Jump to content
Joriz

The High Life Update komt volgende week dinsdag!


gallery_1_5_89662.jpg

Geniet van het uitzicht in een van de vijf nieuwe appartementen

Goed nieuws allemaal. Er is eindelijk een datum bekend voor wanneer de The High Life Update voor GTA Online uitkomt. De update komt namelijk volgende week op dinsdag 13 mei 2014!

De update bevat vijf nieuwe high-end appartementen, de mogelijkheid om twee huizen te bezitten en vier nieuwe voertuigen!

gallery_1_5_56369.jpg

getunede Zentorno, Massacro, en Huntley S racen over de straten

De High Life Update is speciaal gemaakt voor de race fans. Het bevat namelijk de nieuwe Enus Huntley S (SUV), Dewbauchee Massacro (Sports), Pegassi Zentorno (Super) en de Dinka Thrust (Motorcycle) die je natuurlijk (helaas) weer voor veel GTA$ kan aanschaffen via Legendary Motorsport. Daarnaast zijn deze voertuigen gelukkig wel weer kosteloos beschikbaar via de garages van de singleplayer personages.

Voor de races komt er ook de 'Non Contact' mode waardoor je wel allemaal tegelijk kan racen tegen de tijd, maar niet tegen je tekenstanders kan botsen. Je kunt daarbij nog wel botsen tegen andere objecten.

gallery_1_5_181248.jpg

De nieuwe Bullpup Rifle met een scope en suppressor.

.

Natuurlijk ook weer een nieuwe wapen namelijk de Bullpup Rifle. Daarnaast is het via de Mental State spelersstatistieken mogelijk om te zien hoe passief of aggressief je in het spel bent en hoe erg andere spelers zijn. Daarom weet je nu extra goed of je bij spelers uit de weg moet blijven of veilig mee kan samen racen.

Daarnaast bevat de High Life Update natuurlijk vele kleine uitbreidingen en verbeteringen waaronder nieuwe kleding, nieuwe toeters, nieuwe animaties en 15 nieuwe jobs.

gallery_1_5_17317.jpg

Race er vandoor op de nieuwe Dinka Thrust.

Rockstar Games heeft trouwens geen enkel woord genoemd over de heists in het nieuwsbericht. Al is het zeker dat de heists (flink) later komt dan de High Life Update, is eigenlijk nog niet veel bekend wat de heists gaan inhouden. Mogelijk zijn er volgende week meer details van Rockstar. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer nieuwe over Grand Theft Auto Online DLC!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Kijk, mooi nieuws! 3 nieuwe auto's en ook nog eens een motor :klap:

En ik kan niet wachten op die nieuwe appartementen.

Die nieuwe sportscar ziet er wel ubervet uit :O

Bewerkt: door Dexist

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan je maar maximum 2 properties bezitten nu? Ik dacht dat het niet gelimiteerd ging zijn. Wel ja, het blijft beter dan niets en ik spaar toch niet echt meer voor auto's.

Misschien ga ik nog eens online ervoor, al heb ik volgende week wel al een deelexamen...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ik eerlijk ben moet ik wel zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben om de foto van de Huntley S te zien, ik had al namelijk gedacht dat die voertuig weer hetzelfde zou zijn van Grand Theft Auto San Andreas. Die eerste foto met die jongen op de achtergrond, ziet eruit dat het een uitbreiding is van de Tinsel Towers, aangezien deze vlak voor het grote gebouw zit, en het ziet er wel vergelijkbaar uit met het uitzicht, toen ik die zag in dezelfde toren.

Alleen blijven die auto's nou als je de update gedownload heb nou altijd beschikbaar om te kopen of zijn ze later uitverkocht voor altijd net als de Roosevelt?

Geen idee, als ik eerlijk mag zijn. Maar normaal zou Rockstar Games wel een announcement maken dat je inderdaad maar een aantal dagen de tijd hebt om deze te bemachtigen. Ik denk dat het gewoon hetzelfde is met de business update, dat je hem voor een tijdje kan houden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ein-de-lijk!

Man man, wat heb ik zin om mijn 2e appartement of garage te kopen. Gelijk al mijn oldtimers/lowriders etc daarin te zetten.

:D Meteen ff checken wat de rest allemaal is. Nieuwe horns? Hmm nice en nieuwe animaties :D Altijd leuk. Verder, hmm nieuwe kleding, wagens etc etc. Ah fijn. Ben benieuwd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...