Jump to content

heist


mert17

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    6

  • mert17

    5

  • Niked

    4

  • Danger_dog_guy_7

    4

R* heeft gezegd dat de high-life update in een paar weken verschijnt en die bevat de heist, nog heel even wachten dus :)

Waar haal je die informatie vandaan? De High-Life update bestaat alleen uit nieuwe voertuigen, woningen en garages (en waarschijnlijk ook wapens en kleding.)

de heist zit er sws bij, ergens gelezen

Rockstar heeft pas bekend gemaakt dat de High Life Update deze maand komt, maar de Heists is toch echt een aparte update die pas ergens in de lente verschijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft gezegd dat de high-life update in een paar weken verschijnt en die bevat de heist, nog heel even wachten dus :)

Waar haal je die informatie vandaan? De High-Life update bestaat alleen uit nieuwe voertuigen, woningen en garages (en waarschijnlijk ook wapens en kleding.)

de heist zit er sws bij, ergens gelezen

Dat heb ik toch nergens gelezen hoor, ben je zeker dat je het correct gelezen hebt?

Waar heb je het gelezen?

volgens mij op het twitter account van R*, ik heb het 1000% gezien
Link to comment
Delen op andere websites

Mert die is nou al de zoveelste keer dat je vraagt om heist waarom moet je elke topic dus gaan zeuren om iets in gta....

EN als je zo nodig heist wil spelen een fariant dan raad ik je deze aan http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/NI_vIHnxNEK2gUig9QzcoQ?platformId=null

Bewerkt: door tjarda1999
Link to comment
Delen op andere websites

De heist, zoveel zal het niet gaan opleveren ....

Heb ergens gelezen ( ja ergens gelezen) dus hou me er niet aan vast dat de heist ongeveer 100.000 zal opleveren, echter moet je dit met 4 personen doen en word het geld dus gesplits door 4 personen wat hou je dan over? als dat zo zou zijn ? daarbij zijn er genoeg andere manieren om geld te verdienen in Online! Missies , survivals noem maar op! De heist is ook een apparte update als die de lente komt dan want rockstar spreekt al maanden over de heist. De volgende update zal appartementen,garages,kleding wapens autos etc bevatten.

Link to comment
Delen op andere websites

De heist, zoveel zal het niet gaan opleveren ....

Heb ergens gelezen ( ja ergens gelezen) dus hou me er niet aan vast dat de heist ongeveer 100.000 zal opleveren, echter moet je dit met 4 personen doen en word het geld dus gesplits door 4 personen wat hou je dan over? als dat zo zou zijn ? daarbij zijn er genoeg andere manieren om geld te verdienen in Online! Missies , survivals noem maar op! De heist is ook een apparte update als die de lente komt dan want rockstar spreekt al maanden over de heist. De volgende update zal appartementen,garages,kleding wapens autos etc bevatten.

Ook al wordt het geld gesplitst door 4 personen, dan gaat het mij nog om het plezier die je er van hebt :)

Link to comment
Delen op andere websites

De heist, zoveel zal het niet gaan opleveren ....

Heb ergens gelezen ( ja ergens gelezen) dus hou me er niet aan vast dat de heist ongeveer 100.000 zal opleveren, echter moet je dit met 4 personen doen en word het geld dus gesplits door 4 personen wat hou je dan over? als dat zo zou zijn ? daarbij zijn er genoeg andere manieren om geld te verdienen in Online! Missies , survivals noem maar op! De heist is ook een apparte update als die de lente komt dan want rockstar spreekt al maanden over de heist. De volgende update zal appartementen,garages,kleding wapens autos etc bevatten.

Ook al wordt het geld gesplitst door 4 personen, dan gaat het mij nog om het plezier die je er van hebt :)

Idd de heists in de singleplayer waren ook de leukste missies. Ik zou het ook wel leuk vinden als je ook weer een beetje voorbereiding moet doen zoals een trein of auto jatten ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

De heist, zoveel zal het niet gaan opleveren ....

Heb ergens gelezen ( ja ergens gelezen) dus hou me er niet aan vast dat de heist ongeveer 100.000 zal opleveren, echter moet je dit met 4 personen doen en word het geld dus gesplits door 4 personen wat hou je dan over? als dat zo zou zijn ? daarbij zijn er genoeg andere manieren om geld te verdienen in Online! Missies , survivals noem maar op! De heist is ook een apparte update als die de lente komt dan want rockstar spreekt al maanden over de heist. De volgende update zal appartementen,garages,kleding wapens autos etc bevatten.

Ook al wordt het geld gesplitst door 4 personen, dan gaat het mij nog om het plezier die je er van hebt :)

Mij gaat het ook niet om het geld, het is alleen een andwoord op degene die diet topic maakte die wacht op de heist omdat hij geld nodig heeft, geef alleen aan dat het waarschijnlijk niet zoveel zal opleveren. Ik hoop dat de heist net zoals in story zal zijn, dat je veel voorbereidingen hebt. Ik kijk er zowiezo wel naar uit maar denk dat het nog wel even zal gaan duren.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet je het persee met 4 mensen doen ik kan het in me eentje hoor als je mij ziet bij missies dan ga je je verbazen want ik ben zo goed ik ga nooit dood in een missie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...