Jump to content

Assassin's Creed Unity


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    26

  • moechy

    18

  • TekaLoca

    9

  • Kaitjee98

    9

Heb nog steeds erg veel zin in de game, alleen schrok ik nogal toen ik de belachelijk hoge pc requirements zag. Kreeg gelijk het gevoel dat het een slechte pc port zou zijn, vooral omdat de min. req. een stuk hoger en beter zijn dan de specs van een PS4/xbox1. Ik wacht dus nog een weekje na de release af totdat ik wat benchmarks gezien heb en besluit dan wel weer of ik hem haal of niet.

Hopelijk komt die dan goed uit de test want dit kan nog wel eens de beste AC tot nu worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nog steeds erg veel zin in de game, alleen schrok ik nogal toen ik de belachelijk hoge pc requirements zag. Kreeg gelijk het gevoel dat het een slechte pc port zou zijn, vooral omdat de min. req. een stuk hoger en beter zijn dan de specs van een PS4/xbox1. Ik wacht dus nog een weekje na de release af totdat ik wat benchmarks gezien heb en besluit dan wel weer of ik hem haal of niet.

Hopelijk komt die dan goed uit de test want dit kan nog wel eens de beste AC tot nu worden.

Weet je überhaupt wel wat de specs van een PS4 of XBone is, dat is een nadeel zodra er een nieuwe generatie consoles komt.

De requirements voor de PC schieten dan de lucht in, en dit zal ook zeker voor GTA 5 gaan gelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Min,. requirements zeggen dat je minimaal een gtx 680/hd 7970 nodig hebt en geven de gtx 780 aan voor recommeded, nou vond ik online steeds iets terug als: The PS4 GPU is codenamed Pitcairn and is basically a cut down variant of the Radeon 7870. Nu lijkt eiets is als de min. req voor pc om het überhaupt te spelen hoger zijn dan iets waar een consolebeschikking over heeft.

bron: http://wccftech.com/playstation-4-vs-xbox-one-vs-pc-ultimate-gpu-benchmark/

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Nog even een last-minute bestelling geplaatst bij bol voor Unity, nadat het duidelijk werd dat ik hem vandaag niet zou kunnen gaan ophalen in m'n store. Dat hidden blade-accesoire hebben ze dan wel binnen, maar de game nog niet. Achja, morgen komt 'ie zeker toe :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste gameplays zijn ondertussen al opgedoken op youtube. Voor iemand die geen current-gen console gaat kopen en bijgevolg het spel niet direct gaat spelen een mooie kans om al eens te kijken. Zo iemand ben ik dus.

Voor wat ik ervan gezien heb, ziet het er netjes uit. Geluid is verbeterd, zoals in de trailers werd aangehaald zijn de klimanimaties verbeterd. Alleen moet je oppassen dat je niet over je eigen kwijl uitglijdt, eens je op de daken loopt. Wat een uitzicht worshippy.gif

AI is ook beter geworden, de keren dat ik AC heb gekeken of een paar keer heb gespeeld was dat altijd een frustratiepunt.

Ik zal maar hopen dat AC nog altijd gemaakt wordt wanneer de PS5 uitgegeven wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Spelers die hun handen al hebben weten te leggen op Assassins's Creed: Unity klagen dat het spel problemen heeft met de framerate. Ook zou het spel last hebben van pop-up, waarbij textures van personages pas worden getekend als ze dichterbij komen.

Bron: Tweakers

Verschillende mensen hebben last van lage framerates met Unity. Tweakers zelf zegt er overigens geen last van te hebben gehad bij het reviewen van de game. Ik ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die hier last van hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel veel zin in deze game, helaas heb ik al wel veel slechte dingen gezien. Zo zal de framerate heel laag zijn (rond de 25 fps) en zit er een betaaloptie in. Al hoeft dat laatste geen nadeel te zijn (zie GTA:Online). Ik ben benieuwd en neem aan dat het allemaal wel goed komt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...