Jump to content

Far Cry 3


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    35

  • Bodemloos

    32

  • Svenie

    11

  • Djmaddox

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Gamekings is wel erg vroeg met de review, 21 November. In mijn ogen komt dat over als reclame maken voor Far Cry 3, Boris van gamekings is buiten dat ook een ontzettende fanboy van alles. Ik wacht even de review van insidegamer en gamer af.

Link to comment
Delen op andere websites

Boris van gamekings is buiten dat ook een ontzettende fanboy van alles.

Ja, ik kijk nu niet meer zo veel Gamekings (door nieuwe medewerkers etc) Boris zit altijd zo te zaniken over hoe vet de game is (voordat ie uit is) en daarna zegt mwah, mwah hij was wel redelijk. de beste reviewer van GK is sowieso: Steven, Dennis en JJ. (de oude garde zijn Dre en Rogier)

Bewerkt: door Bodemloos
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zit altijd te zeiken dat Boris te enthousiast is, nou en? Jullie zijn ook facking enthousiast voor GTA V. Zijn veel mensen die dat ook niet snappen. En Gamekings hebben de game al lang binnen, daarom is de review er zo vroeg. Gebeurt wel vaker dat de grootste gaming sites van bepaalde landen er vroeg bij zijn hoor. ;)

Edit: Heb net mijn pre-order bij Gamemania geplaatst, krijg ik die extra DLC erbij. :)

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Blijft grappig dat zo'n kneus hem echt 2 maanden van te voren al gereviewed had op Bol.com. Heb het al meerdere malen gemeld, maar werd natuurlijk niks mee gedaan.

http://www.bol.com/nl/p/far-cry-3-insane-edition/1004004012231421/

Pluspunten: Je raakt niet uitgespeeld, Fantastisch geluid, Uitdagend, Fraaie graphics, coole moves, coole wapens, leuk verhaal, survival game, veel opties

Minpunten: duurt nog lang

Wat een sukkel :7

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik ook al gezien op bol.com, wel jammer die optie dat iedereen die gewoon er kan neerzeteen niet gechecked wordt.

trouwens ik wil deze bestellen maar ik kan nergens vinden waar staat dat ie voor de 360 is http://www.bol.com/nl/p/far-cry-3-insane-edition/1004004012231423/

Bewerkt: door Bodemloos
Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik de trailers en de gameplay video heb bekeken, heb ik besloten dat ik het spel ook ga kopen. Lijkt me wel een gave game. Ook om de tijd te doden tot Grand Theft Auto V uitkomt. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Had ik ook al gezien op bol.com, wel jammer die optie dat iedereen die gewoon er kan neerzeteen niet gechecked wordt.

Wat ik echt weer zo'n naaistreek vind is dat ze dan verschillende reports niet eens nagaan. Als ze het nou instellen dat je een product niet kan reviewen VOORDAT het uit is, zou het heel wat beter zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...