Jump to content

[PS3] GTAGames Online Meeting: The High Life Update [19:00] [13-05-2014]


Michael

Recommended Posts

210cd3t.jpg

Er is weer een update aangekondigd, en het is wel weer eens tijd voor een meeting. Omdat er een aantal mensen eerder hebben gezegd dat hun vaker niet met een meeting kunnen meedoen door de tijden, wordt deze meeting georganiseerd op dertien mei om 19:00. Deze meeting staat in teken van de nieuwe update, op deze dag kan je dus je nieuwe voertuigen laten zien, of een groot feest houden in je nieuwe appartement, ook worden er een aantal nieuwe missies gespeeld die gemaakt zijn voor deze meeting door Rockstar Games.

Om het plezier te bewaren in de meeting, moeten we helaas een aantal regels stellen. Wie er niet aan deze regels kan houden, zal uit de sessie worden gekicked.

  • Hou het gezellig, en vermoord geen mensen die niks hebben gedaan.
  • Het exploderen van anderen hun voertuig met explosieven of een tank is niet toegestaan.
  • Praat normaal tegenover iedereen, wanneer een persoon praat over een ander die niet bij de sessie kan zijn of een ander forumlid, dan zal er hier iets van gezegd worden. Het is de bedoeling dat iedereen zich netjes gedraagt. Schelden mag gewoon, maar niet om een ander zijn of haar gevoelens te kwetsen.

De meeting zal tien minuten na 19:00 beginnen, dat betekent dat iedereen die voor die tijd nog niet in de sessie komt tien minuten heeft om in de sessie komen, daarna wordt er niet meer constant geinvited. Wanneer je toch perongeluk wat later online komt, stuur dan even een berichtje via PlayStation Network. Dan zal ik je even een invite sturen, het is wel vaker gebeurd dat er invites wordt gegeven en dat er een persoon niet online komt, wanneer we dan allemaal met een missie bezig zijn kan ik je niet plotseling weer een invite sturen.

Jezelf inschrijven kan met een berichtje, wees wel zeker om dit zo snel mogelijk te doen. Vermeld in je inschrijving wat je PlayStation Network naam is, en als je een headset tot eigendom hebt. Heb jij jezelf wel aangemeld, maar kom je toch op het laatste moment hier achter? Zet dan even hier een berichtje dat je niet meer kan meedoen, dan kan er iemand anders meedoen van de reservelijst. Deze topic wordt meestal zo snel mogelijk geupdated, hou dit topic dus steeds in de gaten.

[table=header]Gebruikersnaam|PlayStation Naam|Headset

Asphyxiated|Mitchiem|Ja

TheDutchWesley|TheDutchWesley|Ja

LittleR0cker|little_rocker1|Ja

taker1987|taker-mart|Misschien

tjarda1999|tjarda1999|Nee

schimmelzicht|schimmelzicht|

BoerDave| | Ja

Mrkwark|mrkwark2|Nee

Yoeerii|Zipzzhoofd12

DarkViper_Brain|CrazyTrevor12

xCrazyShotgun|xCrazyShotgun|Ja

19fiona87|Dr_edd

ERRWINS|ERRWINS|Ja[/table]

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    11

  • DarkViper_Brian

    8

  • schimmelzicht

    6

  • tjarda1999

    5

en trouwens echt ? dinsdag 16:00 ? dan kan toch bijna niemand ? (ik toch niet)

Er zijn genoeg mensen die waarschijnlijk om op deze tijdstip kunnen, ik ben er best wel zat van om steeds in de avond een meeting te organiseren, meestal moet ik dan zelf weg en dan moet ik de anderen in het spel achterlaten, daarom leek het mij mooi om op dit tijdstip te kiezen. Ik neem dus aan dat er natuurlijk genoeg mensen kunnen meedoen met deze meeting, Skullz. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

en trouwens echt ? dinsdag 16:00 ? dan kan toch bijna niemand ? (ik toch niet)

Er zijn genoeg mensen die waarschijnlijk om op deze tijdstip kunnen, ik ben er best wel zat van om steeds in de avond een meeting te organiseren, meestal moet ik dan zelf weg en dan moet ik de anderen in het spel achterlaten, daarom leek het mij mooi om op dit tijdstip te kiezen. Ik neem dus aan dat er natuurlijk genoeg mensen kunnen meedoen met deze meeting, Skullz. 0_0

daarom zei ik ik toch niet

EDIT: zie je nog iemand en avond nu is het eigenlijk ook avond (niet slecht bedoelt)

dit was mijn laatste reactie anders komt het in de war met mensen die wel meedoen )

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Oké, ik ga even kijken als de meeting kan worden verschuifd. Het is dan wel mogelijk dat de meeting wat korter gaat duren, maar dat maakt hopelijk niks uit. Ik hou jullie op de hoogte ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...