Jump to content

[PS3] Mini GTA meeting 07-05-14


taker1987

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • taker1987

    19

  • Together

    4

  • ImagineerBram

    4

  • FcUtreg4Life

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is juist de bedoeling dat iedereen rechts rijd ivm met palen en grasperken. Aan links rijden lukt prima. Op een smalle baan is het leuker, inhalen moet dan juist in de bochten, zo heb ik hem zoveel mogelijk op F1 gebaseerd. Ik zou het leuk vinden als je hem toevoegt maar ik kan je niks verplichten ;)

Tot vanavond!

Link to comment
Delen op andere websites

je kan nog mee doen hoor :D

@

ImagineerBram ik heb je race in de playlist staan :)

@gta5boy ik ga om half 8 de vriendschap verzoeken sturen :)

Ik heb iedereen vriendschap verzoeken gestuurd :) ik zal om 19:55 beginnen met inviten

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry ik kreeg een melding dat ik naar gta story mode ging omdat er iets met de service was. Daarna heeft het even geduurd voordat ik online kwam. En heb eigenlijk geen invite van de host gezien.

Bewerkt: door sabinee1995
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry ik kreeg een melding dat ik naar gta story mode ging omdat er iets met de service was. Daarna heeft het even geduurd voordat ik online kwam. En heb eigenlijk geen invite van de host gezien.
ik heb wel degelijk invites gestuurd , maar je kon ook gewoon mijn game joinen , dan kom je als inspect en dan daarna doe je weer mee ..daar straks las ik wat anders , dat je weg was gegaan omdat de race lengtes te lang waren ofzo iets :puh: geeft niet verder hoor ;)

bedankt allemaal , was in mijn ogen een geslaagde meeting :D jammer dat we wat uitvallers hadden maar tof dat er aardig wat animo was :D

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry ik kreeg een melding dat ik naar gta story mode ging omdat er iets met de service was. Daarna heeft het even geduurd voordat ik online kwam. En heb eigenlijk geen invite van de host gezien.
ik heb wel degelijk invites gestuurd , maar je kon ook gewoon mijn game joinen , dan kom je als inspect en dan daarna doe je weer mee ..daar straks las ik wat anders , dat je weg was gegaan omdat de race lengtes te lang waren ofzo iets :puh: geeft niet verder hoor ;)

bedankt allemaal , was in mijn ogen een geslaagde meeting :D jammer dat we wat uitvallers hadden maar tof dat er aardig wat animo was :D

Ja uiteindelijk heb ik opgegeven. En ben weggegaan uit online. Ja joinen lukte dus ook niet elke keer als ik jullie joinde stond er dessin unable of de player is no longer in session. Maar heb geen invité gehad. En ja ik vond eerste 2 races een beetje te lang. En dat ik dat bericht wat ik ervoor schreef bewerkt had. Komt omdat het leek alsof ik Door die lange races weg ben gegaan. Maar dat is dus niet zo.

Bewerkt: door sabinee1995
Link to comment
Delen op andere websites

Lekker geracet. Helaas viel in race 5 of 6 m'n verbinding uit waardoor ik niet meer meedeed voor de eretitel, maar toch ... lekker geracet. Vooral zo fijn dat er eigenlijk niet gebeukt werd. Was eigenlijk maar een race waar ik last van 'n beuker had, maar gelukkig elimineerde die zichzelf al snel. Ik denk dat degene die ik bedoel zelf wel weet dat ik 'm bedoel, maar de rest: THANX FOR THE FAIR GAME !!! Gebeurd veel te weinig, dus top jongens.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Lekker geracet. Helaas viel in race 5 of 6 m'n verbinding uit waardoor ik niet meer meedeed voor de eretitel, maar toch ... lekker geracet. Vooral zo fijn dat er eigenlijk niet gebeukt werd. Was eigenlijk maar een race waar ik last van 'n beuker had, maar gelukkig elimineerde die zichzelf al snel. Ik denk dat degene die ik bedoel zelf wel weet dat ik 'm bedoel, maar de rest: THANX FOR THE FAIR GAME !!! Gebeurd veel te weinig, dus top jongens.

fair play vind ik belangrijk :D dat houdt het voor iedereen even eerlijk , maar goed nu straks de high life update uitkomt met als update dat we ook het botsen uit kunnen zetten word het racen straks toch een stuk leuker en eerlijker :D

ook mijn complimenten aan iedereen die geweest is ( wel of niet uitgevallen ) de mensen die ik wel heb uitgenodigd maar geen een keer online zijn gekomen , meld je dan ook niet aan als je denkt niet te kunnen of geen zin te hebben ..

verder was het een gezellige avond :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mart mijn complimenten, jammer dat ik vroeg weg moest maar het was heel leuk. Snel nog is doen :D

Was een geslaagde meeting!

thanx man :) zal het snel nog is organiseren met een nieuwe playlist aan races :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...