Jump to content

Far Cry 3


Svenie

Recommended Posts

post-16696-1325971748,77.png

[table=header]Far Cry 3

Uitgever / Ontwikkelaar: Ubisoft

Uitgavedatum: 29/11/2012

Genre: First Person Shooter/Adventure

Spelers: Onbekend

Consoles: PS3, XBOX 360, PC

Adviesleeftijd: PEGI: 18

Website: http://far-cry.ubi.c...n-us/index.aspx[/table]

"Do you know the definition of insanity?"

Spelinformatie



Hoewel Far Cry 2 in veel opzichten een goede game was, waren gamers niet echt te spreken over de setting van de game, met name de Savanne in Afrika. Daarom gaat Far Cry 3 terug naar het originele concept van de eerste game, dat van een tropisch eiland in the middle of nowhere. De protagonist is een man genoemd Jason Brody die op het eiland vast komt te zitten, doordat zijn boot is vernietigd. Daarnaast is hij ook nog eens zijn vriendin kwijtgeraakt, en zal hij naar haar op zoek moeten gaan. Het eiland waarop hij gevangen zit kent echter een donker geheim, en zit vol met psychisch gestoorde mensen, die blijkbaar al voor lange tijd op het eiland vastzitten.

Enkele nieuwe features die de game kent zijn de mogelijkheid om vanuit dekking te schieten en een levelsysteem, opgebouwd uit experience points, die je verdient door vijanden uit te schakelen. Ook is uit de eerste footage beelden van de game af te leiden dat je de mogelijkheid hebt tot 'take down' aanvallen, wanneer je je boven een vijand bevindt. Daarnaast is ook bevestigd dat de spelwereld van Far Cry 3 tien maal zo groot zal zijn als zijn voorgangers. Het blijft dus een open game, waarbij jij bepaalt hoe je een missie tot een goed einde brengt.

Screenshots



post-16696-1325973583,55.jpg post-16696-1325973597,7.jpg post-16696-1325973613,05.jpg

post-16696-1325973628,92.jpg post-16696-1329419937,34.jpg post-16696-1329419955,58.jpg

post-16696-1329420009,16.jpg post-16696-1329420027,88.jpg post-16696-1329483575,36.jpg

post-16696-1329483758,17.jpg post-16696-1329483764,1.jpg post-16696-1329483770,12.jpg

post-16696-1329483778,11.jpg post-16696-1329483817,63.jpg

Trailers









Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    35

  • Bodemloos

    32

  • Svenie

    11

  • Djmaddox

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb Far Cry 2 vroeger gespeelt. Wat me opviel in Far Cry 2 waren opzich wel pluspunten:

+ Multiplayer is leuk ( voertuigen, boten etc )

+ Map is super groot

+ Map Editor

+ Orgineel Singleplayer

- Die irritante scheit scoutpoints

Ik hoop dat ze eens wat meer luisteren naar de community, reviews en dat ze dan die irritante scoutpoints eruit halen. Als ze die eruit halen ga ik zeker weten Far Cry 3 kopen! Sowieso in combinatie met een nieuw verhaal/map etc komt alles goed. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Far Cry 2 was een prachtgame. De savanne vond ik prima, dat was een mooie afwisseling op de tropische delen van de map. Samen met de zeer boeiende verhaallijn en setting vond ik het een prachtspel.. De checkpoints mogen er wat mij betreft ook nog gewoon inzitten, zolang ze maar een bepaalde in-game tijd uitgeschakeld blijven (en dus niet na een keer opslaan weer terug zijn).

Link to comment
Delen op andere websites

Far Cry 2 was een prachtgame. De savanne vond ik prima, dat was een mooie afwisseling op de tropische delen van de map. Samen met de zeer boeiende verhaallijn en setting vond ik het een prachtspel.. De checkpoints mogen er wat mij betreft ook nog gewoon inzitten, zolang ze maar een bepaalde in-game tijd uitgeschakeld blijven (en dus niet na een keer opslaan weer terug zijn).

Dit. Vond het een geweldige game en deze ziet er ook goed uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang de multiplayer maar zo leuk is als die van Far Cry 2. Een map editor, modes waar je teamwork voor nodig hebt (Capture The Diamond, Uprising), het rushen (als je een hoekje omloopt en er staat 5 man kan je die veel makkelijker dan in Battlefield allemaal vermoorden), ...

Far Cry 2 is de plaats waar de clan waar ik in zit begonnen is, maar sinds Far Cry 2 minder populair is geworden is onze hechte groep wat uit elkaar gevallen. Hopelijk lost Far Cry 3 dit probleem op!

Link to comment
Delen op andere websites

Ben best wel benieuwd naar deze game, heb deel 1 niet in bezit maar wel eens gespeeld, was een toffe ervaring. Deel 2 heb ik niet gespeeld maar dat lijkt me ook helemaal geen verkeerde game. Ik hou erg van tropische settings dus ben ik blij dat ze dit concept voortzetten met deetlje 3. Ik had de demovideo al eerder gezien en dat ziet er veelbelovend uit, veel actie en een prachtige omgeving. Maar goed, ik weet nog net iets te weinig over deze game om hem daadwerkelijk te kopen, ben in ieder geval erg benieuwd naar meer screenshots en video's.

Btw, mooi en overzichtelijk topic! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, volgens mij wordt 2012 weer een jaar zoals 2011 :puh:: Eerst niet van plan veel games te kopen, maar dan komen er veel leuke uit, en koop ik ze toch.

Ik moet zeggen dat dit er een veelbelovende game uitziet, misschien koop ik hem, maar ik wil eerst nog wat meer informatie erover weten dan. Heb FC2 nooit gespeeld, wel de eerste (maar nooit uitgespeeld).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik dacht dat we Far Cry 3 de komende maanden zouden mogen verwachten, maar de verwachte release datum staat dus op 7 september. :( Desalniettemin is het zeker een mooie trailer, al zou ik liever wat meer gameplay footage en actie-scenes zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...