Jump to content

Plaats hier je PS4Share video's


xCrazyShotgun

Recommended Posts

Met PS4 Share kan je je eigen foto's en video's maken en vervolgens Online plaatsen op Twitter, Facebook en natuurlijk ook Youtube. Sinds update 1.70 op PS4 kan je ook Video's bewerken, video's van verschillende games erbij plaatsen, muziek erbij doen en nog veel meer. Dit wordt ook wel als Sharefactory genoemd.

Als je een PS4 heb, kan je hier je video's plaatsen van Youtube.

Mijn video:

Regels

- 1 video per dag.

- Reageren mag. Liefst zo weinig mogelijk slecht dingen zeggen, of gewoon geen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, ik heb dan wel geen ps4, maar dit is wel een update naar mijn hart :). Ik wist dat je kon streamen, naar twitch. Maar nu dus ook gewoon filmpjes maken en uploaden waar je wil :O. Heb je geen capture card meer nodig.

-Kan je ook de ruwe film bestanden naar je pc overzetten? en daar verder bewerken ipv op de ps4 zelf?

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, ik heb dan wel geen ps4, maar dit is wel een update naar mijn hart :). Ik wist dat je kon streamen, naar twitch. Maar nu dus ook gewoon filmpjes maken en uploaden waar je wil :O. Heb je geen capture card meer nodig.

-Kan je ook de ruwe film bestanden naar je pc overzetten? en daar verder bewerken ipv op de ps4 zelf?

Ik geloof het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

ezra ik heb een filmpje gemaakt op ps4 van 22 min

(waar vind je je filmpjes van twitch terug ) die ik juist heb gemaakt live want als ik het filmen afsluit is het filmpje verdwenen (dus voor opnieuw te bekijken)

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat de kwaliteit beter is dan ik had verwacht (ik verwachtte 360p :puh:) Redelijke kwaliteit. Is het ook gratis?

Ja. Het staat bij de voorpagina.van de games. Je moet het alleen even downloaden en klaar is kees en dan kan je beginnen.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...