Jump to content

wat zijn goede en populaire games?


ole23

Recommended Posts

Hallo forumers.

Ik ben bezig met een game kanaal.

Maar ik heb nog niet zoveel games om te let's playen.en wil hier verandering in brengen.

Mijn vraag is wat zijn de meest populaire games dat veel wordt bekeken op youtube.het moet natuurlijk ook een game zijn wat ook op de pc te spelen is. Aangezien dat ook makelijker is met opnemen.

Omdat ik nog niet mijn beeld kan opnemen van de ps3.omdat mijn easycap nog niet werkt.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou gewoon een game streamen die jij zelf leuk vind, anders wordt het sowieso niets. Daarnaast zou je eigenlijk iets heel origineels moeten denken, zodat je anders bent dan alle andere streamers op YouTube. Maar blijf in ieder geval jezelf, dat werkt het beste. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat de insteek van je videos gaat worden. Wil je echt een eigen verhaal creëren? Dan kan je het beste een spel kiezen waar je veel vrijheid hebt om je personage zelf aan te kleden en die een eigen verhaal mee te geven. Als je echt gewoon de game speelt zoals de game hoort te gaan, kan je het beste een spel kiezen met een mooi verhaal en waar het ook interessant is om ernaar te kijken.

Ik heb geen idee wat de gemiddelde YouTuber kijkt. Zelf zou ik er echt geen reet aan vinden om iemand anders FIFA of Call of Duty te zien spelen, zelfs al kan ik die spellen zelf niet spelen. Persoonlijk zou ik Ik je liever een bijzondere indie game zien spelen die ik zelf te moeilijk vind of niet kan krijgen, of een game als The Elder Scrolls of Fallout waarbij je als het ware een fanfic uitbeeldt.

Maar ja, dat ben ik. Maar ik zou dus zeggen: kies echt een mooie game uit waar mensen benieuwd naar zijn. Watch Dogs wellicht?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit me aan bij de uitspraak hierboven. Koop voor een kwartje Doom 3 en ga dat streamen! Zat mensen die dat nog spelen maar het is alwat "underground" gegaan, sinds het web zowat bedekt is met Minecraft en League of Legends streamers (volgens de Twitch statistieken).

Link to comment
Delen op andere websites

At ik geen enkele nederlandse youtuber zie doen is het maken van een walkthorugh in singleplayer games.

Wow dan kijk je echt weinig oo YouTube zeg...

Nee, ik kijk alleen (bijna) nooit naar nederlanders.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Je moet niet doen wat de mensen leuk vinden maar wat jij leuk vindt.

Als een populair spel gaat spelen wat je zelf niet leuk vindt dan zal er geen enthousiasme in je stream/lets play te vinden zijn. Het is tegenwoordig niet meer het spel op YouTube maar de persoon waar mensen naar kijken/luisteren.

En ik zou het niet op een of twee spellen houden. Een beetje afwisseling is altijd goed.

Een goed voorbeeld vindt ik NerdCubed Hij heeft een paar vaste series (GTA:V, Little Bit planet) Maar voor de rest doet hij bijna alleen maar andere spellen. Maar je hoort en voelt de enthousiasme ook in zijn filmpjes. Of juist de teleurstelling bij andere spellen.

Nu zeg ik niet ga Nerd³ of een andere youtuber kopiëren want dat is nooit goed. Je moet wel je eigen draai eraan geven.

Pak bijvoorbeeld een leuk spel waar je slecht in bent. Meeste mensen pakken alleen spellen waar ze goed in zijn, en iemand constant de beste zien zijn is ook niet leuk. Maar iemand zien falen is anders en dat is weer leuker om te kijken.

Maar in het kortst gezegd, probeer een publiek te trekken met wat jij leuk vindt, en door jezelf te zijn. Dat zal de kwaliteit al een stuk hoger brengen, en het maakt het uniek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...