Jump to content

[XBOX 360] MEETING 25 Mei 2014 13:30 "Holiday!"


--Simon--

Recommended Posts

Oke, das dan mijn fout. Ik ging ervanuit dat je wel begreep dat hij PAY AND SPRAY bedoelde, de oude naam voor Los Santos Customs en Bleekers Garage, en dat je leuk wou doen omwille van 'n simpel spelfoutje. Jouw "grap" was imo net zo flauw als de mijne, dus als ik daardoor kinderachtig ben .... Maar goed, dat was dus duidelijk 'n misverstand, dus excuses.

Ah oke dan begrijp ik het nu ook... np, no hard feelings.... ;)

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WaXweazle1976

    10

  • --Simon--

    7

  • R3ne

    6

  • LionOfHolland

    3

Aangezien deze meeting aanstaande zondag is en er nog wel een paar bij kunnen moet ie weer ff in het zicht komen.... :D:tu:

:klap: Komop Xbox spelers...! :klap: nou is er een meeting, maak daar dan ook gelijk gebruik van... :dans:

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Zet mij ook maar op de lijst als jullie nog zoeken.

Mijn gamertag is LethalMaximus73.

Normale wijze gebruik ik liever skype met online spelen met gta, aangezien ik de headset en kinect best wel klote vind qua geluidskwaliteid maar heb ze wel als jullie die liever gebruiken.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef zelf ook de voorkeur aan skype, maar dat werkt niet handig tijdens een meeting. Niet iedereen heeft een computer bij de hand of uberhaupt internet voor beide apparaten.

Als ik op de xbox ben voor de meeting heb ik mijn kabel van mijn pc in de xbox. Dus dan heb ik geen internet op de pc :(

We zijn sowieso met meer dan 8 man, dus een xbox live party wordt het ook niet. Gewoon game-chat in een invite-only sessie :)

Link to comment
Delen op andere websites

Met de kinect is niks idd maar met de headset heb ik weinig problemen, hoe doe je dat met skype eigenlijk...? (mss een domme vraag maar toch... :puh: )

:bier:

Gewoon laptop naast me op de vensterbank, skype aan met een gewone microfoon en dan met elkaar kletsen via skype.

Dus niet videochatten maar gewoon met microfoon. dat bevalt mij normaal het beste ook ingeval dat ik dan mijn microfoon naast me neer kan leggen zonder hem op te hebben.

Heel vaak als ik headset of de kinect gebruik van de Xbox versta ik de mensen heel slecht.

Het maakt niks uit of ik het geluid vij de headset laat komen of de speakers van de tv, ik versta ze gewoon slecht.

En bij skype hebben mijn vrouw en ik daar tot nu toe nog geen last van gehad met de mensen die we daar in hebben staan.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik kom zondag ook wel mits er nog plek is, wel ondervoorbehoud (zeg maar 90% zeker, zit met een zieke hond).

xboxnaam TukkerT3rr0r

Over headsets, ik heb zon turtlebeach gekocht geschikt voor xbox/xboxone, ps3/ps4en pc, voor de pc werk prima, voor de ps4 ook maar niet zoals het hoort,ik doe hem namelijk rechtstreeks op de dualshock(werkt wel perfect kwa geluid n chat)maar heb dan geen equalizer(wat er bij zit/hoort) tussen de ps4 en headset maargoed, maar voorde xbox krijg ik het maar niet voor elkaar (heb een 3 in 1 versterker op mij tv aangesloten) dus gbruik ik maar die irritante, slechte en gratis

*headset* van de xbox zelf, je weet wel dat ding wat ook rechtstreeks op je contoller gaat, dus mocht ik slecht verstaanbaar zijn....... :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet eens skype xd .

Stuur je gewoon een invinte zondag?? Ben denk al om 12 uur online.

Ik ben online rond 1 uur en stuur gewoon invites rond. Ik invite iedereen meerdere malen, mocht je problemen hebben met verbinding oid

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, de rest is verstandig en speelt op de PS3. puh2.gif

graag on-topic blijven, die discussie gaan we hier niet voeren biertje.gif

doe je maar bij je ps3 maatjes

R3ne doe dat zelf

>>> Door thebig: Dus enkel iemand verzoeken on-topic te blijven, 10 dagen nadat dat bericht is gepost, en voor de rest helemaal niets inhoudelijk toevoegen, is dan wel gerechtvaardigd?

Gelieve dergelijke berichten in de toekomst niet meer te plaatsen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Oke guys ten eerste srry voor mijn niet aangekondigde vertrek, maar ik werd na een kleine 2uurtjes ruw uit de session gesodemieterd(tijdens het wachten in de lobby voor die jumprace) en terug naar storymode, en toen vond ik het wel tijd voor een peuk in het zonnetje buiten en achteraf gezien had ik toch niet veel langer kunnen spelen (plicht roept mij nog al eens).

Maargoed ik heb wel gelachen en daar gaat het om ik pesoonlijk zou zo iets liever s`avonds doen maar begrijp dat dat leeftijdtechnisch en sociaal gezien niet altijd even makkelijk is en we hebben al zo weinig mensen op de xbox.

Dus bij deze Simon bedankt voor het orgaiseren en de rest bedankt voor de fun, pic`s kunnen volgen als er intresse voor is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...