Jump to content

Call Of Duty: Advanced Warfare


xCrazyShotgun

Recommended Posts

Wel een beetje jammer dat ze elk jaar een nieuw spel uitbrengen, ik vind en vond het wel een leuke serie. Mrja elk jaar een nieuwe kopen doe ik niet. Mijn laatste was black ops 2 by the way. Eentje die me erg beviel en nog steeds bevalt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    27

  • GuitarGuy666

    12

  • NickOwnage

    9

  • Votair

    9

Ik haal hem niet meer, Black Ops 2 en Ghosts vond ik geen zak aan. MW2 en MW3 vond ik nog leuk en uitdagend maar dat futuristische vind ik helemaal niks. Ik vind de serie gewoon niet meer boeiend. Heb er altijd wel plezier aan gehad maar nu is het voorbij, Als ze volgend jaar met iets goeds komen kan het zijn dat ik hem koop, maar voor Flokkert geen Call Of Duty meer. :t

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Ja maar dit hadden ze juist niet moeten doen, jumpen, onzichtbaar zijn, en nog veel meer. Onzichtbaar zijn is het stomste wat je kan verzinnen in COD, dit is ideaal voor campers en mensen die van achter willen aanvallen, en nog veel meer. Nee, dit is slaat gewoon nergens op.

Link to comment
Delen op andere websites

Bah, Call of Duty.

Ik kan er al met mijn kop net bij dat er personen op de wereld zijn die Call of Duty een leuke gameserie vinden, maar dit slaat alles. Hopelijk zijn er na deze trailer meer mensen die Call of Duty, net als ik, een smakeloze gameserie vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden moeten blijven bij wat ze deden met COD: 4 Modern Warfare. De enige COD waar gamers nog wel met glimlach op het gezicht naar terug kijken. Ik heb me ook wel veel vermaakt met Black Ops 2 maar dat vond ik al over de top. Voor mij blijft World At War de beste COD. Deze ga ik in ieder geval niet kopen.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...