Jump to content

[PS3] GTAGames Online Meeting: The High Life Update [19:00] [13-05-2014]


Michael

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    11

  • DarkViper_Brian

    8

  • schimmelzicht

    6

  • tjarda1999

    5

yQtRh07.jpg

2eVwWgT.jpg

1HxItzT.jpg

De meeting was helaas wat klein, maar toch wel gezellig. We hebben ons allemaal verzameld in mijn nieuwe appartement in Rockford Hills, daar hebben we even wat drank gedronken. Daarna gingen we in de stortregen naar buiten om eventjes te rijden. Een aantal mensen lieten even hun nieuwe voertuigen zien, maar je zag algauw dat er weinig mensen zijn op het forum een Zentorno eigenlijk kunnen betalen. We zijn met zijn allen naar de Ponsonbys gegaan om even iemand te brengen, die even zijn kleding wou aanpassen voor deze gelegenheid. Daarna zijn er nog wat terroristische aanslagen op het vliegveld gepleegd, helaas had twee personen besloten om elkaar te doodschieten en kregen we allemaal een wanted level. Toen heb ik besloten om met een Cargobob een bus te stelen, en hebben hun daarin gezeten. Helaas is de Cargobob helemaal niet bestemd voor zulk vervoer, en liet de helikopter helaas de bus al snel in het water vallen. Uiteindelijk begon er weer een persoon dingen te exploderen, wat niet mocht van de regels. De deelnemers hebben toen besloten om deze deelnemer uit de sessie te zetten. Uiteindelijk hebben we drie missies met elkaar gedaan, maar door netwerkproblemen van Rockstar Social Club zaten we uiteindelijk met twee mensen in de sessie, en toen hebben we maar besloten om de meeting te stoppen voor vandaag.

Ik wil iedereen bedanken die is gekomen, helaas wil ik wel mededelen dat er steeds meer mensen zijn die zich misdragen bij een meeting, of zich niet afmelden wanneer ze niet komen. Er zijn heel veel mensen die wel graag een plekje in een meeting zou willen hebben, en dat iemand deze blokkeert wanneer degene zich niet afmeld. Graag voor de volgende keer dus jezelf afmelden wanneer je niet bij de meeting kan komen!

Link to comment
Delen op andere websites

Het spijt me dat ik op een gegeven moment niks meer deed maar moest dringend weg Sorry! :( niks ernstigs hoor!

Hoop dat de rest het leuk had!!

Bewerkt: door SheldonCooper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...