Jump to content

Is Johnny Klebitz wel echt SPOILER?


Krikke1992

Recommended Posts

Ten tweede kunnen mensen in het echt met een ingetrapte schedel wel degelijk opgelapt worden.

Uhm, een deel van Johnny's hersens plakte aan Trevor's schoen. Dat wilt zeggen dat de hersenen zijn vrijgesteld aan de lucht en dat is in feite op geen manier te overleven. Om nog niet te spreken over de schade die Trevor op zich toediende met zijn voet. Ik zie Johnny op geen manier terugkeren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    5

  • Krikke1992

    5

  • Phoenyxar

    4

  • Jaszpehr

    3

Ik probeer ook niet te zeggen dat ik verwacht dat die terugkeert, ik zeg gewoon dat het niet uitgesloten is (ben er nog niet echt van overtuigd dat hij daadwerkelijk dood is). En die zombie was ook maar een grapje hoor.

Ik snap ook dat je geen GTA V Undead Nightmare met Johnny in de hoofdrol verwacht. Maar ik ben er echt wel van overtuigd dat hij dood is en we hem ook niet meer terug zullen zien.

Ik vind het eigenlijk wel vergelijkbaar met het vermoorden van je famillie... Ten eerste is het ook niet de bedoeling dat je Johnny na de cutscene door zijn hoofd knalt, net zoals Michaels familie.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Je hebt er controle over of je de familieleden van Michael vermoord of niet. Zij komen natuurlijk terug omdat ze onderdeel zijn van de verhaallijn.

Je hebt geen controle over het vermoorden van Johnny of niet, dat gebeurd immers in een cutscene. Het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat Rockstar Johhny en zijn gang naar Los Santos laat komen. Om daarna te worden vermoord, in ieder geval zes flinke trappen tegen het hoofd, en in het vervolg weer terug te laten komen in een DLC of een andere GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten tweede kunnen mensen in het echt met een ingetrapte schedel wel degelijk opgelapt worden.

Uhm, een deel van Johnny's hersens plakte aan Trevor's schoen. Dat wilt zeggen dat de hersenen zijn vrijgesteld aan de lucht en dat is in feite op geen manier te overleven. Om nog niet te spreken over de schade die Trevor op zich toediende met zijn voet. Ik zie Johnny op geen manier terugkeren.

Ach het is alom bekend dat Los Santos de beste medische instellingen en ziekenhuizen heeft met de meest vooraanstaande doctors, tenminste als je bedenkt hoe vaak de hoofdpersonages volledig hersteld zijn van anders fatale (laten we zeggen ongelukken).
Link to comment
Delen op andere websites

Ach het is alom bekend dat Los Santos de beste medische instellingen en ziekenhuizen heeft met de meest vooraanstaande doctors, tenminste als je bedenkt hoe vaak de hoofdpersonages volledig hersteld zijn van anders fatale (laten we zeggen ongelukken).

Gaat dit niet al op sinds GTA I? Waardeloos al dan niet trollend argument.

>>> Door Phoenyxar: Dat is de jouwe hier anders ook. Probeer in te gaan op het onderwerp, post anders niet.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

^^ En je mist het punt volledig. Ik probeer op een leuker manier te verwoorden dat in een spel waar de hoofdpersonages op de meest uiteenlopende manieren kunnen sterven om daarna bij het dichtstbijzijnde ziekenhuis zonder een blauwe plek weg te lopen en je verschillende personages kunt vermoorden waarna ze later gewoon terugspawnen je niet de conventionele waarden voor dood hoeft aan te houden, zeker niet als deze op bepaalden plekken al worden verbroken. Waarom zou dat hier niet kunnen, vooral wanneer uit zo'n video blijkt dat hij misschien nog zou kunnen leven. Ik probeerde hier gewoon een logische of betergezegd meest GTA-like verklaring voor te geven waarom hij nog zou kunnen leven.

En ja, dat geldt al sinds de eerste GTA, maar is dat enigszins relevant? Je kan mijn argument(als het dat al was) waardeloos vinden, dat is aan jou, maar het was zeker geen troll, hoe je de betekenis hiervan ook wil verdraaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm, een deel van Johnny's hersens plakte aan Trevor's schoen. Dat wilt zeggen dat de hersenen zijn vrijgesteld aan de lucht en dat is in feite op geen manier te overleven. Om nog niet te spreken over de schade die Trevor op zich toediende met zijn voet. Ik zie Johnny op geen manier terugkeren.

Ik ben natuurlijk geen dokter haha, maar hij zal waarschijnlijk wel dood zijn, althans, daar was ik ook steenvast van overtuigd wanneer ik het spel speelde, en het lijkt me nog steeds zo.

Toch ben ik eens nagegaan wat je daarstraks zei over die gelaatstrekken van de dode peds. Ik heb neergeslagen, neergestoken, neergeschoten, .... peds hun gezicht bekeken net, en ik zag eigenlijk geen enkele ped is GTA V nog een spier vertrekken...?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is jammer dat Johnny Klebitz is vermoord omdat ik hem wel een mooie hoofdpersonage vond, maar ik merkte ook al toevallig op dat hij steeds met zijn ogen begon te knipperen. Ik begon toen ook wat te speculeren maar uiteindelijk geef ik het maar op, jamemr dat hij dood is, maar Trevor is wel even goed geïntroduceerd in Grand Theft Auto V. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Paar missies later gaat Trevor naar het trailerpark van The Lost om er nog een paar te doden. Daar staat een Karin Rebel met een doodskist waar naar mijn weten Johnny in ligt. Ook al zou hij in dat filmpje nog niet dood zijn, hij heeft wel dringend hulp nodig om eventueel te overleven. Aangezien hij in de kist ligt zal hij dat zeker niet krijgen en uiteindelijk toch wel dood gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Paar missies later gaat Trevor naar het trailerpark van The Lost om er nog een paar te doden. Daar staat een Karin Rebel met een doodskist waar naar mijn weten Johnny in ligt. Ook al zou hij in dat filmpje nog niet dood zijn, hij heeft wel dringend hulp nodig om eventueel te overleven. Aangezien hij in de kist ligt zal hij dat zeker niet krijgen en uiteindelijk toch wel dood gaan.

Is daar misschien beeldmateriaal van?

Dat lijkt mij wel leuk om te zien. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Die man is (jammer genoeg) hartstikke dood. Ik zou het tenminste niet overleven als ik een bierflesje tegen m'n hoofd aan krijg geslingerd en 5 stompen op m'n schedel te verduren krijg, waardoor er zelfs een stukje van m'n hersens aan de voet van mijn moordenaar blijft plakken. Maar aan de andere kant.... misschien is Johnny bij het Sandy Shores hospital gerespawned en zien we hem weer terug :7

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Vind het toch wel jammer dat hij zo snel door is gegaan, ze hadden hem een grotere rol moeten geven in GTA V. Maar goed, hij is dood. Als je als eerste een glas tegen je kop aankrijgt en dan nog een paar getrapt worden in je schedel ben je wel dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie Johnny op geen manier terugkeren.

Er is altijd de kans dat R* een prequal maakt voor GTA5. Dus dat het verhaal zich afspeelt voor het verhaal van GTA5.

Ik zou echt willen weten hoe o.a.. Trevor zijn leven was voordat hij Michael tegen kwam in en rond Sandy Shores.

We weten dat Trevor al mogelijk langer contact had met (de vriendin van) Johnny Klebitz. Dus mogelijk zien we hem op die manier nog terug.

Toch opvallend hoe R* met de Lost and Damned (DLC) wilde afrekenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is altijd de kans dat R* een prequal maakt voor GTA5. Dus dat het verhaal zich afspeelt voor het verhaal van GTA5.

Dat is op zich natuurlijk waar, ik heb me wat verkeerd uitgedrukt denk ik.

Maar dan nog zie ik Johnny (of The Lost in het algemeen) niet direct terugkeren. Ze hebben hun eigen game gekend en ze zijn vervolgens in een GTA volledig weggevaagd. Hoewel je misschien ooit wel nog in contact komt met een ander chapter van The Lost, maar dat is dan wel een ander verhaal, op twee manieren zelfs.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...