Jump to content

High Life Update Vehicles


LionOfHolland

Recommended Posts

Ik zie wel welke voertuigen er bij mij gaan komen. Als de update uit is, ga ik eerst op de Social Club de stats van de auto's/motor bekijken. Dan beslis ik wel of ik wat koop. Kan maar zo zijn dat ik geen van deze voertuigen koop. (De wapens koop ik wel.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LionOfHolland

    12

  • FcUtreg4Life

    5

  • GTA5VehicleFreak

    4

  • tjarda1999

    4

De Zentorno vind ik helemaal niks. Gewoon te overdreven met a die hoekjes. Het is meer een space car dan een auto. De Massacro daarentegen wel, haast iedereen vind dat die lelijk is, maar we hebben alleen de voorkant gezien.

Toch vreemd dat je de Zentorno lelijk vind puur en alleen gebaseerd op de voorkant, en dat vervolgens als tegenargument gebruikt bij de Massacro en diens vermeende lelijkheid. :?

Ik baseer mijn antwoord ook op de auto's waarop de auto's in GTA V gebaseerd zijn. De Pegassi Zentorno is gebaseerd op de Lamborghini Veneno, en die vind ik bagger lelijk.

70b2d2cf4bde4cbff6286baa0e8204ae.jpg

De Massaccro is waarschijnlijk gebaseerd op de Aston Martin Vanquish, en die vind ik geweldig mooi :puh:

8351ccf89a998283479d370ab2a73dec.jpg

die groene auto is ook wel mooi om te zien
Link to comment
Delen op andere websites

Die Veneno is idd lelijk en het zou zomaar kunnen dat die Zentorno erop gebaseerd is. Echter is dat helemaal niet zeker en dan nog kan R* visie best mooi uitvallen. De voorkant vd Zentorno vind ik iig totaal niet gelijkend met de voorkant vd Veneno. In het geval vd Aston Martin/Dewbachee vind ik het origineel juist vele malen mooier. Maar ook dat is uitgaande van het feit dat de Massacro 'n Vanquish is en louter gebaseerd op de voorkant. En ja, dan vind ik het vreemd dat je oa mij veroordeeld op het lelijk vinden van 'n auto terwijl ik alleen de voorkant zie, terwijl jij hetzelfde doet. Je mag het 'n lelijk ding vinden hoor, smaken verschillen nu eenmaal, maar je argumentatie vind ik erg tegenstrijdig.

Link to comment
Delen op andere websites

Thrust komt hoe dan ook.

Zentorno wss niet omdat ik al 2supercars heb

Massacro eerst eens kijken naar tuningopties

Huntley komt wss ook wel

Stiekem hoop ik ook op wat leuke maskers

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mijn eerste character ga ik geen van de voertuigen in huis halen denk ik, aangezien het een redneck/biker is :puh:.

Dus misschien maar een tweede character maken :puh:.

2de huis slimbie
Link to comment
Delen op andere websites

Voor mijn eerste character ga ik geen van de voertuigen in huis halen denk ik, aangezien het een redneck/biker is :puh:.

Dus misschien maar een tweede character maken :puh:.

2de huis slimbie

Hij wil alleen maar pick ups, muscles, suvs en motors voor z'n redneck denk ik. De garage maakt niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het trouwens al iemand opgevallen dat die jongen op die nieuwe motor bij zijn hals een nieuwe tatoeage draagt?

Helaas is dat geen nieuwe, dat is de "cash is king" tattoo en was al verkrijgbaar...

Of heb je het over een andere...?

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mijn eerste character ga ik geen van de voertuigen in huis halen denk ik, aangezien het een redneck/biker is :puh:. Dus misschien maar een tweede character maken :puh:.
2de huis slimbie
Hij wil alleen maar pick ups, muscles, suvs en motors voor z'n redneck denk ik. De garage maakt niet uit.
Inderdaad, mijn voorkeur gaat uit naar dat soort voertuigen maar ik zeg niet dat de sports, supers, e.d. lelijk zijn, verre van maar het is niet in lijn met mijn character. De 2e garage zal er wel komen maar geen 2e huis, ik zal zelfs wat kleiner gaan wonen denk ik :puh:.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in allemaal gereden en het valt mij allemaal heel erg tegen behalve de Zentorno! Man, man, man wat is dat een toppertje! Ziet er geweldig uit en rijdt ook lekker!

Link to comment
Delen op andere websites

Die duurste auto valt erg tegen; minder snel dan de torismo, in de bochten slipt hij erg snel. Die nieuwe huizen zijn erg mooi en voor iets meer dan vijf ton een goede prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in allemaal gereden en het valt mij allemaal heel erg tegen behalve de Zentorno! Man, man, man wat is dat een toppertje! Ziet er geweldig uit en rijdt ook lekker!

Ik heb ook alles uitgetest in sp, de Zentorno is me iets te futuristisch maar rijdt wel lekker, de Massacro is qua looks en mogelijke tuning opties meer mijn ding en nog betaalbaar ook, de Huntley S vond ik helemaal niks aan, rijdt wel goed maar toch niet mijn ding, de Thrust ... dat is dan wel weer mijn ding, rijdt lekker, ziet er goed uit (doet me denken aan een BMW GS) maar wat me opvalt is dat je niet erg veel tuning opties hebt voor de 4 nieuwe voertuigen, op de Massacro na dan.

De Thrust staat inmiddels wel al in de nieuwe garage :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in allemaal gereden en het valt mij allemaal heel erg tegen behalve de Zentorno! Man, man, man wat is dat een toppertje! Ziet er geweldig uit en rijdt ook lekker!

Lambo Madness. Hij is zo lelijk dat hij mooi is. Enige minpuntje voor mij is dat ik hem niet echt vindt passen tussen de andere auto's die in het spel aanwezig zijn. Maar hij rijdt inderdaad fantastisch. Qau specs denk ik nu de beste super?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...