Jump to content

Call Of Duty: Advanced Warfare


xCrazyShotgun

Recommended Posts

Kom op zeg, altijd klagen dat Call of Duty hetzelfde blijft, nu veranderen ze effectief dingen, is het nog niet goed..

Het is goed dat ze het veranderen, alleen ben ik bang dat het nu erger is. Vliegen, onzichtbaar zijn, muren klimmen noem het maar. Ik heb er gewoon gemengde gevoelens over.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    27

  • GuitarGuy666

    12

  • NickOwnage

    9

  • Votair

    9

Iedereen loopt wel te klagen dat het te sterk gaat zijn en dat het zo anders is. Maar denk je dat je dat gaat merken als er alleen maar van dat soort dingen in één game zitten?

In COD Black Ops 2 had je bijvoorbeeld zo'n Targer Finder scope voor op je wapen. Als je er doorheen keek terwijl er een vijand in je zich was dan werden ze gemarkeerd met een rood vierkantje (zo kon je bijna nooit een vijand over het hoofd zien). Vaak wordt zo'n scope als te sterk gezien en een teken van een ''noob''. Maar denk jij dat je het na een aantal dagen gaat merken als je een spel speelt waarbij er alleen maar van die gadgets aanwezig zijn? Ik persoonlijk denk van niet.

Maar wat er nu gewoon gaat gebeuren is dat de gameplay van COD zal veranderen. En dat zien de meeste weer niet zitten. Maar er wordt wel elk jaar geklaagd dat COD niet vernieuwd is. Nieuwer dan dit kan het haast niet voor COD. Welke kant hadden ze anders op moeten gaan? Alles vóór de toekomst hebben ze al eens gedaan. En daardoor veranderd de gameplay ook niet echt. En dat is wel wat iedereen graag wilt zien. Als de gameplay niet veranderd zal COD nooit veranderen. Want dan krijg je weer het verhaal dat ze alleen wat nieuwe wapens e.d. toevoegen. En dat is ook weer niet goed volgens de meerderheid.

Straks heeft iedereen Perks (e.d.) om zichzelf onzichtbaar te maken, hoger te kunnen laten springen, enz, enz. Een tijdje spelen en je bent eraan gewend. En je moet gewoon de keuze maken. Lijkt je het interessant en leuk om te spelen, dan koop je het spel. Ben je er totaal geen fan van, dan laat je COD dit jaar lekker liggen.

Elk jaar maken vele er al een grote toestand van terwijl ze maar 2 minuten beeldmateriaal hebben gezien en nog niet eens echte gameplay. Ze zien iemand super hoog springen en het spel wordt bestempeld als slecht. En inderdaad, je hebt een eigen mening en je mag dat natuurlijk vinden. Maar er zitten ook mensen tussen die op alle manier COD de grond in willen rammen om zichzelf zo een beter gevoel te geven. Maak jezelf er dan ook niet druk om en focus jezelf op andere games. Het is geen verplichting om COD te kopen.

Ik kan in ieder geval niet wachten om het te gaan spelen. Ik vond persoonlijk COD Ghosts tegenvallen en ik ben erg benieuwd wat Sledgehammer Games ervan gaat maken. Ik heb in ieder geval zin om de nieuwe gameplay uit te proberen. De storyline klinkt ook al interessant. :)

Tevens heeft Sledgehammer Games gezegd dat Advanced Warfare op een nieuwe engine draait.

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

Straks heeft iedereen Perks (e.d.) om zichzelf onzichtbaar te maken, hoger te kunnen laten springen, enz, enz. Een tijdje spelen en je bent eraan gewend. En je moet gewoon de keuze maken. Lijkt je het interessant en leuk om te spelen, dan koop je het spel. Ben je er totaal geen fan van, dan laat je COD dit jaar lekker liggen.

Daar heb je wel gelijk in. Ik heb vertrouwen in Slegdehammer Games, dat dit goed uitgewerkt kan worden. Alleen ben ik benieuwd hoe het uitgewerkt gaat worden. Goed of slecht? Ik hoop dat we in de komende weken meer info gaan weten en meer beelden gaan krijgen. Ik verwacht dat dit tijdens E3 gaat gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Beter word het headglitchen verbeterd! Als ik iemand zie headglitchen oo welke CoD dan ook ben ik dood...

Iedereen maakt gebruik van die headglitches. Ze zijn onvermijdelijk, want als je in een map een auto, prullenbak of iets anders zet is dat automatisch een headglitch. Je kunt niet een auto superplat maken of een prullenbak in lengte halveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar ik bedoel dat ze de camera verlagen inopzicht van het lijf. Want nu zit de camera op het hoofd, dus als je m wat verlaagd dan heb je meteen een deel van het headglitchen verminderd.

Straks heeft iedereen Perks (e.d.) om zichzelf onzichtbaar te maken, hoger te kunnen laten springen, enz, enz. Een tijdje spelen en je bent eraan gewend. En je moet gewoon de keuze maken. Lijkt je het interessant en leuk om te spelen, dan koop je het spel. Ben je er totaal geen fan van, dan laat je COD dit jaar lekker liggen.

Daar heb je wel gelijk in. Ik heb vertrouwen in Slegdehammer Games, dat dit goed uitgewerkt kan worden. Alleen ben ik benieuwd hoe het uitgewerkt gaat worden. Goed of slecht? Ik hoop dat we in de komende weken meer info gaan weten en meer beelden gaan krijgen. Ik verwacht dat dit tijdens E3 gaat gebeuren.

In Titanfall heb je de mogelijkheid om z'n 10 seconde onzichtbaar te worden als je een knopje indrukt.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar ik bedoel dat ze de camera verlagen inopzicht van het lijf. Want nu zit de camera op het hoofd, dus als je m wat verlaagd dan heb je meteen een deel van het headglitchen verminderd.

Dan ben je meteen een dwerg...

Link to comment
Delen op andere websites

Echt grappig hoe mensen altijd zeggen dat iets zo is, terwijl het uiteindelijk toch een mening is. Er zijn zat mensen die Call of Duty nog steeds een goede serie vinden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...