Jump to content

Call Of Duty: Advanced Warfare


xCrazyShotgun

Recommended Posts

Ja, dit is de officiële trailer uitgegeven door Sledgehammer Games. Alles is ingame footage. De trailer zou eigenlijk zondag komen, maar omdat hij is uitgelekt en de hype te groot is is de trailer al vrijgegeven.

De hype te groot? Nee, de trailer is gewoon uitgelekt en het is onnodig om er dan nog mee te wachten tot zondag. Best zielig, maar het gebeurt overal.

Deze trailer kan me niet echt overtuigen. Dat ze maar wat van die multiplayer tonen, misschien dat dat mij van gedachte kan laten veranderen, maar ik verwacht er niet veel van om eerlijk te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    27

  • GuitarGuy666

    12

  • NickOwnage

    9

  • Votair

    9

Ziet er goed uit! :)

Nu hebben ze de stap dus echt durven te nemen om een beetje verder de toekomst in te gaan. Ik ben benieuwd wat Sledgehammer Games ons gaat brengen. Treyarch heeft het nog bescheiden en veilig gehouden met Black Ops 2. Het lijkt wel een mix tussen COD, Titanfall en Halo.

Ik ben al onder de indruk van de graphics. Of het zo ook daadwerkelijk in het spel eruit gaat zien is natuurlijk nog te vraag. Het lijkt me een mooi spel om op de Xbox One mee te beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Black Ops 2 is opzich geen slechte game.

Het lijkt wel een mix tussen COD, Titanfall en Halo.

Ja, en dat is ook echt helemaal niet erg! :)

Ik ben al onder de indruk van de graphics. Of het zo ook daadwerkelijk in het spel eruit gaat zien is natuurlijk nog te vraag. Het lijkt me een mooi spel om op de Xbox One mee te beginnen.

Gelukkig maar dat de graphics beter zijn. Als je kijkt naar de laatste paar CoD's dan vallen de graphics toch wel weer tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is te futuristisch voor mij. Hierom speel ik ook geen C&C meer..

Inderdaad, ik speel liever de oudere spelletjes van Call of Duty weer. Dit is weel te futuristisch, ik ben totaal geen fan van dit. Ik speel liever als een of andere amerikaanse soldaat in de tweede wereldoorlog dan deze bullshit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

giphy.gif

Man, man, man. 4 jaar lang (na BO1) heb ik zitten wachten op een goede Call of Duty maar het wordt alleen maar erger, en nu gaan ze ook nog eens bij de concurrent (Killzone, Titanfall en Crisis) bepaalde elementen jatten omdat ze zelf geen ideeën meer hebben en toch maar al te graag de koe willen leegmelken, nou Activision ik trap hier mooi NIET in. Ik ben bij jullie concurrent!

Link to comment
Delen op andere websites

Set in the year 2054, a private military corporation (PMC) has emerged with the power to rescue humanity from a devastated world struggling to rebuild after a global attack on its military and infrastructure

Dit is de beschrijving die ze ons geven.

Plus nieuwe screenshots:

cod-aw-advanced-arsenal.jpg

cod-aw-advanced-soldier.jpg

cod-aw-advanced-world.jpg

Call-of-Duty-Advanced-Warfare-10.jpg

Call-of-Duty-Advanced-Warfare-11.jpg

Call-of-Duty-Advanced-Warfare-Hand-2.jpg

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de verschillende screenshots al verraden zal je in Call of Duty: Advanced Warfare onder andere de beschikking krijgen over exoskeleton pakken en cloaking devices. Dat betekent dus dat je als speler veel meer bewegingsvrijheid hebt. Via Game Informerleren we dat je als speler via die exoskeleton pakken tevens de beschikking krijgt over eigenschappen als strenght, awareness, endurance en speed.

“The Introduction of this gameplay mechanic delivers enhanced player movement and verticality trough boost jumps and grappeling, covert cloaking abilities, and biomechanics that provide unparalelled strenght, awareness, endurance, and speed.”

In het artikel komt verder naar voren dat spelers onder andere de mogelijkheid hebben om via een ‘boost-dodge’ cover te bereiken, dat het mogelijk is via super-jumps hoger gelegen plaatsen te bereiken en dat je met magnetische handschoenen tegen gebouwen op kan klimmen. Daarna kan je jezelf onzichtbaar maken door optische camouflage te gebruiken en je kan door je exoskeleton pak tevens in de lucht blijven zweven.

“With the advent of the exoskeleton and newly advanced armor and weaponry, every soldier commands tactical freedom in any terrain unlike ever before, fundamentally changing the way gamers play Call of Duty across all modes.”

Met name dat exoskeleton pak lijkt dus voor veel veranderingen in de gameplay te gaan zorgen en we zijn dan ook vooral benieuwd hoe dit in de multiplayer gaat werken. Deze nieuwe mogelijkheden zorgen immers voor een behoorlijke twist in de gameplay.

Als dit in Mutliplayer komt, haak ik af. Dat muur klimmen lijkt me wel gaaf maar dat onzichtbaar zijn en vliegen, ben ik weg.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik onzichtbaar wil zijn, speel ik wel crysis. Als ik op muren wil klimmen, speel ik wel Titanfall.

DIT IS TITANDUTY! :D

Ik zie dit niet echt als een positief punt. Call of Duty moet zichzelf blijven en niet gaan lijken op concurrenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op zeg, altijd klagen dat Call of Duty hetzelfde blijft, nu veranderen ze effectief dingen, is het nog niet goed..

Het mag zeker wel veranderen, daar heb ik geen problemen mee. Maar houd het dan wel in de sfeer van call of duty. Nu is het gewoon een mix tussen titanfall, halo, killzone etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...