Jump to content

[OV] Cluedo GTAForum edition - Reactie topic


ERRWINS

Recommended Posts

Wat moet ik dan in een pb zetten naar de geruchtmaker als ik de kaarten niet heb?

Wat moet ik dan in een pb zetten naar de geruchtmaker als ik de kaarten wel heb?

Als je de kaarten niet hebt:

Dan hoef je geen PB te sturen. Het enige wat er dan van jou wordt verwacht, is een post in het spel topic met het bericht: Ik kan het tegendeel niet bewijzen.

Als je de kaarten wel hebt:

Dan laat je de kaart zien via een PB. Text hoeft er niet bij want ik denk dat het plaatje meer zegt dan 1000 woorden. Daarna post je in het spel topic: Ik heb het tegendeel bewezen.

Daarna kan de volgende deelnemer na de geruchtenmaker een nieuw gerucht plaatsen.

als je het tegendeel hebt bewezen mag je dan zelf een gerucht plaatsen of is mijn beurt dan gedaan ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    72

  • Dexist

    27

  • Nyltje

    22

  • Niked

    21

Top Posters In This Topic

Het ligt anders. Ik zal het even uitleggen door middel van het alfabet.

A maakt gerucht waardoor B het tegendeel moet bewijzen. Wanneer B dat niet kan, gaat de beurt naar C om het tegendeel te bewijzen. En zo gaat het door totdat het tegendeel is bewezen. Als op een gegeven moment alle deelnemers zijn geweest en er is nog steeds geen tegendeel dan weet de geruchtenmaker een stukje van de moord en mag B een gerucht doen.

Mocht C wel het tegendeel kunnen bewijzen, dan stuurt C een PB naar A en post C een berichtje in het spel topic met: Het tegendeel is bewezen. Hierbij eindigt het gerucht van A. Nu mag B een gerucht doen. En dan begint de hele cyclus opnieuw.

Dus in plaats van ABCDEF.... is er een tafel die met de klok mee gaat :)

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, Jaszpehr poste een reactie waardoor ik Dutchy hebt gevraagd om de post te verwijderen.

Ik heb hem een PB gestuurd om het tegendeel te bewijzen aangezien Dippie voor zijn beurt ging ;)

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

En hierbij is ook alweer het tegendeel mee bewezen. :)

Dit bedoel ik dus.

Je hebt nu een kaart laten zien terwijl je niet aan de beurt was. Ezra had het tegendeel moeten bewijzen.

Dom maar het spel gaat verder en Ezra is nog steeds aan de beurt

Link to comment
Delen op andere websites

In de hoofdpost staat een afbeelding (tafel) die laat zien wanneer je aan de beurt bent.

Nu is het geen ramp dat je het in het begin hebt laten zien maar dit had cruciaal kunnen zijn op het eind. Let er daarom goed op ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wees blij dat het nu gebeurde in plaat van op het eind. Het zou zo maar de kaart kunnen zijn die hij dan nodig had.

Zie het als een geluk bij een ongeluk en ik durf te wedden dat het je niet nog een keer overkomt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...