Jump to content

[OV] Cluedo GTAForum edition - Reactie topic


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    72

  • Dexist

    27

  • Nyltje

    22

  • Niked

    21

Top Posters In This Topic

Tjah het is alleen in nadeel van de gene die het tegendeel bewijst

Klopt. Let goed op de tafel als je aan de beurt denk te zijn. Als je twijfelt, kun je me altijd een PB sturen ;)

Niet helemaal waar. Anderen krijgen soms ook meer of andere info dan dat degene die het gerucht verspreidt zou willen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tjah het is alleen in nadeel van de gene die het tegendeel bewijst

Klopt. Let goed op de tafel als je aan de beurt denk te zijn. Als je twijfelt, kun je me altijd een PB sturen ;)

Niet helemaal waar. Anderen krijgen soms ook meer of andere info dan dat degene die het gerucht verspreidt zou willen. ;)

Als je meer info krijgt, is dat een voordeel.

Dus is het alleen nadelig voor de poster, in dit geval Ezra. Zoals Dexist zegt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een vraagje

Persoon A doet gerucht.

Persoon X ontkracht

Persoon B gaat verder en doet gerucht.

kan persoon A dan nog wel een "ik weet het zeker" ding posten? of moet hij dan wachten tot de volgende keer dat hij een gerucht mag posten?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je moet wachten op je beurt voordat je het kunt zeggen.

BESCHULDIGINGEN

Als je denkt dat je weet welke drie kaarten in de envelop zitten, mag je als je aan de beurt bent een beschuldiging uitspreken met een antwoord op alle drie de vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tjah het is alleen in nadeel van de gene die het tegendeel bewijst

Klopt. Let goed op de tafel als je aan de beurt denk te zijn. Als je twijfelt, kun je me altijd een PB sturen ;)

Niet helemaal waar. Anderen krijgen soms ook meer of andere info dan dat degene die het gerucht verspreidt zou willen. ;)

Als je meer info krijgt, is dat een voordeel.

Dus is het alleen nadelig voor de poster, in dit geval Ezra. Zoals Dexist zegt :)

Soms kunnen dingen meer voordeel zijn voor de 1 dan voor de ander. Het is dus niet ALLEEN nadelig voor de verkeerde poster. Afhankelijk van de situatie kan het ook flink nadelig zijn voor andere deelnemers. Stel dat iemand zijn strategie heeft bepaald en wil horen wat persoon 2 heeft, maar hij krijgt reactie van persoon 5... Of stel dat het voor iemand anders meer betekent om te horen wat persoon 5 zegt dan persoon 2 (voordelig voor persoon 6 is onvoordelig voor de rest van de deelnemers ;)). Dus nee, ik ben het niet met je eens dat het alleen nadelig is voor de poster.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm maar kijk, in de hoofdpost staat dat jij als je een gerucht hebt gepost dat je dan moet zeggen (in diezelfde post) dat je een kaart hebt gezien en dus de volgende is.

Maar in het spel gaat nu iedereen direct verder(geen enkele geruchten poster zegt in zijn post dat de volgende is). Dus als je het dan weet, door dat jouw gerucht ontkracht is, kan je niet meteen dat je het zeker weet, aangezien er eigenlijk direct verder wordt gegaan.

of moet je dan sowieso wachten op je volgende beurt?

En mag je dus eigenlijk een gerucht OF een ik weet het zeker berichtje posten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...