Jump to content

Far Cry 3


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    35

  • Bodemloos

    32

  • Svenie

    11

  • Djmaddox

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

ziet er eecht awesome uit, ik ga hem denk ik wel kopen! maar het het een soort free-roam game waar je mag bepalen welke missie je gaat doen (beetrje zoals Gta) of ben je elke keer bezig met de missie?

Bij Far Cry 2 was het in ieder geval zo dat je voor twee militaire afscheidingsbewegingen kon kiezen om missies te doen, die je op ieder gewenst moment kon starten. Daarnaast had je de keuze bij de Far Cry 2-variant van de Ammu-Nation wapenkonvooien te overvallen, om nieuwe wapens vrij te spelen. Om die wapens te kopen had je diamanten nodig, die je kon vinden in koffertjes (met een maximum van 3 per keer) of kon krijgen door missies. Daarnaast had je nog een aantal overlevenden, die je ook op bepaalde plekken kon vinden (die je buddies vervolgens werden).

Far Cry 3 bezorgt in ieder geval een soort experiencesysteem, dus wellicht dat ze het bovenstaande aanpassen of een totaal andere invulling gaan geven.

@ Kai hierboven: die jams vielen nog wel mee.. Ik had meer moeite met die kampen die je 10x kon gaan overvallen omdat je missie er steeds langsliep..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nooit zo'n fan geweest van FPS, vandaar dat ik nog geen enkele Far Cry in mijn bezit heb. Maar ik moet zeggen dat dit er wel zo gelikt uit ziet, dat ik wel eens van mijn geloof zal kunnen vallen. Vooral dat je je gewoon van boven op iemand kan storten om die in één beweging met z'n eigen mes om te brengen, helemaal super _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Moet zeggen dat ik de artificial intelligence niet zo veel verbeterd vind ten opzichte van Far Cry 2...

Wat je ook wel mee in de berekening moet nemen is dat dit een ruwe versie is en het nog altyd kan aangepast worden tegen september.

Man wat een gelikte game is dit :O.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier wat gameplay:

Het kan zijn dat het verwijderd wordt, want een ander identiek filmpje (dat volgens mij de eerste was) is wegens auteursrechtschending verwijderd.

Wow.. just wow. Dit was al een must buy, maar dit verlangt naar meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...