kan je bij Online niet gewoon een luxe huis kopen als dat van Michael of Franklin? Nu zijn het van die hoge flattorens :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
  • 3 weken later...

Ik heb op dit moment 1.5 miljoen dollars. Iemand die mij een auto kan aanraden? Ik telkens te peinzen wat ik nu precies wil. Op dit moment heb ik de BlackFin (geweldige auto) de Bati en de Jester. De Jester zou ik best kunnen missen want ik nam hem alleen omdat hij zo snel is en goedkoop is. Door sparen voor de P20 of wat anders kopen?

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op dit moment 1.5 miljoen dollars. Iemand die mij een auto kan aanraden? Ik telkens te peinzen wat ik nu precies wil. Op dit moment heb ik de BlackFin (geweldige auto) de Bati en de Jester. De Jester zou ik best kunnen missen want ik nam hem alleen omdat hij zo snel is en goedkoop is. Door sparen voor de P20 of wat anders kopen?

Ik zou wel een Super aanschaffen, de Progen en Osiris zijn wat aan de te dure kant als je het mij vraagt, een Zentorno of Turismo raad ik meer aan.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...