Jump to content
Joriz

Gerucht: Sony doet aankondiging voor next-gen R* game op E3!


gallery_1_5_59194.jpg

E3 Expo in 2012 (foto: CC

The Doppelganger )

Komende maand is de E3 (Electronic Entertainment Expo) in Los Angeles. De beurs waar alle nieuwe games voor de komende tijd worden getoond. Al is het al deels bekend welke games en gamebedrijven er op de beurs staan (het moederbedrijf van Rockstar Games staat er), zijn er op E3 altijd speciale aankondigingen. Wat deze aankondigingen inhouden weten we niet. Maar nu heeft schijnbaar een 'betrouwbare bron' aan DualShockers gelekt welke games Sony gaat presenteren voor de PlayStation 4. Zo zal volgens de bron door Sony onder andere Gran Turismo 6, Kill Strain, Wipeout en Driveclub worden getoond voor de PlayStation 4.

Al is dat bovenstaande niet zo interessant geeft de bron ook aan dat Sony (of Rockstar Games) een speciale aankondiging op het podium gaat doen voor de volgende generatie Ground Theft Auto V (sic).

De bron is dus behoorlijk vaag naar DualShockers, maar dit biedt wel hoop dat Rockstar Games iets bijzonders gaat laten zien op de E3 beurs. Samen met eerdere geruchten geeft dit toch duidelijk aan dat GTA5 uiteindelijk naar de volgende generatie consoles gaat komen.

gallery_1_5_4216.jpg

Al sinds 2007 zegt Rockstar Games dat Agent 'soon' komt!

Echter betwijfel ik of Rockstar Games op de beurs zelf de next-gen GTA5 gaat aankondigen (verwacht dat ze dit eerder op een eigen moment doen), mij lijkt waarschijnlijker dat ze een andere exclusieve titel gaan aankondigen. Het moederbedrijf van Rockstar Games heeft namelijk op dit moment maar liefst 10 next-gen titels in ontwikkeling. Mijn verwachting is dat Rockstar Games ons op de E3 beurs gaat verbazen met een nieuwe titel (eindelijk meer info over Agent?).

De E3 beurs is van 10 t/m 12 juni in Los Angeles. Hopelijk horen we dan eindelijk of er iets van deze geruchten waar is! smile2.gif

Bron: DualShockers

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Rockstar heeft toch nog nooit een grote beurs gebruikt om grote aankondigingen te doen? Lijkt me niet dat ze daarmee zullen breken, hooguit krijgen we dus de aankondiging van GTA V op de next-gen consoles, misschien met wat extra content.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat heb ik een zin in de E3 jongens! Na de slop van vorig jaar en de economie die ietwat optrekt zouden er weer lekker veel ip's aangekondigd mogen worden. Ik hoop zelf dat de persconferenties dit jaar minder draaien om games, maar dat de games er slechts deel van uitmaken. Misschien, na de dikke winst met GTA V, doet R* alsnog Agent de deur uit vóór volgend jaar?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien dat ze nog een nieuwe DLC aankondigen, exclusief voor Sony. Ik ben wel benieuwd naar wat er daadwerkelijk gaat komen, maar een grote aankondiging zal het vast niet echt zijn.

Ik denk ook eerder iets in die richting. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik betwijfel het of er nog iets komt van Agent... het begint een beetje te lijken op de laatste nieuwe CD van Guns N' Roses. Na 14 jaar leverden zij ook een lang aangekondigde plaat aan en die was bagger t.o.v. de verwachtingen. Ik vind dat dat spel er wat op gaat beginnen lijken. We gaan er veel van verwachten en ik vrees dat het onze verwachtingen niet zou kunnen inwilligen...

Ik denk eerder iets in de trend van GTA 5 naar PC en PS4 en Xbox One ofzo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeker iets om in de gaten te houden. Ik zit echt te wachten op een game die mij ietwat verlicht om een next(/nu current)-gen console te kopen. Als dat dan een R*-game is maakt dat het natuurlijk nog mooier. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wanneer kondigen ze nu eens GTA5 voor de pc aan :( ???

Heb geduld, zal nog wel even duren.

Ik denk trouwens dat Take-Two/Rockstar Games niks gaan aankondigen. Dat doen ze wel op de Rockstar Games site. Ik kijk meer uit naar andere games, zoals Uncharted 4 en nog een paar andere games.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...