Jump to content

heist


mert17

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    6

  • mert17

    5

  • Niked

    4

  • Danger_dog_guy_7

    4

Geduld.. Niemand weet nog wanneer de heists beschikbaar worden. Het zal ergens binnen nu en 2 maanden zijn gok ik. Als je de nieuwspagina in de gaten houd hoef je dit soort topics niet te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag het zelfs nog wel langer duren :). Wat gaat er na de heists komen? De spelers willen toch enkel maar meer en meer, na een maand of 2 is het nieuwe en het leuke er vanaf en wordt het weer een sleur dus stelt het de spelers niet meer tevreden dus voor mij hoeft deze update er nog niet te komen ;).

Als je geld wilt verdienen doe je toch gewoon (de betere) missies, het duurt wat langer maar zo blijf je bezig ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat R* sowieso wou wachten tot ze het eindelijk hackers zowat onmogelijk konden maken om te hacken voordat ze de heists invoerden. Daar zitten ze vast nog een tijdje aan bezig, dus je gaat inderdaad geduld moeten hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben bang dat we voorlopig nog moeten wachten op de heists. Al heeft R* inderdaad de lente gezegd zullen ze pas iets uitgeven als het goed werkt en ze ermee tevreden zijn.

Gelukkig brengt de High Life Update genoeg nieuws en zijn daarnaast zoveel andere coole dingen in GTA Online te doen.

Al zien we de Heists in GTA Online als kers op de taart, zijn we voorlopig nog niet van GTA Online af. We zullen in de toekomst dus nog veel meer hiervan gaan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft gezegd dat de high-life update in een paar weken verschijnt en die bevat de heist, nog heel even wachten dus :)

Waar haal je die informatie vandaan? De High-Life update bestaat alleen uit nieuwe voertuigen, woningen en garages (en waarschijnlijk ook wapens en kleding.)
Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft gezegd dat de high-life update in een paar weken verschijnt en die bevat de heist, nog heel even wachten dus :)

Waar haal je die informatie vandaan? De High-Life update bestaat alleen uit nieuwe voertuigen, woningen en garages (en waarschijnlijk ook wapens en kleding.)

de heist zit er sws bij, ergens gelezen
Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft gezegd dat de high-life update in een paar weken verschijnt en die bevat de heist, nog heel even wachten dus :)

Waar haal je die informatie vandaan? De High-Life update bestaat alleen uit nieuwe voertuigen, woningen en garages (en waarschijnlijk ook wapens en kleding.)

de heist zit er sws bij, ergens gelezen

Dat heb ik toch nergens gelezen hoor, ben je zeker dat je het correct gelezen hebt?

Waar heb je het gelezen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...