Jump to content

Call Of Duty: Advanced Warfare


xCrazyShotgun

Recommended Posts

Zo zonde dat elk jaar ongeveer hetzelfde spel uitkomt. Bijna elke COD heeft niet echt wat speciaals, wat GTA IV en GTA V wel hebben. De wereld is bij die spellen wat meer uitgewerkt zonder een tijdslimiet (elk jaar November) nu is het voor Activision meer een plicht om elk jaar een spel uit te brengen, wat ten koste gaat van de kwaliteit van het spel.

Call of Duty/Battlefield is total niet te vergelijken met games zoals GTA. En sinds vorig jaar heeft iedere developer 3 jaar de tijd om een game neer te zetten, dus niet dat ze de ene publiceren, en dan 365 dagen de tijd hebben om een nieuwe te maken. Dat noemen ze de Call of Duty cycle.

nvm dat is wat anders :7

En diezelfde Activision heeft dit jaar ook Destiny en nog een shitload aan andere games uitgegeven, wel knap als ze dat allemaal in 1 keer doen dan...

En je hebt mensen die van FIFA houden, die haten op COD. Je hebt mensen die van BF houden, die haten op COD. Je hebt mensen die van COD houden en weer op BF en FIFA haten. En dat noemt men smaak. Als jij de inhoud niet leuk vind, dan mag je dat vinden maar dat betekent niet dat andere mensen het met je eens zijn.

En een beetje onderzoek mag wel voor je halve waarheden gaat zeggen. :7

Jep, ik heb weer de helft lekker door elkaar gehusseld, ga puzzelen uw gang met!

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    27

  • GuitarGuy666

    12

  • NickOwnage

    9

  • Votair

    9

Ik was heel kritisch over deze game, maar ik heb veel gameplays gezien, en het is véél anders dan ik had verwacht. Op een positieve manier. :tu: Ik heb de game dus niet, dus een echte mening kan ik niet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat dubbeljump niet te onrealistisch?

Nee hoor.

Ik weet niet of je het weet maar deze COD speelt zich 50 jaar in de toekomst af.

Mja, laten we wachten tot over 50 jaar en dan verder discussiëren.

:7 !

Ik heb nooit wat met shooters gehad. Ook nog nooit een gekocht. Dat zal nu dus geen uitzondering zijn denk ik.

Bewerkt: door Together
Link to comment
Delen op andere websites

Bah.. de multiplayer is gewoon erg klote.

Sommige zijn gewoon te overpowered, en campen je.

Maar ik ben ook niet zo erg goed in Call of Duty.

Te overpowered?

Ja Votair, heel veel Call of Duty spelers zijn de overpowererd, dat komt ook door hun wapens, en ze zijn onzichtbaar.

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...