Jump to content

[PS3] Mini GTA meeting 07-05-14


taker1987

Recommended Posts

Ik wil ook wel meedoen.

PSN: Danny-DBN

Headset: Ja

Garage:

Overflod Entity XF - Grotti Turismo R - Declasse Tornado - Grotti Carbonizzare - Ocelot F620

Albany Manana - Imponte Phoenix - Albany Buccaneer - Obey Rocoto - Ubermacht Sentinel

Slipstream: aan

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • taker1987

    19

  • Together

    4

  • ImagineerBram

    4

  • FcUtreg4Life

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

super gezellig mensen :) ik moet nog even kijken of mijn playlist voor max 16 players kan , ik zal straks de deelnemers toevoegen in het eerste bericht :)

tot vanavond allemaal.

Midasic is er ook bij .

is er btw ook iemand die de meeting kan opnemen ?

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe mee

Psn: ImagineerBram

Settings boeien me niet haha

Ik heb een custom race die gebaseerd is op een Formule 1 straat circuit: Los Santos GP

Headset: Ja

geef hem maar , als die voor max 16 spelers is zal ik hem toevoegen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook wel meedoen.

PSN: SKellner

Headset: Ja

Garage:

Overflod Entity XF - Albany roosevelt - Albany Manana - Albany Manana Convertible - Albany Buccaneer -

Declasse Tornado - Declasse Voodoo - Vapid Peyote convertible - BF Surfer - Western Bagger

Slipstream: aan

Custom car: bij voorkeur uit

als je hem wel aan zet doe even rond 19.00 een lijstje welke races je met welke klasse wil doen.

ruil ik misschien de Voodoo nog even in en tune ik een auto / motor in de meest voorkomende klasse.

wil straks na de update een garage met alleen race wagens doen heb nu een garage voor de lol.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook wel meedoen.

PSN: SKellner

Headset: Ja

Garage:

Overflod Entity XF - Albany roosevelt - Albany Manana - Albany Manana Convertible - Albany Buccaneer -

Declasse Tornado - Declasse Voodoo - Vapid Peyote convertible - BF Surfer - Western Bagger

Slipstream: aan

Custom car: bij voorkeur uit

als je hem wel aan zet doe even rond 19.00 een lijstje welke races je met welke klasse wil doen.

ruil ik misschien de Voodoo nog even in en tune ik een auto / motor in de meest voorkomende klasse.

wil straks na de update een garage met alleen race wagens doen heb nu een garage voor de lol.

grotendeels zijn de races bekend die ik wil gaan houden ,

hier volgt een lijst :

race 1 : San Andreas TT

race 2 : Gumball 3000

race 3: Crazy Track

Race 4: 4 way maddnes

race 5 : los santos TT

race 6 : unknown

race 7 : express train to heaven!

race 8: monaco grand prix GTA ed.

race 9 :Los Santos GP

race 10: 4 way maddnes (rematch race )

Capture job ( verassing )

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

http://socialclub.ro...DQ?platformId=2Hier is die :DIk hoop dat je hem toevoegt Mvg.
ik ga hem even testen :) denk wel dat ik hem toevoeg :) dan krijgen we 10 races en 1 capture job

Heb m even getest en ik ontdek een paar foutjes waar jij niks aan kan doen maar wat puur ligt aan rockstar ... als je dat zou kunnen aanpassen dan ga ik hem zeker toevoegen :D

wat mij opvalt is dat de checkpoints meestal op de rechterbaan zijn geplaatst , maar als iemand links rijd omdat het rechts te vol is , dan heb je kans dat je dan de checkpoint mist en dan tegen een grote achterstand aan kijkt :) hopelijk snap je wat ik bedoel en kan je dit zsm aanpassen voor vanavond :)

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

heb jullie allemaal toegevoegd :D wij doen het vanavond als volgt ,

bij bepaalde race,s gaat de custom vehicles aan , en bij andere races doe ik ze uit .. wij zullen voornamelijk met sport auto,s gaan racen omdat de meeste wel sport hebben maar geen super hebben, daarom deze keuze ..

de slipstream gaat aan , maar de catch up gaat UIT .

als jullie de server hebben gejoint waar ik jullie om 19:55 voor uitnodig gaan we met zijn allen eerst naar het reuzenrad voor een groeps foto . daarna ga ik jullie de invite sturen voor de playlist die ik heb samengesteld .

de regels zijn als volgt ( lees het goed door )

RACE SPORTIEF EN GA NIET BEUKEN , HET MOET VOOR IEDEREEN LEUK EN EERLIJK BLIJVEN EN DAAROM WIL IK DUS ABSOLUUT GEEN GEBEUK IN DE RACES , BIJ BEPAALDE RACES KAN HET GEBEUREN , MAAR ZODRA IK VERNEEM VAN IEMAND DAT DIT ECHT EXPRES GEBEURD DAN KRIJG JE EEN KICK !

NIET OP ELKAAR SCHIETEN EN ELKAAR NIET AAN RIJDEN ! om dit te voorkomen doen we met zijn allen de PASSIVE MODE AAN !! DOE JE DIT WEL DAN VOLGT NA 1 WAARSCHUWING OOK EEN KICK !

HOU HET NETJES EN HOU HET GEZELLIG VOOR IEDEREEN :D BEDANKT VOOR ALLE AANMELDINGEN EN TOT VANAVOND :D

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...