Jump to content

Honden vallen dochters aan


ERRWINS

Recommended Posts

Zoals je hebt gelezen of gaat lezen, heeft de vader zijn dochters bevrijd van zijn bloedeigen honden. Hij is stom verbaasd dat dit had kunnen gebeuren. De honden veroorzaakten nooit problemen tot nu. De meiden hebben de honden uit de kooi gehaald en toen begon de ellende.

Mijn mening over dit verhaal is dat je niet weet wat er gebeurt is in dat huis. De meiden hebben de honden misschien wel opgejaagd of geslagen want als een 4 jaar lang niets doet, waarom zou hij nu in eens wel wat doen?

De vader wordt er op afgerekend als een slechte vader omdat hij de kinderen alleen terug liet gaan naar het huis. Dit vind ik ronduit belachelijk. Dit is jaren goed gegaan en nu het een keer mis gaat, is hij de boosdoener. Tevens waren de roddels snel verspreid op het park dat hij de meiden had opgesloten. Hoe ziek ben je in je hoofd om zoiets in de wereld te helpen? Welke vader sluit zijn dochters op?

Dit gerucht heeft helaas wel de rechter beinvloed, wat niet echt professioneel is, en nu ziet hij zijn kinderen amper meer en is hij zijn honden kwijt.

Hoe denk jij hier over?

Bron: AD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het erg triestig dat de vader word afgerekend op deze gebeurtenis. Als die honden zoals gezegd zolang normaal met die meisjes omgingen en ze zomaar opeens aanvielen, kan hij er toch niets aan doen? De mensen die zeggen dat het zijn schuld is dat hij de meisjes alleen liet teruglopen moeten eens goed nadenken, want je kinderen alleen naar de speeltuin laten gaan o.i.d. komt overal voor. Je kan die man niet afrekenen op het rare gedrag van die beesten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, je weet wat ze over dieren zeggen. Dieren liegen niet. Dus als ze bang of boos zijn dan heeft dat een oorzaak en dat

worden ze niet vanzelf, behalve als ze waaks of vals zijn.

Maar als er 4 jaar niks gebeurd en nu wel dan ga ik er echt vanuit dat die honden gewoon gepest zijn en boos zijn geworden.

Natuurlijk reken ik niet goed wat die honden hebben gedaan maar ik vind ook niet dat de vader er op afgerekend hoeft te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit gerucht heeft helaas wel de rechter beinvloed, wat niet echt professioneel is

Rechters kijken juist wel heel vaak naar de publieke opinie en nemen dat zeker mee in hun besluitvorming. Des te schokkender iets is, des te strenger een rechter straft (meestal in ieder geval)

maar ik vind ook niet dat de vader er op afgerekend hoeft te worden.

Als eigenaar van die honden is hij voor ze verantwoordelijk. Mag je die verantwoording afschuiven op een kind van 10 of 4 jaar oud? Nee, nooit. Daarnaast, het zijn dieren; ook al heb je er jaren geen bijzonderheden mee meegemaakt, er kan iets gebeuren waardoor er iets knapt. Ik heb een kat thuis en een dochtertje van bijna 8 maanden oud. Ik zal ze voorlopig niet samen alleen laten , ondanks dat er nog niks is voorgevallen en die kat haar zo veel mogelijk uit de weg gaat. Want hoe gedraagt die kat zich als ik er niet bij ben?

Link to comment
Delen op andere websites

Een rechter hoort te oordelen op feiten en niet op vage geruchten die mensen op een recreatiepark in de wereld helpen. Als rechter zijnde zou ik die mensen dan wel eens willen spreken of ze erbij waren of alleen maar wat gehoord hebben. Durf te wedden dat meeste mensen niet eens komen opdagen in de rechtszaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...